معرفی و دانلود کتاب هیولای کوچک

عکس جلد کتاب هیولای کوچک
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیولای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیولای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیولای کوچک

کتاب هیولای کوچک نوشته‌ی ناتاشا باربر داستانی برای کودکان است. این کتاب قصه‌ی موجودی دوست‌داشتنی به اسم نیکریف را تعریف می‌کند که در حال یادگیری حروف الفباست و از پدر و مادرش می‌خواهد تا به او در حفظ حروف الفبا کمک کنند. این کتاب داستان با تصویری سرگرم‌کننده تجربه‌ای دلپذیر را برای کودکان ایجاد می‌کند.

درباره‌ی کتاب هیولای کوچک

یافتن کتابی مناسب برای خردسالان همواره از دغدغه‌های والدین است. قصه‌ی کودکانه باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد تا کودک را هیجان‌زده کند و حوصله‌ی او را سر نبرد. عادت دادن کودکان به مطالعه در سنین پایین باعث می‌شود تا آن‌ها همیشه با کتاب انس بگیرند و در آینده به افرادی آگاه تبدیل شوند. کتاب هیولای کوچک کتاب قصه‌ای است که از ویژگی‌های یادشده برخوردار است؛ اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شوند که کتاب مناسب را پیدا کنیم؟ در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

اولین نکته‌ای که در یک قصه‌ی کودکانه باید در نظر بگیریم این است که کتاب دارای تصاویری شاد و مهیج باشد؛ پر از رنگ‌های متنوعی که توجه کودک را به خود جلب کنند. نباید دارای تصاویری به‌شدت هنرمندانه و واقع‌گرایانه باشد بلکه تصاویر کتاب باید مشابه نقاشی‌هایی باشد که خود کودکان می‌کشند؛ یعنی پر از رنگ‌آمیزی، فضایی دوستانه و شاد در محیطی وسیع با خطوط نامنظم. کتاب هیولای کوچک از این نکته برخوردار است و تصاویرش برای کودکان صمیمی به نظر می‌رسد.

نکته‌ی دوم این‌که کتاب باید دارای محتوای خلاقانه و آموزنده‌ای باشد. کتاب باید بر مبنای آموزش چیزی، زبانی کودکانه داشته باشد. زبان نوشته و محتوای کتاب باید اطلاعات جزئی نداشته باشد و خیلی مشخص داستان را شروع کند تا برای کودکان قابل‌فهم و قابل‌تصور شود. این نکته باعث می‌شود تا کودکان از تخیل خود استفاده کنند و بسیاری از فضاها را آن‌طور که خود می‌پسندند، تجسم کنند. در کتاب هیولای کوچک نویسنده در ابتدا، اطلاعات کمی به خواننده ارائه می‌کند و با تصویرهای زیاد سعی دارد تا کودک را در تخیل و ساختن جهان در ذهنش کمک کند؛ همچنین از او می‌خواهد تا همراه با شخصیت‌ها در تخیلش به تجربه کردن بپردازد.

مورد دیگری که باید آن را در انتخاب کتاب کودکان لحاظ کرد این است که کتاب باید برای کودکان راحت باشد و پایان‌بندی خوشی داشته باشد. همچنین سعی کند مفاهیم را غیرمستقیم آموزش دهد و در صورت امکان آموزش‌ها را در غالب بازی و ماجراجویی بیان کند.

کتاب هیولای کوچک نوشته‌ی ناتاشا باربر با دارا بودن تمام نکات عنوان‌شده، تجربه‌ای بسیار دلپذیر برای کودکان رقم میزند. باید هنگامی‌که کتاب را برای کودکان می‌خوانید از او بخواهید تا تصاویر را ببیند و در تخیلاتش داستان را پیش ببرد. این کتاب آموزنده و جذاب توسط مجید عاطفی ترجمه‌ شده و انتشارات دانش نگاران برنا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب داستان من

مجموعه‌ی داستان من که به همت انتشارات دانش‌نگاران برنا منتشر شده، در پی آن است که قوه‌ی تخیل کودکان را تقویت و با استفاده از داستان‌های ساده‌ی مصور تجربه‌ای ماندگار را در ذهنشان ایجاد کند. با استفاده از تصاویر این داستان‌ها می‌توانید از کودکانتان بخواهید تا درک خودشان از تصاویر را برای شما تعریف کنند و در شکل‌گیری داستان به شما یاری رسانند. این مجموعه در نظر دارد تا والدین به تجربه‌ی قصه گفتن برای کودکانشان رنگ و بویی تازه ببخشند و داستان‌سرایی را تبدیل به یک فعالیت دوطرفه کنند تا از این طریق قوه‌ی تخیل کودکان تقویت شود.

کتاب هیولای کوچک مناسب چه کسانی است؟

کتاب هیولای کوچک مخصوص کودکان 6 تا 8 سال است. این اثر به والدینی که به دنبال یافتن کتاب مناسب برای کودک خود هستند توصیه می‌شود.

با ناتاشا باربر بیشتر آشنا شویم

ناتاشا باربر، نویسنده‌ی کتاب کودکان است که در زمینه‌ی اوتیسم نیز فعالیت می‌کند. عمده‌ی کارهای او در این باره، به مادران اوتیسمی مربوط می‌شود. او در این زمینه یک مؤسسه‌ی غیرانتفاعی را راه‌اندازی کرده است و به حمایت از مادرانی که اوتیسم دارند می‌پردازد. او با راه‌اندازی کارزارهایی برای حمایت از مادران برای رسیدگی به حقوق مدنی آن‌ها به تولید محتوا و برگزاری کنفرانس می‌پردازد. ناتاشا باربر همچنین چند کتاب برای کودکان اوتیسمی نیز نوشته است. کتاب‌های باربر مورد استقبال والدین زیادی قرار گرفته‌اند و از فروش خوبی برخوردار بوده‌اند.

در بخشی از کتاب هیولای کوچک می‌خوانیم

در بالای درخت، یک کندو و زنبورهای عسل بودند. نیکریف کندو را با شاخه درخت جدا کرد. بر روی شاخه، خزندگان دیگری را هم دید که به درون کندو می‌خزند. اینها موجوداتی شبیه عنکبوت بودند. او همگی آن‌ها را درون کیسه قرار داد.

کیسه نیکریف رفته‌رفته داشت سنگین می‌شد و همه‌ی آن جانوران مضطرب شده بودند، اما هنوز حروف دیگری هم برای پیداکردن باقی مانده بود. او تقریباً نیمی از حروف الفبا را پیدا کرده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیولای کوچک
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیولای کوچک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هیولای کوچک

برای دریافت کتاب هیولای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.