معرفی و دانلود کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو

عکس جلد کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو

در کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو نوشته‌ی کارا لاریو، لویی سعی می‌کند تا به همکلاسی‌اش چاک وود کمک کند تا قلب نرمالو را به دست آورد و با او دوست شود که این موضوع باعث رقم خوردن ماجراهایی بامزه و جالب در داستان می‌شود.

موضوع کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو چیست؟

در این داستان چاک وود محبوب‌ترین بچه مدرسه، از لویی کمک می‌خواهد تا با نرمالو دوست شود. لویی تصمیم می‌گیرد تا هر طور شده به چاک کمک کند، اما تلاش‌هایشان نتیجه نمی‌دهد و نمی‌توانند حتی ذره‌ای توجه نرمالو را جلب کنند، چون که نرمالو فقط به باغچه‌اش فکر می‌کند. از طرفی دیگر وقت گذراندن لویی با چاک باعث می‌شود تا رالفی از اینکه برادرش را کمتر می‌بیند، حسودی کند. پدر داداش ترسوها، لو بزرگه راه‌حلی را به لویی و چاک پیشنهاد می‌کند؛ او به آن‌‌ها می‌گوید اگر می‌خواهید توجه یک نفر را جلب کنید، به چیزی که او دوست دارد، علاقه نشان دهید! لو بزرگه خودش با این راه توجه مامان ترسو را به خودش جلب کرده و دلش را به دست آورده بود. به نظر شما لویی و چاک هم با این روش موفق می‌شوند؟ آیا رابطه دو برادر، لویی و رالفی مثل قبل می‌شود؟ برای فهمیدن جواب این سوالات باید با ماجراهای دوست داشتنی کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو (The Infamous Ratsos: Project Fluffy) همراه شوید.

درباره‌ی مجموعه داداش رتسوها:

این مجموعه ماجراهای جالب و طنز دو برادر به نام‌های لویی و رالفی است که به همراه پدرشان در شهری بزرگ زندگی می‌کنند. کارا لاریو (Kara LaReau) با مجموعه داداش رتسوها (Ratso Brothers) خانواده‌ای سه نفره را به تصویر کشیده که با وجود از دست دادن مادر، همچنان یک خانواده هستند. این داستان‌ها یک پیام مهم دارند؛ غلبه به غم از دست دادن از طریق عشق ورزیدن و مهربانی. هر جلد از این مجموعه یک ماجرای متفاوت را به تصویر می‌کشد که برای کودکان سرگرم کننده و خنده‌دار است و لحظات مفرحی را برای آنان رقم خواهد زد.

کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 ساله‌ی علاقه‌مند به داستان‌های طنز، از خواندن این داستان دلنشین و جذاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو می‌خوانیم:

لویی که می‌دید رابطه‌ی چاک با فسقلی و میلیسنت بهتر شده است، به یاد حرف‌هایش با رالفی و چیزهایی که لو‌ بزرگه شب گذشته گفته بود، افتاد. او به مامان‌رتسو و دفترچه‌ی مخصوص پرنده‌شناسی‌اش فکر کرد... که خیلی به دفترچه‌ی باغبانی نرمالو شبیه بود. پس فکری به سرش زد!

او می‌گوید: «چاک، صبر کن! من همین الان فکری به سرم زد. تو می‌توانی یک کار خوب برای نرمالو انجام بدهی، درست مثل کاری که میلیسنت و فسقلی برای تو انجام دادند!»

فهرست مطالب کتاب

1: همه چاک را دوست دارند!
2: پروژه‌ی نرمالو
3: هورررا!
4: با نهایت احترام، از طرف چاکی
5: ‌ای وای!
6: دوست داشتن بوی بدِ آشغال می‌دهد!
7: فکر کردن و درهم نوشتن!
8: هفته‌ی سخت
9: دوستان
10: دوست‌های خوب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو
نویسنده
مترجمنسیم اسلام پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-600-462-509-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو

برای دریافت کتاب داداش رتسوها 3: پروژه‌ی نرمالو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.