معرفی و دانلود کتاب درونت چه خبره: مینیمال نوشته، با آمیزه‌ای از خودیاری

عکس جلد کتاب درونت چه خبره: مینیمال نوشته، با آمیزه‌ای از خودیاری
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درونت چه خبره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درونت چه خبره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درونت چه خبره: مینیمال نوشته، با آمیزه‌ای از خودیاری

کتاب درونت چه خبره از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون است که مجموعه اشعار کوتاه و ساده‌ی یانگ پوئبلو، شاعر اکوادوری را در برمی‌گیرد. او در این مجموعه اشعار آرامش‌بخش به مخاطب یادآوری می‌کند که خودش را عاشقانه دوست بدارد و آرام و با طمانینه در مسیر شناخت خود گام بردارد تا به آزادی و خوشبختی درونی برسد.

درباره‌ی کتاب درونت چه خبره

اثری که پیش رو دارید، کتاب درونت چه خبره (Inward) اولین مجموعه‌ی اشعار یانگ پوئبلو (Yung Pueblo) شاعر اکوادوری است که در آن از عشق بدون قید و شرط به خود و دیگران و توان رها کردن بار سنگین رنج‌های گذشته می‌گوید که از طریق رسیدن به شناخت عمیق از خود حاصل می‌شوند. ما خود قهرمان، رهبر و التیام‌بخش خودمان هستیم و این پیام اصلی مجموعه اشعار کوتاه و ساده‌ی یانگ پوئبلو محسوب می‌شود. فقط کافی است که چشمانتان را ببندید و درون جهان بی‌کران درونتان غرق شوید تا ناشناخته‌ها و شگفتی‌های آن را کشف کنید و به آرامش برسید.

معرفی و دانلود کتاب درونت چه خبره

کتاب درونت چه خبره در پنج بخش نوشته شده و با لحنی ساده و صمیمی به خواننده اطمینان می‌بخشند که بهبود، تحول و رهایی امکان‌پذیر هستند، فقط باید در مسیر آگاهی و شناخت قدم برداشت و خود را تمام و کمال دوست داشت. اگر در درونتان رنج و غمی احساس می‌کنید، باید برایش حرمت قائل شوید و سعی کنید برای پر کردن خلا درونتان به چیزی جز عشق به خودتان متوسل نشوید. اگر خودتان را التیام ندهید، رخدادهای جهان بیرونی آسیب‌های بدی به شما وارد می‌کنند. اگر بتوانید خودتان را تسکین بدهید، جهان نیز التیام می‌یابد. از نظر یانگ پوئبلو این مسیر آزادی و خوشبختی واقعی است.

نام واقعی یانگ پوئبلو، دیگو پرز (Diego Perez) شاعر و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. او در اکوادور به دنیا آمد و در کودکی به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر بوستون بزرگ شد. در سال 2012 به مراقبه علاقه‌مند شد و آن را ادامه داد. اشعار او حاصل تجربیات و الهاماتی است که از مراقبه‌های او برمی‌آیند. او نام یانگ پوئبلو به معنای «جوانان» را از این رو برای خود برگزید که معتقد است بشریت امروز اولین گام‌های ورود به دوران رشد و بهبود خود را برمی‌دارد تا خودآگاهی و رهایی از بار گذشته را تمرین کند و خود او نیز از این قائده مستثنی نیست.

کتاب درونت چه خبره نخستین بار در سال 2018 به انتشار رسید و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون قرار گرفت. در ایران توسط نهال سهیلی فر به فارسی برگردانده و با تلاش‌های نشر داهی به بازار نشر عرضه شده است.

کتاب درونت چه خبره برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب درونت چه خبره برای هر کس که می‌خواهد به خودشناسی و آرامش برسد، راهگشاست. همچنین علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و خودیاری نیز از مخاطبین اثر حاضر هستند.

در بخشی از کتاب درونت چه خبره: مینیمال نوشته، با آمیزه‌ای از خودیاری می‌خوانیم

وقتی درست‌برخوردکردن و التیام خودمون رو بلد نباشیم، تغییرات دنیای بیرونی بدجور داغونمون می‌کنن. لحظات درد و ناراحتی یا مواجهه با افکاری که ممکنه تصاویر ذهنی‌ای که از دنیا داریم رو خدشه‌دار کنن، معمولاً چیزهایی هستن که نه‌تنها ازشون فرار می‌کنیم بلکه برای مراقبت از خودمون در برابر اون‌ها، دور خودمون دیوار هم می‌کشیم. وقتی کار دیگه‌ای به فکرمون نمی‌رسه، ساختن این دیوارها به دور ذهن و قلبمون منطقی به نظر می‌رسه. همگی حق داریم که از خودمون در برابر درد محافظت کنیم، اما حواست باشه که این دیوارها به‌جای مراقبت ازت می‌تونن زندونت بشن. هرچی دیوارهای بیشتری دور خودمون بسازیم، فضای کمتری برای رشد و آزادبودن داریم. وقتی دورمون سرتاسر دیوارهای روانی‌ای باشه که خودمون ساختیم، سخت‌تر می‌تونیم عاداتی که باعث بدبختی‌مون می‌شن رو کنار بذاریم و همین موجب می‌شه که راکد بمونیم و در چرخۀ فرارکردن در فضایی بیفتیم که همین‌طور کوچیک و کوچیک‌تر می‌شه.

برعکسِ این روش، داشتن تمرینیه که به ما کمک می‌کنه درون خودمون عمیق بشیم و این دیوارها رو از بین ببریم. الگوهایی که موجب درد و رنجمون می‌شن رو کنار بذاریم. از زیر بار سختی‌ها و آسیب‌ها بیرون بیایم و جهانی که درون هرکدوم از ما وجود داره رو کشف کنیم. وقتی سفری به باطن داریم و آجرهای دیوارهایی که ساختیم رو خراب می‌کنیم، به‌طور طبیعی شروع می‌کنیم به ساختن سطح جدید و گسترده‌تری از آگاهی. حالا وقتی در دنیای بیرونی اتفاقی می‌افته، وقت و فضای بیشتری داریم که ببینیم چطور می‌خوایم به این اتفاق واکنش نشون بدیم، به‌جای اینکه کورکورانه عمل کنیم و دست به دامن الگوهای مخرب قدیمی‌مون بشیم.

فهرست مطالب کتاب

فاصله
اتحاد
درنگ
دوست‌داشتن خود
درک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درونت چه خبره: مینیمال نوشته، با آمیزه‌ای از خودیاری
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
ناشر چاپی داهی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-90137-5-5
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درونت چه خبره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درونت چه خبره

برای دریافت کتاب درونت چه خبره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.