معرفی و دانلود کتاب دنده معکوس در عادت‌ها

عکس جلد کتاب دنده معکوس در عادت‌ها
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنده معکوس در عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنده معکوس در عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنده معکوس در عادت‌ها

کتاب دنده معکوس در عادت‌ها نوشته محسن مقصودی، به شما کمک می‌کند تا عادت‌های بد خود را ترک کنید و برای ایجاد عادت‌های خوب در زندگی‌تان تلاش کنید.

آیا تا حالا بر روی دوچرخه ثابت سوار شده‌اید؟ از آن‌هایی که در باشگاه‌های بدن‌سازی هستند. رکاب‌زدن با این دوچرخه عرق شما را درمی‌آورد، اما نیم متر هم شما را جابه‌جا نمی‌کند. هر چه تندتر رکاب بزنید، باز هم میزان جابه‌جایی شما صفر است.

برخی‌ها یادشان رفته که در زندگی‌شان سوار بر چه دوچرخه‌ای شده‌اند. هر چه تلاش می‌کنند کاری از پیش نمی‌برند و کارها را معمولاً نصفه‌کاره رها می‌کنند. بیشتر این افراد عادت‌هایی دارند که آن‌ها را به سمت موفقیت نمی‌رساند. شاید بهتر باشد که به این افراد بگویید به جای سریع‌تر رکاب‌زدن، بهتر است که از این دوچرخه پیاده و سوار دوچرخه بهتری شوید.

این دوچرخه می‌تواند عادت‌های شما باشد. اگر شما عادت دارید که پول‌تان را خرج کنید، فرقی نمی‌کند که چه میزان درآمد داشته باشید، باز هم آن را خرج می‌کنید! دقت کرده‌اید که برای عده زیادی از مردم، همیشه میزان بدهی‌شان بیشتر از میزان درآمدشان است؟

شما چیزی نیستید جز عادت‌هایتان! همه چیز در زندگی شما به عادت‌هایتان برمی‌گردد. شعار مهم کتاب دنده‌معکوس در عادت‌ها این است که تا می‌توانید کارهای مهم‌تان را به عادت تبدیل کنید. این بهترین و کم‌خرج‌ترین راه برای رسیدن به موفقیت است. این کتاب برای شماست که می‌خواهید بیشتر عمل‌گرا باشید و از جایگاه کنونی خودتان بالاتر روید. با تغییر عادت‌هایتان این کار امکان‌پذیر است. زیرا همه چیز به عادت‌های شما برمی‌گردد و در نتیجه شما چیزی نیستید جز عادت‌هایتان!

خواندن کتاب دنده معکوس در عادت‌ها به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید برخی عادت‌های خود را ترک کنید ولی نمی‌توانید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به این مهم دست پیدا کنید و عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های بدتان کنید.

در بخشی از کتاب دنده معکوس در عادت‌ها می‌خوانیم:

خیلی‌ها دوست دارند وزن‌شان را کم کنند. این بسیار عالی است. آن‌ها پیش متخصص تغذیه می‌روند، برنامه غذایی می‌گیرند، تصمیم می‌گیرند که چربی و شیرینی‌ کمتر بخورند. اما خیلی از آن‌ها بعد از گذشت یک‌سال می‌بینند که به اصطلاح «نه خانی آمده و نه خانی رفته است!». نه تنها چیزی از وزن مبارک‌شان کم نشده، بلکه اضافه‌وزن بیشتری نیز پیدا کرده‌اند! غذاهای چرب و شیرینی‌جات هم که هم‌چنان به اندازه زیاد مصرف می‌شود.

حال می‌توانید درک کنید که دلیل تمام این برنامه‌های نصفه‌ونیمه چیست. بسیاری از افراد در برنامه‌ریزی‌هایشان در دایره طلایی عادت‌ها در جهت برعکس حرکت می‌کنند. آیا می‌دانید علت ناکام ماندن بسیاری از برنامه‌های ما در چیست؟ علت این است که تمرکز ما به جای این‌که بر روی هویت‌مان باشد، بر روی نتایج است. ما اشتباها از لایه سوم شروع به حرکت به درون دایره طلایی می‌کنیم. از تعیین اهداف شروع می‌کنیم (لایه سوم) و به لایه دوم وارد می‌شویم. در این لایه برای به‌دست آوردن نتایج برنامه‌ریزی کنیم. اما زمانی که می‌خواهیم به لایه اول وارد شویم، با یک مشکل بزرگ روبه‌رو می‌شویم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل صفرم!: عادت چیست؟
فصل اول: انواع مغز
فصل دوم: دایره طلایی عادت‌ها
فصل سوم: چرخه عادت‌ها
فصل چهارم: علم سیستم‌سازی
فصل پنجم: محرک، اولین چرخ‌دنده
فصل ششم: اشتیاق، دومین چرخ‌دنده
فصل هفتم: پاسخ‌، سومین چرخ‌دنده
فصل هشتم: پاداش‌، چهارمین چرخ‌دنده
فصل نهم: شش استراتژی قدرت‌مند برای حفظ و نگهداری از عادت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنده معکوس در عادت‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر دانش پرور
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات220
زبانفارسی
شابک978-600-123140-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنده معکوس در عادت‌ها

مهدی
۱۳۹۹/۶/۲۳
من چند تا کتاب خارجی و ترجمه شده در مورد عادت‌ها خوندم و با اطمینان میتونم بگم این کتاب بهتر از اوناست. متنش خیلی روانه و مطالب کتاب کاملا تشریح شده و نکته مبهمی نداره. توصیه میکنم حتما این کتاب را بخونید
مهدی صحراییان
۱۴۰۰/۱/۵
کتاب خوبیست و برای من واقعا مفید بود اگه با دقت خونده بشه بسیار کاربردی است حتما مثل یک کتاب درسی خونده بشه و نکات مهم رو یادداشت برداری کنید
ماریا متین
۱۳۹۹/۶/۳۰
یه مقدار نمونه کتاب رو خوندم بنظرم جالب میاد، مخصوصا که نویسنده ایرانی هست و واقع بینانه تر و ملموس تر نوشته، ممنون ازین دست کتابها میذارید که به عمل گرایی بیشتر کمک میکنه.
محسن مقصودی
۱۳۹۹/۶/۲۸
از اظهار نظر شما دوستان عزیزم ممنونم. حتما از طریق اینستاگرام "سرزمین عادت" رو جستجو کنید تا با هم ارتباط نزدیکتری داشته باشیم.
متشکرم
محسن مقصودی - نویسنده کتاب
حسین حاج میرزایی
۱۳۹۹/۹/۲
سلام
واقعا کتاب خوب با مثالهای قابل فهم هست،
چون یه ایرانی نوشته خیلی خوب و بهتر از کتابهای ترجمه‌ای میشه باهاش ارتباط گرفت
حسین ناری
۱۳۹۹/۴/۱۰
بسیار عالی بود این تنها کتاب عملی بود که همزمان هم آدمو عالم میکنه هم عامل که من خوندم تا حالا.
آقای دکتر مقصودی بسیار سپاسگزارم از شما.
محب اهل بیت محب اهل بیت
۱۴۰۰/۷/۱۸
سلام آقای مقصودی یه جا تو کتاب از دروغ خودش صحبت کرد لطفا این رو حذف کنید. ما نباید آبروی خود را ببریم.
مجید فلاح
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جای این طیف کتاب تو این سیستم احساس میشه لطف کنید از نویسندگان بیشتر در مجموعه قرار دهید تشکر
اعظم ناقری
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
کتاب جامع بود در کل میشه گفت برا عادت و چرخه اون کافیه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب دنده معکوس در عادت‌ها

برای دریافت کتاب دنده معکوس در عادت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.