معرفی و دانلود کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟

عکس جلد کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟

کارا لاریو در کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟، داستان دو برادر را به تصویر می‌کشد؛ آن‌ها برای اینکه مانند پدرشان سرسخت و جدی باشند، ماجراهای بامزه و خنده‌داری را رقم می‌زنند.

موضوع کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ چیست؟

لو پدر خانواده، مردی سرسخت و جدی است و همیشه می‌گوید که افراد دو نوع هستند: سرسخت و نازک نارنجی. لویی و رالفی پسران خانواده و دو برادر هستند که می‌خواهند ثابت کنند مانند پدرشان سرسخت هستند! اما آن‌ها سرسخت بودن را با خشن بودن اشتباه گرفتند. آن‌ها می‌خواهند برای انجام هر کاری از روشی خشن استفاده کنند با این حال هر بار که می‌خواهند خشن باشند، به طور تصادفی کارهای خوب انجام می‌دهند و در نهایت همه از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنند. روزی نامه‌ای از کارهای لویی و رالفی به دست پدر می‌رسد؛ وقتی او بفهمد لویی و رالفی در تمام شهر نازک نارنجی بوده‌اند، چه کار می‌کند؟ برای جواب این سوال ماجراهای بامزه و دوست داشتنی کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ (The Infamous Ratsos) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه داداش رتسوها:

این مجموعه ماجراهای جالب و طنز دو برادر به نام‌های لویی و رالفی است که به همراه پدرشان در شهری بزرگ زندگی می‌کنند. کارا لاریو (Kara LaReau) با مجموعه داداش رتسوها (Ratso Brothers) خانواده‌ای سه نفره را به تصویر کشیده که با وجود از دست دادن مادر، همچنان یک خانواده هستند. این داستان‌ها یک پیام مهم دارند؛ غلبه به غم از دست دادن از طریق عشق ورزیدن و مهربانی. هر جلد از این مجموعه یک ماجرای متفاوت را به تصویر می‌کشد که برای کودکان سرگرم کننده و خنده‌دار است و لحظات مفرحی را برای آنان رقم خواهد زد.

افتخارات کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟

- نامزد جایزه Monarch در سال 2019
- نامزد جایزه Theodor Seuss Geisel در سال 2017

کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های طنز این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دوست داشتنی و خنده‌دار خواهد بود.

در بخشی از کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ می‌خوانیم:

بعد می‌گوید: «من اصلاً دلم نمی‌خواهد شما شبیه من باشید! از وقتی مادرتان از دنیا رفته، به همه‌مان سخت گذشته. اما شما دوتا بالاخره یاد گرفتید چطوری از خودتان مراقبت کنید و با دیگران هم خوب باشید. این من هستم که باید تلاش کنم بیشتر شبیه شما باشم.»

لویی و رالفی پلک می‌زنند. آن‌ها هم به عکس مامان‌رتسو نگاه می‌کنند. یادشان می‌آید که او چه‌قدر مهربان و صمیمی بود و چه‌قدر آن‌ها را دوست داشت. پدرشان می‌گوید: «همیشه خشن و سرسخت بودن، خیلی... خیلی... سخت است.» او بازوهایش را دور داداش‌رتسوها حلقه می‌کند و هردویشان را بغل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

1: سرسخت و خشن باش
2: کلاه‌، برداری
3: برف روبی
4: ساندویچ ویژه ی نرمالو
5: پنجره ی پُرکوپینیِ جوجه تیغی
6: «کارِ او بود!»
7: خشونت و سرسختی دیگر کافی است!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟
نویسنده
مترجمنسیم اسلام پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-462-441-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟

برای دریافت کتاب داداش رتسوها 1: سرسخت یا نازک نارنجی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.