معرفی و دانلود کتاب دختری با قلب اژدها

عکس جلد کتاب دختری با قلب اژدها
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری با قلب اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری با قلب اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری با قلب اژدها

فکرش را بکنید که در یک شهر پر از شکلات و همراه با صدها اژدهای غول‌پیکر زندگی می‌کنید. هیجان‌انگیز است، نه؟ استفانی برجس در کتاب دختری با قلب اژدها شما را به چنین دنیای فانتزی و هیجان‌انگیزی می‌برد و با دختری به نام سیلکی و دوست اژدهای او همراه می‌کند. این اثر همچنین جایزه بهترین کتاب سال وبلاگ «A Mighty Girl» را از آن خودش کرده است.

درباره کتاب دختری با قلب اژدها:

داستان‌های فانتزی می‌توانند شما را در میان جهان‌های خیالی به پرواز درآورند.کتاب دختری با قلب اژدها (The girl with the dragon heart) شما را به یک شهر شگفت‌انگیز، با انواع شکلات‌های معروف و خوشمزه،‌ اژدهاهای نگهبان و پری‌های بدجنس و خطرناک می‌برد!

استفانی برجس (Stephanie Burgis) در این کتاب دوست‌داشتنی،‌ داستان زندگی دختربچه‌ای به نام سیلکی را روایت می‌کند. سیلکی یک دختر یتیم است که چند سال پیش،‌ وارد شهری عجیب شد که به شکلات‌های خوشمزه و اژدهاهایش معروف بود! اگرچه سیلکی تنهاست و خانواده و البته پول هم ندارد،‌ اما خیلی شیرین زبان است و برای هر مشکلی راهکاری پیدا می‌کند. به‌خاطر همین ویژگی هم در یکی از بهترین کارخانه‌های شکلات‌سازی شهر مشغول به کار شده است.

سیلکی راز بسیار مهمی هم در دلش دارد. راز پنهان او، دوستی با یکی از اژدهاهای نگهبان شهر است. او سعی می‌کند که از دوستی‌اش محافظت کند و اجازه ندهد کسی از رازش باخبر شود. اما زمانی که خانواده سلطنتی پری‌های اسرارآمیز و خطرناک اعلام می‌کنند که قصد بازدید از شهر را دارند، مشکلات سیلکی هم شروع می‌شود. او مامور شده تا جاسوس پری‌های اسرارآمیز باشد و درعین‌حال نباید اجازه دهد کسی از راز دوستی‌اش با اژدها بویی ببرد. به نظر شما سیلکی موفق می‌شود؟

نکوداشت‌های کتاب دختری با قلب اژدها:

- یک کتاب سرشار از ماجراجویی... (School Library Journal)
‌ - این کتاب پر از اسرار و موجودات ماوراء‌طبیعی و مملو از شکلات است و طرفداران داستان‌های فانتزی را با یک ماجراجویی جذاب همراه می‌کند. (BCCB)
- برجس در این کتاب یک قهرمان شجاع و پرجنب‌وجوش را خلق کرده است. مخاطبان در طول خواندن این روایت هیجان‌انگیز، با ماجراجویی همراه خواهند بود. (Booklist)

کتاب دختری با قلب اژدها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به‌دنبال ماجراجویی هستند و از خواندن داستان و کتاب‌های فانتزی لذت می‌برند بسیار مناسب است.

با استفانی برجس بیشتر آشنا شویم:

یکی از نام‌های آشنا و چهره‌های موفق در عرصه ادبیات کودک و نوجوان،‌ استفانی برجس است. این نویسنده توانا،‌ خالق داستان‌های فانتزی و جذاب است و آثار او همیشه مورد اسقبال قرار می‌گیرد. او که در یک خانواده پرجمعیت در میشیگان متولد شده، وجود عنصر خانواده را در داستان‌های خودش، متاثر از این تجربه می‌داند. این نویسنده توانا افتخارات زیادی را از آن خودش کرده است که از مشهورترین‌های آن باید به دریافت جایزۀ بهترین کتاب بانک خیابان در سال 2012 اشاره کرد. کتاب «اژدهایی با قلب شکلاتی» از دیگر آثار برجس به شمار می‌رود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب دختری با قلب اژدها می‌خوانیم:

وقتی در طول روز به بیرون اقامتگاه‌های سلطنتی می‌روی باید این‌طور احساس کرده باشی که انگار از قفس فرار کرده‌ای. اما وقتی آهسته و خرامان همراه سایر ندیمه‌ها با خش‌خش زیردامنی‌‌ها و لباس‌های بلندمان از سالن‌ها و سرسراهای گسترده‌ی رو‌باز می‌گذشتیم، سرم پر بود از مه و خواب و خیال، طوری که ضربان قلبم تاپ‌تاپ توی گوشم می‌کوبید.

الفن‌والد. این اسم درونم جان گرفت و با زمزمه‌اش، پژواک دور ناقوس‌هایی را پشت سر گذاشتم که زنگ صدایشان چون زهری شیرین پرطنین بود. قهقهه‌ی پری‌وار. هیچ‌وقت آن صدای زیبا و وحشتناک را فراموش نکردم. آن صدا هنوز هم در بدترین کابوس‌هایم شنیده می‌شد.

بعد از آن‌همه سال قرار بود به‌زودی با موجوداتی روبه‌رو شوم که پدر و مادرم را از من دزدیده بودند.

جریان خون درون بازوهایم بالا و پایین می‌رفت، سوزشی در نوک انگشت‌هایم می‌انداخت و باعث می‌شد کل پوست بدنم مورمور ‌شود.

می‌خواستم بدوم، اما دامن‌ بلندی که پوشیده بودم جلوی دست‌وپایم را گرفته بود. دست‌هایم را جلوی شکمم قلاب کردم و آن‌قدر انگشت‌هایم را به هم فشار دادم که به سوزش افتادند. این کار برای بیرون راندن آن نیروی سرگیجه‌آور از درونم کافی نبود.

وقتی داشتم از کنار ردیف پنجره‌های باریکی که مشرف به میدان پر جنب‌وجوش بودند می‌گذشتم برای یک لحظه حواسم پرت شد. برایم خیلی عجیب بود که می‌دیدم زندگی شهری در بیرون از قصر تداومش را مثل زمانی که هنوز به اینجا نیامده بودم حفظ کرده. همه‌ی آن آدم‌های پرمشغله کاملاً از آن‌چه در جهان بسته‌ی قصر می‌گذشت بی‌خبر بودند.

حتی سوسوی نور برفی را ‌دیدم که بیرون از اینجا بر زمین می‌نشست. کِی برف شروع به باریدن کرده بود؟ من مدت زیادی در اتاق‌های بی‌روح سوفیا گیر افتاده بودم و تقریباً یادم رفته بود که چیزی هم مثل تغییر آب‌وهوا در جهان بیرون وجود دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری با قلب اژدها
نویسنده
مترجمساره پیمان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات271
زبانفارسی
شابک978-600-462-546-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری با قلب اژدها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختری با قلب اژدها

برای دریافت کتاب دختری با قلب اژدها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.