معرفی و دانلود کتاب خون آشام 5: شب شکار

عکس جلد کتاب خون آشام 5: شب شکار
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خون آشام 5: شب شکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خون آشام 5: شب شکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خون آشام 5: شب شکار

پایانی شگفت‌انگیز بر یک تریلر خواندنی! انتظارها به سر رسیده و به آخرین جلد از مجموعه‌ی جذاب خون‌آشام رسیده‌ایم. در کتاب خون آشام 5: شب شکار اثر خواندنی سیامک گلشیری، قرار است پایان ماجرای آقای نویسنده و خون‌آشام‌های شهر را بخوانیم. پس بدون معطلی و برای فهمیدن انتهای این ماجرای پرپیچ‌وخم مجلد پنجم این مجموعه را آغاز کنید.

درباره‌ی کتاب خون‌آشام 5: شب شکار

از زمانی که پای آقای نویسنده میان خون‌آشام‌ها و دراکولاهای شهر باز شده، آرامش از زندگی‌اش رفته است. تا جایی‌که نریمان، نامزد جدید ریتا، به او هشدار می‌دهد که حالا و بعد از انتشار کتاب جنگل ابر، قطعاً خون‌آشام‌ها دست از سر نویسنده برنخواهند داشت. و این یعنی باید منتظر یک انتقام بزرگ باشیم. در چهار مجلد پیشین مجموعه‌ی خون‌آشام با ماجراهای عجیب‌و‌غریبی در قلبِ تهران شلوغ و مدرن برخوردیم که باور کردنشان کار هرکسی نیست و البته برای مدت‌ها ترس را به جان آدم می‌اندازند. حالا در آخرین جلد مجموعه، یعنی کتاب خون‌آشام 5: شب شکار به پایان هنرمندانه‌ی داستان رسیده‌ایم.

سیامک گلشیری (Siamak Golshiri) در این جلد به ما نشان خواهد داد دکتری که سال‌هاست دوست نریمان است و از وجود خون‌آشام‌ها خبر دارد، به همراه نریمان، آقای نویسنده و چند نفر از دوستان دکتر سرانجام راهی خانه‌ی خون‌آشام می‌شوند. یک دیدار کوتاه که آینده‌ی هر یک از آن‌ها را به طرزی عجیب و باورنکردنی رقم می‌زند.

خون‌آشام‌ها این بار چه خوابی برایشان دیده‌اند؟ آیا بخت با نریمان، دکتر و نویسنده همراه است یا آن‌ها هم طعمه‌ی خون‌آشام‌های شهر خواهند شد؟ با خواندن این کتاب به جواب همه‌ی سؤالاتتان خواهید رسید.

کتاب خون‌آشام 5: شب شکار جلد آخر از پنجگانه‌ی خون‌آشام به قلم سیامک گلشیری‌ست. این کتاب را نشر افق چاپ و منتشر کرده است و می‌توانید آن را همراه با چهار جلد نخست از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب خون‌آشام

روایتی هولناک در دلِ ایرانِ مدرن. مجموعه‌ی خون‌آشام نام رمان‌هایی است که سیامک گلشیری در پنج جلد برای نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده است. این مجموعه در ژانر وحشت نوشته شده و روایت‌هایی خیال‌انگیز از دنیای خون‌آشام‌هاست که به زندگی چند نوجوان پیوند خورده است. در این مجموعه داستان دو دوست را می‌خوانید که سر از ماجرایی عجیب و مرموز در می‌آورند و ناخواسته به دل ماجراهایی دلهره‌آور وارد می‌شوند.

این مجموعه‌ی پنج جلدی برای رده سنی نوجوان به‌ترتیب با نام‌های «تهران، کوچه اشباح»، «ملاقات با خون‌آشام»، «شبح مرگ»،‌ «جنگل ابر» و «شب شکار» روانه‌ی بازار نشر شده است. شما می‌توانید هر پنج جلد این مجموعه را از سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

کتاب خون‌آشام 5: شب شکار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای رده‌ی سنی نوجوان نوشته شده است. اگر از جمله نوجوانانی هستید که از خواندن کتاب‌های داستانی در ژانر وحشت لذت می‌برید و دوست دارید یک اثر ایرانی بی‌نظیر را بخوانید، شب شکار یک انتخاب ماندگار برای شما خواهد بود.

با سیامک گلشیری بیشتر آشنا شویم

خالق کتاب‌های بی‌نظیر در حوزه‌ی ادبیات نوجوان: سیامک گلشیری. نویسنده‌‌ی پرطرفداری که در مرداد سال 1347 شمسی در اصفهان به دنیا آمد. او در خانواده‌ای فرهنگی پرورش یافت که مدتی را به تهران مهاجرت کردند، اما دوباره و پس از پیروزی انقلاب به اصفهان باز گشتند.

او در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ی زبان و ادبیات آلمانی تحصیل کرده و اکنون در حوزه‌ی نویسندگی و ادبیات نوجوان و بزرگسال فعال است. همچنین تجربه‌ی ترجمه، تدریس در دانشگاه‌ها و همچنین مؤسسات فرهنگی و ادبی را دارد.

سیامک گلشیری فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه‌ی ادبیات و داستان، از سال 1370 آغاز کرد و پس از سه سال توانست اولین داستان کوتاهش را با نام «یک شب، یک اتفاق» در مجله‌ی آدینه به چاپ برساند. همچنین موفق شد که در سال 1377 اولین مجموعه داستانش را با عنوان «از عشق و مرگ» منتشر کند.

او در زمینه‌ی ادبیات نوجوان بسیار موفق عمل کرده است و امروزه او را به‌عنوان یکی از توانمندترین و خلاق‌ترین نویسندگان این حوزه می‌شناسند. از این نویسنده‌ی محبوب دنیای نوجوان، کتاب‌های زیادی به چاپ رسیده که اغلب آن‌ها با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده‌اند. گفتنی‌ست که او برادرزاده‌ی هوشنگ گلشیری، از نویسندگان نام‌آشنا و پرافتخار ادبیات داستانی معاصر است.

بخشی از جوایز و افتخارات سیامک گلشیری

  • برنده‌ی جایزه‌ی مهرگان ادب در بخش بهترین رمان برای نوشتن رمان «مهمانی تلخ» در سال 1380
  • برنده‌ی جایزه‌ی مهرگان ادب در بخش بهترین رمان برای نوشتن رمان «نفرین شدگان» در سال 1381
  • برنده‌ی جایزه‌ی مهرگان ادب در بخش بهترین مجموعه داستان برای نوشتن مجموعه داستان «رژ قرمز» در سال 1386
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان کتاب سال مهر برای نوشتن رمان «اولین روز تابستان» در سال 1389
  • منتخب کتابخانه‌ی بین‌المللی مونیخ در کاتالوگ کلاغ سفید برای نوشتن «مجموعه‌ی خون‌آشام» در سال 2014

برخی از آثار سیامک گلشیری

  • بردیا و ملکه‌ی سرزمین عاج؛‌ رمان نوجوان
  • آرش و تهمینه؛ رمان نوجوان
  • داستان انتقام؛ رمان نوجوان
  • شب شکار؛ رمان نوجوان
  • رمان‌های پنجگانه‌ی گورشاه؛ رمان نوجوان
  • خفاش شب؛ رمان بزرگسال
  • آخرین رویای فروغ؛ رمان بزرگسال

در بخشی از کتاب خون آشام 5: شب شکار می‌خوانیم

وقتی از راه سنگی باریکی که دو طرفش شمشادهای بلند قرار داشتند، می‌گذشتیم، به پنجره‌های قدی نگاه کردم و شکاف باریکی از نور خفیفی را دیدم که از لای پرده‌ها بیرون افتاده بود. از سه یا چهار پله بالا رفتیم و پا به ایوان بزرگی گذاشتیم که موزاییک‌های کف آن زیر پای‌مان تکان می‌خورد و صدا می‌کرد. نریمان در شیشه‌ای ایوان را باز کرد و تو رفت. چراغ دیواری کوچکی را ‌روشن کرد و برگشت طرف من. گفت: «بفرمایین.»

وقتی داشتم توی راهرو باریک قدم برمی‌داشتم، صدای جیغ چند پرنده به گوشم خورد و چشمم به لباس‌هایی افتاد که از جالباسی‌ دیواری آویزان بودند. از راهرو که بیرون آمدیم، اولین چیزی که نظرم را جلب کرد، پاسیوی نسبتاً بزرگی بود که نخل عظیمی از میان آن سر بر کشیده بود و اطراف آن پر از گیاهانی با برگ‌های پهن بود. صدای پرنده‌ها که من نمی‌دیدم‌شان، از همان‌جا، لابه‌لای آن برگ‌ها به گوش می‌رسید. سر چرخاندم و در میان چراغ‌های دیواری دوشاخه، که تمام سالن را ‌روشن کرده بودند، چشمم به سر گوزن‌هایی افتاد که به دیوار کوبیده بودند. شاخ تودرتوی گوزنی که درست بعد از اولین چراغ قرار داشت، آن‌قدر بزرگ و بلند بود که فکر کردم شاید آن را با چوب یا چیز دیگری ساخته‌اند و بعد‌ روی سرش گذاشته‌اند. رفتم جلو و به چشم‌های سیاهش نگاه کردم که زیر آن‌ها لکه‌ی سفیدی به چشم می‌خورد. درست زیر آن، تفنگ شکاری دولول بزرگی آویخته بودند. از کنار دیوار راه افتادم. گوزن‌های بعد هیچ‌کدام به بزرگی گوزن اولی نبودند. همین‌طور که مقابل آن‌ها قدم می‌زدم، چشمم به سر بزرگ گرگی افتاد که با آن چشم‌ها و دندان‌های تیز و بزرگ سفیدش، که از دهان نیمه‌بازش بیرون زده بودند، آدم فکر می‌کرد دارد به‌سمت چیزی هجوم می‌برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خون آشام 5: شب شکار
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-353-010-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خون آشام 5: شب شکار

ندا کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
خیلی دور از واقعیت بود. خون آشام‌هایی که تلفن همراه داشتند و ماشین و. یا کیوان رو چطور زندانی کرده بود در حالی که این‌ها خیلی جاها مثل روح بودند. در کل انتهای داستان و پیدا کردن خونه کمی عجیب بود. با چه سرعتی و چطور دنبال اونها در جنگل رفتند که ماشین نمی‌تونست بره. و در آخر جمله‌ی ان بدبخت‌ها رو در مورد موجودات خون آشامی گفت که صدها نفر رو بدبخت کرده بودند. کلا آقای نویسنده اصلا کنجکاو نبود. در حالی که هر کس در این موقعیت بود حداقل سعی می‌کرد خودش فکر پیدا کردن خونه و راهی برای کشتن ان‌ها باشه. تا آخرین لحظات هم نپرسید نقشه‌ی ان‌ها برای نابودی هیولاها چی هست. این قسمت به نظرم ضعیف تر از بقیه‌ی قسمت هایش بود. دراکولا رو خیلی راحت کشتند. از اول خوب آتیش می‌زدند خونه رو.
مریم بادپا
۱۴۰۲/۵/۱۸
واقعا پایان قشنگی بود هرچند هنوز منتظر بودم اسم دراکولا رو بدونم. و اینکه واقعا از این کتاب قبلی غمگین تر بود. هرچند خواننده هم متوجه میشه که نویسنده زودتر متوجه اصل داستان نمیشه چون خیلی استرس جون خودش و خانوادش داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خون آشام 5: شب شکار

برای دریافت کتاب خون آشام 5: شب شکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.