معرفی و دانلود کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)

عکس جلد کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)

رالف لزر و لیزا سورلینگ، زوج تصویرساز سرشناس و موفق، در کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) امور ساده، پیش‌پاافتاده و فراموش‌شده‌ای را به ما یادآوری می‌کنند که می‌توانند باعث خوشحالی‌مان شوند. این کتاب پرفروش که به صورت دو زبانه منتشر شده، ترکیبی از صدها کارتون و جملات انگیزه‌بخش است.

درباره‌ی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)

بسیاری لحظات و اتفاقات در زندگی هستند که همه‌ی ما از آن‌ها لذت می‌بریم و شاد می‌شویم. خیلی از این اشتراکات نه در چیزهای پیچیده، که اتفاقاً در لحظات ساده، معمولی و پیش‌پاافتاده هستند. مثل لحظه‌ای که کودکی دست‌هایش را برای در آغوش کشیدن شما می‌گشاید و سر تا پایتان مملوء از لذت می‌شود. احتمالاً همه در این لحظه خوشحال می‌شوند. رالف لزر (Ralph Lazar) و لیزا سورلینگ (Lisa Swerling) صدها موقعیت اینچنینی را در کتاب خوشحالی یعنی... (Happiness Is. . .: 500 Things to Be Happy About) نشان داده‌اند. این دو تصویرساز تحسین‌شده اتفاقات ساده و فراموش‌شده‌ای که اغلب اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهیم را نشان‌مان می‌دهند و می‌گویند اتفاقاً همین چیزها معنای زندگی است. خوشحالی می‌تواند چیز ساده‌ای مثل: نبودن ظرف کثیف توی سینک، چرخیدن توی صندلی چرخ‌دار اداره، مداد نوک‌تیز، فرو رفتن توی مبل نرم و ... باشد. این دو هنرمند در ده سال گذشته حداقل ده‌هزار موقعیت این‌چنینی تصویر کرده‌اند.

لیزا سورلینگ و رالف لزر در کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) ما را می‌خندانند و همزمان نشان می‌دهند که بد نیست دوباره و این‌بار با دقت بیشتری به لحظات معمولی زندگی‌مان نگاهی بیاندازیم تا ببینیم چقدر خوشبختیم. این کتاب را نشر ذهن‌آویز به صورت دو زبانه منتشر کرده و امیررضا آرمیون ترجمه‌ی فارسی را انجام داده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب خوشحالی یعنی...

مجموعه‌کتاب‌های خوشحالی یعنی ... برای یادآوری اتفاقات ساده‌ای است که می‌توانند باعث شادی و بهتر شدن حال‌مان شوند. هر کتاب، مجموعه‌ای از صدها کارتون و جمله‌ای کوتاه در کنارش است. لیزا سورلینگ و رالف لزر اولین‌بار این تصویرسازی‌ها و جملات را در فیسبوک‌شان منتشر کردند. تا کنون هشت جلد کتاب در این مجموعه چاپ شده است.

کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ساده و صمیمی به همه‌ی آن‌هایی که در پی خوشحالی هستند توصیه می‌شود. با این کتاب معنای شادی را دوباره درک خواهید کرد.

با رالف لزر و لیزا سورلینگ بیشتر آشنا شویم

رالف لَزِر، هنرمند و تصویرساز آفریقایی، در سال 1967 در ژوهانسبورگ به دنیا آمد. او در آثار هنرش عموماً نگاهی سیاسی به مسائل حقوق بشری، روابط نژادی، تحولات جهانی و اتفاقات داخلی آمریکا دارد. کتاب‌های پرفروش «من بدون تو»، «سیاره‌ی هارولد»، «ویمرُد» و «امواج مغزی» همگی با همکاری او و همسرش، لیزا سورلینگ منتشر شده است.

لیزا سورلینگ (متولد 1972) تصویرساز و مؤلف آفریقایی-بریتانیایی از دانشگاه آکسفورد در رشته‌ی فلسفه و سیاست فارغ‌التحصیل شده. او بعدتر در دانشکده‌ی سنترال سنت‌مارتینز هنر خواند و کار هنری‌اش را آغاز کرد. مجموعه آثار مینیاتوری او به نام گِلَس کَتِدرالز تحسین زیادی را برانگیخته. لزر و سورلینگ تا کنون دوبار برنده‌ی جایزه ی پَرِنتس چویس شده‌اند.

در بخشی از کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) می‌خوانیم

HAPPINESS IS
listening to your favorite songs while cooking

خوشحالی یعنی...
وقتی داری آشپزی می‌کنی، به آهنگ‌های مورد علاقه‌ات گوش کنی...

HAPPINESS IS
finally finishing your assignment

خوشحالی یعنی...
بالاخره تکالیفت رو تموم کنی...

HAPPINESS IS
a kiss
from a chil

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)
نویسنده،
مترجمامیررضا آرمیون
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-600-118-185-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول)

برای دریافت کتاب خوشحالی یعنی... (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.