معرفی و دانلود کتاب در حسرت عشق

عکس جلد کتاب در حسرت عشق
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در حسرت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در حسرت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در حسرت عشق

کتاب در حسرت عشق نوشته‌ی معصومه طیبی، سرگذشت پسری بلند پرواز را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت می‌کند و راهی ماجراهای عاشقانه و پیچیده‌ای می‌شود.

درباره‌ی کتاب در حسرت عشق:

در این ماجرای عاشقانه با زندگی پسری به نام حمید آشنا می‌شوید که در یک شرکت بزرگ آمریکایی - ایرانی کار می‌کند. او بسیار باهوش است و همیشه در کار و تحصیلات خود می‌درخشد. همه حمید را دوست دارند و بیشتر دخترهای فامیل آرزو دارند تا با او ازدواج کنند، ولی حمید اصلاً توجهی به اطرافش ندارد و غرق در زندگی و کار خودش است.

وقتی سن حمید از مرز بیست سالگی می‌گذرد تصمیم به مهاجرت می‌گیرد تا در آمریکا تحصیلات خود را ادامه دهد. خانواده‌اش از او می‌خواهند تا قبل از مهاجرت، دختری را در ایران نامزد کند و در کنار یکدیگر به اهدافش برسد. حمید این پیشنهاد را می‌پذیرد و از همین‌جا ماجراهای عاشقانه و شکست وی آغاز می‌شود.

کتاب در حسرت عشق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن کتاب‌هایی با موضوعات عاشقانه علاقه دارید، حتماً این اثر را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب در حسرت عشق می‌خوانیم:

بعد از مدتی در پارتی‌های دانشجویی شرکت کرد و وانمود می‌کرد هیچ اتفاقی نیفتاده و زندگی ادامه دارد. می‌خواست برای خودش یک شریک پیدا کند که هم کار سیتی‌ زنی‌اش زودتر پیش رود و هم از تنهایی و دوری از خانواده نجات یابد.

یک شب که با دوستانش در حال صحبت کردن بود خانمی توجه او را جلب کرد، یک خانم سیاه‌چرده و بانمک. وقتی از دوستانش پرسید او کیست؟ یکی از دوستانش گفت: او هلن است، آمریکایی است و از نژاد سرخ‌پوستان است. دانشگاه را تمام کرده و الان در یک شرکت مشغول کار است.

حمید گلویش پیش هلن گیر کرده بود و بعد از عذرخواهی از دوستانش به طرف هلن رفت و آن خانم هم متوجه نزدیک شدن حمید شد و صحبت خود را با دوستش قطع کرد و به طرف حمید رفت و بعد از احوالپرسی خود را به هم معرفی کردند. بعد از مدتی رفت و آمد و صحبت کردن به هم نزدیکتر شدند.

با این آشنایی زندگی حمید تغییر کرد. بعد از مدت‌ها احساس خوبی را تجربه می‌کرد. از هلن خوشش می‌آمد. هلن سه چهار سال از حمید بزرگتر بود و یک بچه هم داشت اما این چیزها برای حمید مهم نبود. ترجیح داد ملاقات‌های بیشتری با هلن داشته باشد.

حمید بعد از چهار سال لیسانس خود را گرفت و بعد از ظهرها در فروشگاهی سمت مدیریت گرفت و می‌خواست فوق‌لیسانس خود را هم بگیرد. دوست داشت تا به تمام خواسته‌هایش برسد. وقتی با هلن صحبت می‌کرد می‌دید از او خوشش آمده، البته این احساس دو طرفه بود و تصمیم گرفتند نامزد کنند. هلن کار اقامت حمید را پیگیری می‌کرد، زیرا خود حمید فرصت پیگیری نداشت تا بتواند خود را زودتر مقیم کند. در همین ایام از ایران خبر رسید که مجید و رعنا در شرف ازدواج هستند. بعد از مدت‌ها برادرش مجید با او تماس گرفت و از حمید عذرخواهی کرد و گفت: برادر ببخشید من قصد خیانت نداشتم ولی چه کنم که رعنا من را انتخاب کرد امیدوارم از من راضی باشی.

حمید بعد از مکثی کوتاه گفت: مهم نیست چون من خودم هم نامزد کردم و برایتان آرزوی خوشبختی می‌کنم.

حمید بزرگوارتر از این بود که این چیزها باعث آزردگی خاطرش شود و با تیپ جذاب و مردانه‌ای که داشت به دخترها زیاد اهمیت نمی‌داد و حالا انتخاب خودش را کرده بود و احساس می‌کرد در کنار هلن آرامش بیشتری دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در حسرت عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-622-7312-52-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در حسرت عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در حسرت عشق

برای دریافت کتاب در حسرت عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.