معرفی و دانلود کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!

عکس جلد کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!

الی وولارد در کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! شما را با دایناسور کوچکی به نام پیکاسور آشنا می‌کند که برخلاف باقی دایناسورهای اطرافش، دعوا کردن و شکار را دوست ندارد و عاشق این است که از زیبایی‌های جهان اطرافش آثار هنری خلق کند. اما مشکل اینجاست که همه مخالف نقاشی کردن او هستند؛ حتی پدر و مادرش! این کتاب به کودکان می‌آموزد خلاقیت را در وجودشان پرورش دهند و در مسیر علایق خود قدم بردارند.

درباره‌ی کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!

در دنیای دایناسورها اصلاً عادی نیست که کسی به جای خِرِت و خوروت راه انداختن و گروپ‌گروپ پا کوبیدن روی زمین دلش بخواهد نقاشی بکشد! البته همیشه استثنائاتی وجود دارد و پیکاسور کوچولو یکی از دایناسورهای نادر است. او برخلاف هم‌نوعانش اصلاً اهل دعوا راه انداختن نیست و تازه استعداد هنری عجیب‌و‌غریبی هم دارد. در کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! (Dinosaurs Dont Draw) ماجرای هیجان‌انگیز نقاش شدن پیکاسور را از زبان الی وولارد (Elli Woollard) خواهید خواند و حتی شاید دلتان بخواهد به جای او باشید.

پیکاسور واقعاً دوست دارد نقاش شود و اصلاً از این هدف بزرگش کوتاه نمی‌آید. با این‌که پدر و مادر و اطرافیانش معتقداند دایناسورها برای نقاشی کردن متولد نشده‌اند، او باز هم می‌داند دلش نمی‌خواهد تمام عمرش را به خوردن و انجام کارهای بیهوده‌ی دیگر بگذراند.

البته در این راه موجودات بدجنسی مثل تی‌رکس عظیم‌الجثه سعی دارند مانعش شوند، اما پیکاسورِ قوی و پرجرأت تسلیم نمی‌شود. باید دید آیا سرانجام نقاشی‌های پیکاسور می‌تواند بر زندگی دایناسورهای دیگر تأثیر خوبی بگذارد یا نه؟

جالب است بدانید که کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی کیاوندانی است و ناشر آن توانسته حق انتشار نسخه فارسی (کپی‌رایت) این اثر را از آن خود کند. همچنین تصاویر رنگارنگ، جذاب و خلاقانه‌ی این کتاب برعهده‌ی استیون لنتون بوده است.

این داستان تصویری را انتشارات مهرسا منتشر کرده و در دسترس علاقمندان به کتاب‌های آموزنده‌ی کودک قرار داده است.

کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! مناسب چه کسانی است؟

کودکان 5 تا 8 سالی که به کتاب‌های تصویری با موضوع حیوانات و موجودات افسانه‌ای علاقه دارند، از خواندن این اثر آموزنده لذت خواهند برد. به‌علاوه این کتاب به کودکان یاد می‌دهد اهداف منحصربه‌فردشان را دنبال کنند.

با الی وولارد بیشتر آشنا شویم

الی وولارد علاوه‌بر کتاب‌های مصور، شعرهای کودکانه نیز می‌سراید. او نویسنده‌ی مجموعه داستان‌های «لیلِ ماجراجو» است و تاکنون با تصویرگرانی چون بنجی دیویس و استیون لنتون همکاری داشته است.

در بخشی از کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! می‌خوانیم

پیکاسور دست و پا و سر و دُمی تکان داد. مِن‌مِن‌کنان درباره‌ی چیزی که پیدا کرده بود، نظر داد: «نمی‌دانم... شاید..» مُرَدد پنجه وا کرد، برش داشت و روی تکه‌سنگی نقاشی کرد. یک‌دفعه از جادوی سفید و نقره‌ای‌رنگ کوه‌های بلندی به آسمان قد کشید. باد تند و شدیدی از این‌طرف به آن‌طرف هو کشید. پیکاسور انگشت به دهان زل زده بود و نگاه می‌کرد. با خودش گفت: «وای! ببین چه کردم! مامان کجاست نشانش دهم؟ بگذار همین حالا صدایش کنم.»

فهرست مطالب کتاب

                                                

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-48-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۴/۲۸
پیکاسور دایناسوری بود که دوست داشت نقاشی بکشد اما دوستانش....
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور!

برای دریافت کتاب دایناسورها نقاشی نمی‌کشند! البته به جز پیکاسور! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.