معرفی و دانلود کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)

عکس جلد کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)

کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم) اثر رالف لزر و لیزا سورلینگ ترکیبی از صدها کارتون‌ و جملات به‌ظاهر ساده است. این دو هنرمند، در این کتاب تصویری پرفروش و موفق، سعی دارند نشان دهند که تا چه اندازه امور کوچک و معمولی در زندگی‌مان وجود دارند که می‌توانند باعث خوشحالی و شادی‌مان شوند.

درباره‌ی کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)

گاهی هست که از ساده‌ترین چیزها غرق در لذت می‌شویم. مهم نیست که این اتفاق چقدر بزرگ بوده یا تأثیر عمیقی بر روی زندگی ما گذاشته، فقط خوشحالی و شادی مهم است. رالف لزر (Ralph Lazar) و لیزا سورلینگ (Lisa Swerling) استاد نشان دادن این لحظات هستند. این دو تصویرساز و هنرمند سرشناس و محبوب، از سال 2013 تا الان چندین هزار موقعیت‌ این‌چنینی را تصویرسازی کرده‌اند. امور ساده‌ای مثل خوردن پیتزای یخچالی و سرد، دنبال کردن کرم شب‌تاب، دیدن طلوع خورشید، نشان دادن چیزهای جدید و از این قبیل. کتاب خوشحالی یعنی... (Happiness Is. . .: 500 Things to Be Happy About) پر از این موقعیت‌هاست. سورلینگ و لزر گرچه از تکنیک‌های ساده‌ای در تصویرگری استفاده می‌کنند و جملات‌شان معمولی است، اما در نهایت، قصدشان این است که به ما یادآوری کنند زندگی همین همین چیزهای کوچک و به‌ظاهر کم‌اهمیتی است که اغلب آن‌ها را جدی نمی‌گیریم. وقتی این موقعیت‌ها را کنار هم بگذاریم، می‌فهمیم که چقدر تأثیرگذار بوده‌اند و خوشبخت هستیم که توانسته‌ایم و می‌توانیم این لحظات را تجربه کنیم.

کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم) را نشر ذهن‌آویز به صورت دوزبانه منتشر کرده است. ترجمه‌ی فارسی کتاب بر عهده‌ی امیررضا آرمیون بوده.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب خوشحالی یعنی...

مجموعه‌کتاب‌های خوشحالی یعنی... برای یادآوری اتفاقات ساده‌ای است که می‌توانند باعث شادی و بهتر شدن حال‌مان شوند. هر کتاب، مجموعه‌ای از صدها کارتون و جمله‌ای کوتاه در کنار آن است. لیزا سورلینگ و رالف لزر اولین‌بار این تصویرسازی‌ها و جملات را در فیسبوک‌شان منتشر کردند. تا کنون هشت کتاب در این مجموعه چاپ شده است.

کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم) برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب را به آن‌هایی که تصور می‌کنند دیگر هیچ‌چیز خوشحال‌کننده‌ای در دنیا نیست، توصیه می‌کنیم. این کتاب نشان می‌دهد که خوشحالی کنار ماست و فقط باید با دقت بیشتری به آن بنگریم.

با رالف لزر و لیزا سورلینگ بیشتر آشنا شویم

رالف لَزِر (متولد 1967) تصویرساز آفریقایی است که بیشتر به‌خاطر کتاب «من بدون تو» شناخته می‌شود. این کتاب میلیون‌ها جلد فروش داشته و در لیست پرفروش‌های نیویورک‌ تایمز قرار گرفته. رالف لزر حقوق و اقتصاد خوانده و در تصویرسازی‌هایش بر روی حقوق بشر و مسائل سیاسی متمرکز است. او و همسرش، لیزا سورلینگ تا کنون دو بار برنده‌ی جایزه‌ی پَرِنتس چویس شده‌اند.

لیزا سورلینگ هنرمند و تصویرساز آفریقایی-بریتانیایی در سال 1972 در کیپ‌تاون به دنیا آمد. در نوجوانی به انگلستان مهاجرت کرد و در دانشگاه آکسفورد و هنرهای لندن درس خواند. سورلینگ هنرمند تجسمی برجسته‌ای است و مجموعه‌ی مینیاتوری‌اش، گِلَس کَتِدرالز، در چند کشور به نمایش درآمده. کتاب‌های «سیاره‌ی هارولد» و «امواج مغزی» دیگر آثار مشترک او و لزر هستند.

در بخشی از کتاب خوشحالی یعنی...: جلد دوم می‌خوانیم

HAPPINESS IS
reading on the grass

خوشحالی یعنی...
کتاب خوندن روی چمن

HAPPINESS IS
photographing flowers

خوشحالی یعنی...
عکاسی از گل‌ها

HAPPINESS IS
is look of love

خوشحالی یعنی...
نگاه عاشقونه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)
نویسنده،
مترجمامیررضا آرمیون
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-118-222-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم)

برای دریافت کتاب خوشحالی یعنی... (جلد دوم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.