معرفی و دانلود کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی

عکس جلد کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی

کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی نوشته‌ی جانیس ال هینکل و کری اچ چیور، نحوه‌ی مراقبت از بیماران مبتلا به اختلالات نقص ایمنی، اختلالات آلرژیک و روماتیسم را به صورت کامل شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی:

مطالبی که به صورت تخصصی و جامع در این کتاب مطالعه خواهید کرد به شرح ذیل است:

- گزارش شیوع جدید بیماری‌ ایدز و عوارض آن
- آزمون‌های غربالگری HIV
- داروهای ضد ویروس‌ها در درمان HIV
- چک لیست مراقبت در منزل در بیماران درمان‌های جایگزین IG
- تغییر چک لیست مراقبت در منزل جهت پیشگیری از عفونت در بیمار مبتلا به نقص سیستم ایمنی
- تغییر چک لیست مدیریت بیمار حساس به مواد آلرژن در منزل
- تغییر چک لیست مدیریت بیمار مبتلا به حساست مواد غذایی
- تغییر چک لیست مراقبت در منزل بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید

درباره‌ی مجموعه درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018:

مدرسان و دانشجویان پرستاری بیشتر از 50 سال است که از کتاب‌های تخصصی این مجموعه برای مراقبت از بیماران نیز بهره می‌برند. مجموعه‌ی درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 (Brunner & Suddarth’s textbook of medical-surgical nursing) به طور کلی مفاهیم پاتوفیزیولوژی، فیزیولوژیکی و روان‌شناختی مربوط به مراقبت‌های پرستاری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

لذا مجموعه حاضر یکی از بهترین منابع موجود در زمینه‌ی آموزش پرستاری بیماری‌های ایمونولوژی در جهان محسوب می‌شود که اکثر دانشگاه‌های کشور نیز از آن به‌ عنوان یک مرجع معتبر استفاده می‌کنند.

کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی برای چه کسانی مناسب است؟

جانیس ال هینکل (Janice L Hinkle) و کری اچ چیور (Kerry H Cheever) این کتاب را برای پرستاران داخلی و دانشجویان این رشته به نگارش درآورده‌اند.

در بخشی از کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی می‌خوانیم:

پروتئین‌های در گردش پلاسما که به عنوان کامپلمان شناخته می‌شوند در کبد ساخته شده و هنگامی که یک آنتی بادی با آنتی ژن آن‌ها تماس می‌یابد؛ فعال می‌شوند. کامپلمان نقش مهمی در دفاع بر علیه میکروب‌ها ایفا می‌کند. در واقع انهدام ارگانیسم‌های مهاجم صرفا از طریق اتصال آنتی بادی و آنتی ژن ممکن نیست و برای رسیدن به این هدف لازم است کامپلمان فعال شود سلول‌های T کشنده به محل رسیده یا ماکروفاژها به محل جذب شوند. کامپلمان سه عملکرد عمده فیزیولوژیک دارد: (1) دفاع از بدن در مقابل عفونت‌های باکتریایی (2) ایجاد ارتباط بین ایمنی طبیعی و ایمنی اکتسابی (3) تخلیه کمپلکس‌های ایمنی و موادی که به واسطه التهاب تولید شده‌اند. پروتئین‌هایی که کامپلمان را تشکیل می‌دهند به طور متوالی و در یک سیستم آبشاری با یکدیگر تعامل می‌کنند. آبشار کامپلمان نقش مهمی در تنظیم عمکرد نهایی سیستم ایمنی دارد.

فعال شدن کامپلمان امکان به وقوع پیوستن اتفاقات مهمی نظیر حذف عامل عفونی و آغاز پاسخ‌های التهابی را فراهم می‌کند. این وقایع شامل بخش‌های فعالی از یک مسیر است که باعث تقویت ویژگی شیمیوتاکسی ماکروفاژها و گرانولوسیت و گرانولوسیت‌ها می‌شوند؛ بر نفوذپذیری عروق خونی تاثیر می‌گذارند؛ قطر عروق خونی را تغییر می‌دهند؛ باعث لیز شدن سلول‌ها می‌شوند؛ بر انعقاد خون تاثیر گذاشته و موجب تغییرات دیگری می‌شوند. این ماکروفاژها و گرانولوسیت‌ها به دفاع از بدن به وسیله بلع سریع میکروب‌های آغشته به آنتی بادی و همچنین آزادسازی ترشح محصولات باکتریایی ادامه می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 35- ارزیابی عملکرد بالینی
فصل 36- مراقبت از بیماران مبتلا به اختلالات نقص ایمنی
فصل 37- ارزیابی و مدیریت بیماران مبتلا به اختلالات آلرژیک
فصل 38- ارزیابی و مدیریت بیماران مبتلا به اختلالات روماتیسمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی
نویسنده،
مترجمرسول تبری
ناشر چاپینشر بشری
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-964-399-521-8
موضوع کتابکتاب‌های پرستاری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی

برای دریافت کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث 2018 - ایمونولوژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.