معرفی و دانلود کتاب داینامیک تریدینگ: معامله گری پویا

عکس جلد کتاب داینامیک تریدینگ: معامله گری پویا
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داینامیک تریدینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داینامیک تریدینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داینامیک تریدینگ: معامله گری پویا

رابرت سی ماینر در کتاب داینامیک تریدینگ، شرایط لازم برای موفقیت در معامله‌گری را مرور می‌کند و تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی را به خواننده می‌آموزد تا با اطمینان بیشتری وارد بازارهای معاملاتی شود. ماینر ضمن اینکه به بیان مفهوم معامله‌گری پویا می‌پردازد، انواع تحلیل‌های داینامیک و پیش‌بینی‌ها را آموزش می‌دهد، نکاتی از معامله در دنیای واقعی می‌گوید و درنهایت نحوه‌ی کار با نرم‌افزار کاربردی داینامیک تریدر را شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب داینامیک تریدینگ

ورود به بازارهای سرمایه و سرمایه‌گذاری همیشه با ریسک همراه است. تغییر و نوسان، دو ویژگی ثابت این بازارها هستند و همین امر باعث می‌شود نتوان نسبت به نتیجه چندان مطمئن بود. اما این بدان معنا نیست که معامله فرآیندی تصادفی است و باید با اتکا به شانس در برابر آن عمل کرد. فعالان این حوزه سال‌هاست که از ابزارها و تکنیک‌های خاصی بهره می‌برند و استراتژی‌های عملی را پیش می‌گیرند که کمکشان می‌کند ریسک‌ها را به حداقل برسانند و درنتیجه ضریب اطمینان نیز بالاتر برود. تجزیه‌وتحلیل بازار، آنالیز قیمت یا پیش‌بینی زمان از جمله همین تکنیک‌ها هستند که شرایط معامله‌گر را تا حد زیادی بهبود خواهند بخشید. این ابزارها در اکثر مواقع ریاضیاتی و آماری هستند و نیاز به محاسبات پیچیده دارند ولی می‌توان گفت، ترید بیش از اینکه ریاضیات باشد، نوعی مهارت تحلیلی است. یعنی با آموختن اصول اولیه و تمرین کردن می‌توان آن را فرا گرفت و به‌خوبی از آن استفاده کرد. یکی از منابع مفید برای یادگیری این مهارت، کتاب داینامیک تریدینگ (Dynamic Trading) نوشته‌ی رابرت سی ماینر (Robert C Miner) است. ماینر که خود از چهره‌های پیشرو در معامله‌گری است، در این کتاب از نوعی معامله‌ی پویا صحبت می‌کند و استراتژی‌ها و تکنیک‌های آن را به شما می‌آموزد. این کتاب تلاش می‌کند به خواننده یاد بدهد که چطور بازار را آنالیز و پیش‌بینی کند و مطمئن‌تر قدم در آن بگذارد.

در بازارهای مالی متغیرهای زیادی وجود دارد که ناچاریم پیش از سرمایه‌گذاری آن‌ها را در نظر بگیریم. درک کردن اینکه چرا قیمت در برخی از مواقع تغییر می‌کند و از آن حمایت می‌شود، درحالی‌که گاهی در برابر تغییر آن مقاومت صورت می‌گیرد، برای یک معامله‌گر مبتدی کار ساده‌ای نیست. گرچه این ارقام و نمودارها در نگاه اول پیچیده به نظر می‌رسند، ولی با استفاده از چند ابزار کاربردی و به‌کارگیری یک استراتژی درست، می‌توان آن‌ها را بهتر فهمید. گاهی حتی می‌توان از بازار جلوتر رفت و آینده را نیز پیش‌بینی کرد. رابرت سی ماینر تلاش کرده همین ابزارهای تحلیلی را در کتاب داینامیک تریدینگ توضیح دهد و شیوه‌ی استفاده از آن‌ها را تشریح کند. بر همین اساس، او در کتابش انواع تحلیل‌های داینامیک قیمت، الگو و تحلیل عملی موج الیوت و تحلیل زمانی داینامیک را به‌تفصیل و با جزئیات آموزش می‌دهد. در ادامه نکاتی از معامله در دنیای واقعی می‌گوید و در پایان کتاب نیز کار با نرم‌افزار داینامیک تریدر را به مخاطبان خود می‌آموزد.

کتاب داینامیک تریدینگ را مهسا صفری و علیرضا کشاورز باحقیقت ترجمه و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب داینامیک تریدینگ

  • پسر 18 ساله‌ام این کتاب را دید... او در عرض 3 هفته ترید را شروع کرد. در 5 معامله 600 دلار باخت ولی 2100 دلار به دست آورد! (دن هالتزینگر، تریدر)
  • ای‌کاش وقتی معامله‌گری را شروع کرده بودم این کتاب را می‌دیدم. کتاب عادات خوبی به من یاد می‌داد و مانع از ضررهایم می‌شد. (فرانک استراون، تریدر)

کتاب داینامیک تریدینگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید وارد بازارهای سرمایه شوید و معامله‌گری را آغاز کنید، این کتاب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد و کمکتان کند.

در بخشی از کتاب داینامیک تریدینگ: معامله گری پویا می‌خوانیم

یک عامل بسیار مهم در تحلیل موج الیوت این است که اگر بازار شمارش مورد نظر را بی‌ارزش کند، معمولا یک شمارش جایگزین ارائه می‌دهد. اگر بازاری به دلیل نقض یکی از قوانین یا دستورالعمل‌های مرتبط با موقعیت فعلی‌اش، آنطور که پیش‌بینی می‌شد، پیش نرود، معامله‌گر ممکن است در مورد موقعیت جدید بازار که به او اجازه می‌دهد سرمایه‌گذاری جایگزین را انتخاب کند،‌ مطمئن باشد.

از شمارش‌های جایگزین سوءاستفاده نکنید. زمانی که بازار آنطور که در تحلیل موج الیوت پیش‌بینی شده است، باز نمی‌شود و ساختار جایگزین قابل اعتمادی وجود ندارد، معامله‌گر باید بپذیرد موقعیت بازار مشخص نیست و از معامله کردن صرفا به خاطر داشتن یک شمارش اجتناب کند. بسیاری از مواقع وجود دارد که باید از یک بازار به دلیل اینکه با ساختار قابل‌اعتمادی تناسب ندارد، اجتناب کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با داینامیک تریدینگ (معمامله‌گری پویا)
فصل 2: آغاز کار با داینامیک تریدینگ
فصل 3: الگو و تحلیل عملی موج الیوت
فصل 4: تحلیل داینامیک (پویای) قیمت
فصل 5: تحلیل زمانی داینامیک
فصل 6: استراتژی‌های معاملاتی و مدیریت معامله
فصل 7:‌ به‌کارگیری هر آنچه آموختیم
فصل 8: دنیای واقعی معامله‌گری داینامیک
فصل 9: کار با نرم‌افزار داینامیک تریدر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داینامیک تریدینگ: معامله گری پویا
نویسنده
مترجممهسا صفری، علیرضا کشاورز باحقیقت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات448
زبانفارسی
شابک978-622-7848-16-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داینامیک تریدینگ

حسین پهلوانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب در بیان کلیات خوب است. وقتی مطلبی را برای اولین بار بیان میکند در آن عمیق نمیشود ولی دوباره مطالب را مرور میکند. ترجمه خوبی دارد. اما تالیف افتضاح است!
گاهی نویسنده از نموداری صحبت میکند که اصلا وجود ندارد. مثلا میگوید در نمودار زیر قیمت طلا... اما در زیر یا حتی بالا و حتی صفحه قبل و بعد هیچ نموداری وجود ندارد!!
ممدرضا
۱۴۰۲/۸/۲۷
درود
من قصد داشتم تازه ترید رو شروع کنم و از طریق این کتاب بیشتر با ترید آشنا شدم و استراتژی‌ها و تحلیل‌های ترید رو به خوبی یاد گرفتم و با اینکه تازه کارم با کمک این کتاب تونستم سود قابل توجهی رو به دست بیارم
پیشنهاد میکنم حتماً شماهم اگر میخواید مثل من یک تریدر موفق شید این کتاب رو خریداری کنید
Mohana Niko
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتاب خیلی خوبی است. تحلیل بازار را با امواج الیوت و فیبوناچی اموزش میدهد. ترجمه‌ی خوبی هم دارد. خواندن انرا به همه کسانی که در بازارهای مالی فعالیت میکنند توصیه میکنم
Ency
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتاب خوبیه بعد زمان مبحث الیوت رو توضیح میده و ساده روان و بدون پیچیدگی هست و البته که با این قیمت بسیار به صرفه هست نسبت به نسخه چاپی اون.
مازیار محمودی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب خوبیه تو این زمینه
سینا عبدی
۱۴۰۲/۱۲/۶
عالی و بی نظیر و علمی
TRADER
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب حاوی مطالب مفیدی است
Maziyar
۱۴۰۲/۸/۲۴
خیلی خوب بود ممنونم از کتابراه
پرویز ملائی
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتاب خوبیه ولی به درد کسی که مبتدیه نمیخوره
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب داینامیک تریدینگ

برای دریافت کتاب داینامیک تریدینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.