معرفی و دانلود کتاب داگلاس و یک خواب عمیق

عکس جلد کتاب داگلاس و یک خواب عمیق
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داگلاس و یک خواب عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داگلاس و یک خواب عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داگلاس و یک خواب عمیق

کتاب داگلاس و یک خواب عمیق نوشته‌ی دیوید ملینگ، ماجرای خرس بامزه‌ای را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد شب در خانه دوستش بماند اما در راه برای او اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. این اثر دلنشین باعث تقویت قوه تخیل در کودکان می‌شود.

موضوع کتاب داگلاس و یک خواب عمیق چیست؟

داگلاس تصمیم گرفته شب را در خانه خرگوش بخوابد اما خانه‌ی او خیلی کوچک است و جا برای همه مهمانان وجود ندارد. در این وضعیت داگلاس چجوری شب را به صبح برساند؟ بقیه مهمانان چه می‌شوند؟ دیوید ملینگ در این کتاب پرفروش سعی دارد تا برخی مفاهیم و مهارت‌ها را در قالب داستان به کودکان آموزش دهد.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با هدف تقویت قدرت تخیل کودکان موضوعات متنوع و بسیار ساده‌ای را که برای آن‌ها جذاب است را به تصویر می‌کشد. از ویژگی‌های بارز مجموعه حاضر این است که شما با توجه به تصاویر می‌توانید داستان‌هایی مختلف و متنوع، با زبانی که کودک شما بیشتر با آن آشناست، تعریف کنید و از او بخواهید تا قدرت تخیلش را به کار گیرد و داستان خودش را برای شما از روی تصاویر تعریف کند. در زمان مطالعه‌ی این کتاب‌ها حتماً از کودک خود در رابطه با تصاویر سؤال بپرسید و ذهن او را در تخیل و خلاقیت به چالش بکشید و باعث پرورش آن شوید. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» داستان خواندن را برای کودکانتان به تجربه‌ای فوق‌العاده و لذت‌بخش تبدیل کنید.

کتاب داگلاس و یک خواب عمیق مناسب چه کسانی است؟

این کتاب با تصاویر جذاب و ایده‌ی داستان‌ سرایی از زبان خود کودک باعث پرورش و تقویت قوه‌ی تخیل و تحلیل کودکان می‌شود و آن‌ها حتی بدون خواندن متن و تنها با تصاویر کتاب می‌توانند با آن ارتباط برقرار ‌کنند. دیوید ملینگ (David Melling) داستان داگلاس و یک خواب عمیق را برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی تالیف کرده است و برای والدینی که به دنبال پرورش ذهن کودک خود هستند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود.

افتخارات کتاب داگلاس و یک خواب عمیق:

- منتخب فهرست لاک پشت پرنده 1394 (5 لاک پشت)
- منتخب فهرست رشد 1394
- نامزد جایزه آمریکایی 2011 «Kirkus»
- نامزد جایزه 2012 «PAL»

در بخشی از کتاب داگلاس و یک خواب عمیق می‌خوانیم:

خرگوش گفت: الان جات راحته، گرم و نرم هست؟
ولی داگلاس مطمئن نبود.
گوسفندهای کوچولو از خرگوش پرسیدند:
هروقت خواستی بری بخوابی برامون یک قصه میگی؟
خرگوش جواب داد: به محض اینکه بیام تو می‌خونم.
لطفا یکمی برای منم جا باز کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داگلاس و یک خواب عمیق
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داگلاس و یک خواب عمیق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داگلاس و یک خواب عمیق

برای دریافت کتاب داگلاس و یک خواب عمیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.