معرفی و دانلود کتاب دست ویرانگر

عکس جلد کتاب دست ویرانگر
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دست ویرانگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دست ویرانگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دست ویرانگر

کتاب دست ویرانگر نوشته‌ی طهورا احدی کربن، درباره‌ی یک بازیگر تئاتر به نام آراد است که روزی به صورت ناگهانی عاشق چشمان سبز و چهره‌ی زیبای یکی از تماشاچیانش می‌شود و اتفاقات عجیب و خیال‌انگیزی برایش رخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دست ویرانگر:

آراد وقتی چشمان سبزرنگ لوسی را می‌بیند عقل و هوشش را از دست می‌دهد و نامزدی‌اش را با دختری به نام الین بهم می‌زند. او مدتی بود که با بیماری افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد و تصمیم داشت با خودکشی به زندگی تکراری‌اش پایان دهد.

در همان زمان لوسی دارویی سیاه رنگ به آراد می‌دهد و می‌گوید که با خوردن آن افسردگی‌اش از بین می‌رود. بار اولی که او این دارو را مصرف می‌کند چندین ساعت می‌خوابد و پس از بیدار شدن نیروی شگفت‌انگیزی در دستانش احساس می‌کند. بار دومی که آراد از آن دارو می‌خورد اتفاقی عجیب‌تری رخ می‌دهد. دستان او دیگر عادی نیستند و می‌توانند کارهایی انجام دهند که قبلاً قادر به انجامشان نبوده است. این نیروی عجیب که وارد بدن آراد می‌شود زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

کتاب دست ویرانگر برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به افرادی که به داستان عاشقانه و خیالی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب دست ویرانگر می‌خوانیم:

نوشیدن قهوه مانند گوش دادن به موسیقی غمگین است! تلخ است اما دلنشین و تسکین‌بخش. گاهی اوقات آنقدر روبه‌روی تراس می‌نشستم و سیگار می‌کشیدم که همان جا خوابم می‌برد. لوسی دیوانه‌ام کرده بود و من با همه‌ی عاشق‌ها فرق داشتم. هر وقت به آینه نگاه می‌کردم، زنی را در آن می‌دیدم و همان لحظه که کمی دقیق‌تر می‌شدم؛ دیگر نمی‌دیدمش. شاملو هزار بار با من تماس گرفته بود و من همه‌ی تماس هایش را بی‌پاسخ گذاشته بودم. فقط یک همدم در آن همه تنهایی کنارم بود، آن هم سیگار بود. از آن روزی که مهیار را دیده بودم دیگر بیرون نرفته بودم. حتی او هم خوب می‌دانست که من بعد از مرگ مادرم، بازیگر بوده‌ام!

از همان روز نقش آدم‌های محکم و بی‌تفاوت را بازی کردم تا مضحکه‌ی مردم نشوم اما باز هم آن اتفاق افتاد! چون هیچ چیزی در این دنیا قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است دقیقا همان لحظه که تلاش می‌کنی زیرکانه از دامنه‌ی بررسی دیگران خارج شوی طوری قضاوتت می‌کنند که همه چیز در وجودت می‌میرد و تو مجبور هستی همانطور رفتار کنی که آن‌ها برایت شایسته می‌بینند! به قول مادرم در این دنیا، همه قلاب ماهیگیری در دست دارند بدون آنکه بدانند دقیقا کجا ایستاده‌اند! همه دوست دارند ماهی بگیرند و بابت همین هدف، کسانی که در پی یافتن مروارید با دست‌هایی بدون قلاب، تا زیر زانو در آب فرو رفته‌اند را مسخره می‌کنند. اما باز هم با اینکه مروارید از آن کسی می‌شود که خلاف آن‌ها رفتار کرده، به فرزندانشان ماهیگیری یاد می‌دهند و از آن‌ها توقع پیدا کردن مروارید را دارند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دست ویرانگر
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-622-734395-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دست ویرانگر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دست ویرانگر

برای دریافت کتاب دست ویرانگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.