معرفی و دانلود کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

عکس جلد کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد کتابی مصور در حوزه‌ی ادبیات کودک است که با زبانی شیرین و تصاویری رنگارنگ، شاداب و سرزنده ده قانون اصلی برای برگزاری یک جشن تولد درجه‌یک را به فرزندانمان آموزش می‌دهد. کتاب نوشته‌ی بت فری است که تاکنون در تهیه و تولید ده اثر روایی مصور برای کودکان نقش داشته است. در کنار او تام لیکتنهلد به‌عنوان تصویرگر قرار دارد که تصاویر حیوانات رنگارنگ و دیگر نقاشی‌های جذاب کتاب حاصل کار اوست.

درباره‌ی کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

مهم‌ترین روز سال در زندگی هر کودکی بدون شک روز تولد او است. روزی که برای کودکان با آن دنیای ساده و بی‌آلایش هنوز به‌عنوان یک روز خاص مطرح است. اتفاقات خاص این روز و مهم‌ترین آن‌ها، یعنی جشن تولد نیز می‌تواند تبدیل به بهترین خاطره‌ی هر کودکی از دوران خردسالی خود شود.

کتاب مصور ده قانون خیلی مهم برای تولد (Ten Rules of the Birthday Wish) نوشته‌ی بت فری به شکلی فانتزی و خیال‌انگیز قوانینی برای این روز باشکوه تعیین می‌کند و به همین دلیل می‌تواند برای کودکی که بی‌صبرانه منتظر فرا رسیدن روز تولد خود است، بسیار جذاب باشد.

از قانون اول جشن تولد گرفتن که قانونِ «اون روز حتماً باید روز تولدت باشه» نام دارد، می‌توان حدس زد که با چه دنیای ساده‌ای روبه‌رو هستیم. دنیای زیبای کودکان که در آن همین قوانین ساده برقرارند و رؤیاهای کودکی را برای داشتن بهترین جشن تولد محقق می‌کنند.

در داستان کتاب تعدادی حیوان دوست‌داشتنی نیز حضور دارند که علاوه بر افزایش فانتزی داستان، باقی قوانین جشن تولد را نیز به کودک آموزش می‌دهند. محتوای کتاب به صورتی طراحی شده که در کنار داستان جذاب، درسی بزرگ نیز برای کودکان ما به همراه دارد. این درس که هر چیزی، حتی جشن تولد دارای قوانین مخصوص به خود است که باید حتماً رعایت شوند.

این کتاب جذاب برای کودکان توسط ناشر اختصاصی کتاب کودک یعنی انتشارات پرتقال و با ترجمه فاطمه شمسی ارائه شده است.

نکوداشت‌های کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

  • کتابی با طنز عالی که مطمئناً به خواندگان خود خنده‌هایی از ته‌ دل هدیه می‌کند... کتابی برای چندین بار خواندن. (نقد کتاب Kirkus)

  • کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد یک جایزه‌ی خوب برای کودکان است که هر جشن تولدی را تبدیل به فعالیتی شادتر می‌کند. (بوکلیست)

  • تصویرگری سطح بالای لیکتنهلد تمامی جذابیت‌های یک جشن تولد را ارائه می‌دهد. تصویر حیواناتی صیمیمی که مشغول جشن گرفتن هستند نیز یادآور یک قانون ساده است که برای داشتن شادی نیاز به هیچ قانونی نیست. (نشریه‌ی پابلیشرز ویکلی)

  • کتابی با روایتی روان که در بخش هنری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تکنیک آب‌رنگ، مداد رنگی و پاستلِ به‌کاررفته در تصاویر به کمک قلم تقویت‌شده‌ی دیجیتالی، به حیوانات ظاهری پر نشاط و رنگارنگ داده است. اتفاقی که در هماهنگی کامل با محتوای گرم و صمیمی کتاب است. (رسانه‌ی The Horn Book)

کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد مناسب چه کسانی است؟

کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است. کتابْ تصویری رنگارنگ، صمیمی و جذاب از یک جشن تولد درجه‌یک را به کودک شما ارائه می‌دهد.

با بت فری و تام لیکتنهلد بیشتر آشنا شویم

بت فری (Beth Ferry) نویسنده‌ی چندین کتاب تصویری برای کودکان است که تعدادی از آن‌ها در ردیف آثار پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. او ساکن شهر نیوجرسی در آمریکا است.

تام لیکتنهلد (Tom Lichtenheld)، تصویرگر کتاب حاضر، کار تصویرگری را از دوران دبیرستان آغاز کرده و سپس به‌عنوان نقاش، طراح صحنه و کارگردان هنری نیز فعالیت نموده است. پس از کسب تجربه در رشته‌های مختلف، به شکلی تصادفی، کار تصویرگری کتاب کودک به او پیشنهاد می‌شود که آغارگر فعالیت گسترده‌ی وی در این زمینه بوده است.

در بخشی از کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد می‌خوانیم

قانون شماره 1: باید روز تولدت باشد.
یا نزدیک تولدت.
یک روز توی هفته‌ی قبل یا بعدش، باید یک سال بزرگتر شده باشی. مگر اینکه سوسک، ساس یا حشره باشی...
اگر عمرت، یک ماه یا یک هفته یا های های... فقط یک روز به دنیا باشد
خواهش می‌کنم زود زود جشن بگیر!
هرچه زودتر بهتر
بال بزن بجنب پرواز کن برو، یک‌راست روی قانون ۲...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد
نویسنده
مترجمفاطمه شمسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462913-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد

برای دریافت کتاب ده قانون خیلی مهم برای تولد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.