معرفی و دانلود کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت

عکس جلد کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت

کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت به قلم صالح موسوی، راهنمایی برای تمام کسانی‌ست که می‌خواهند به همه‌ی جنبه‌های زندگی خود توجه داشته و در‌عین‌حال موفق شوند. اینکه تمام وقت خود را به کار و تلاش دائمی اختصاص دهید یا بیشتر اوقات در حال کسب مهارت و دانش باشید، موفقیت محسوب نمی‌شود. موفقیت واقعی زمانی به دست می‌آید که کار، تفریح، کسب دانش و مهارت، رسیدگی به سلامتی و... به یک اندازه در زندگی شما اهمیت داشته باشند و بتوانید با فرمول‌های مهندسی بین آن‌ها تعادل ایجاد کنید!

درباره‌ی کتاب دوچرخه‌ی مهندسی موفقیت

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که با نگاهی گذرا به زندگی افراد موفق، درباره‌ی راه و روش و شیوه‌ی آن‌ها در زندگی، کنجکاو شده باشید؟ افرادی چون بیل گیتس، استیو جابز، مارک زاکربرگ و... کسانی‌که در چشم عده‌ی بسیاری، به‌عنوان افرادی تأثیرگذار شناخته می‌شوند که زندگی عده‌ی زیادی از مردم دنیا را نیز تغییر داده‌اند. آیا این افراد از فرمول خاصی پیروی کرده‌اند؟ با کمی بررسی متوجه خواهید شد که اینطور نیست، حتی ممکن است با مطالعه‌ی زندگی‌نامه‌ی این افراد با موارد عجیبی چون ترک تحصیل، ترک کار و... مواجه شوید. اینکه چنین آدم‌هایی نیز در مقاطعی از زندگی‌شان دچار یأس و ناامیدی شده و درجا زده‌اند، به‌هیچ‌وجه عجیب نیست. نکته‌ی مهم و قابل‌توجه این است که بفهمیم چگونه توانسته‌اند به روند طبیعی زندگی خود بازگردند، میان بخش‌های مختلف آن تعادل ایجاد کنند و به موفقیت مستمر برسند. آیا موفقیت در زندگی یک فرمول خاص و واحد دارد که برای همه‌ی افراد یکسان است یا اینکه باید بتوانیم خودمان، راه‌حل مخصوص به خودمان را پیدا کنیم؟

مهندس صالح موسوی در کتاب دوچرخه‌ی مهندسی موفقیت به خوانندگان خود می‌گوید که فرمول خاص و واحدی برای رسیدن به موفقیت در زندگی وجود ندارد، بلکه این خود شما هستید که باید بتوانید با ایجاد تعادل بین تمام جنبه‌های زندگی‌تان، و با پیدا کردن فرمول شخصی خودتان، به موفقیت برسید. درست مثل دوچرخه‌سواری که نیازمند ایجاد تعادل و تسلط و مهارت است، موفقیت در زندگی نیز نیاز به ایجاد تعادل بین تمامی جنبه‌ها دارد. برای مثال اگر شما بیشتر وقت خود را به کسب علم و مهارت‌های متفاوت اختصاص دهید و هیچ زمانی را برای گذراندن با اعضای خانواده، نزدیکان و عزیزانتان در نظر نگیرید، پس از مدتی فرسوده شده و با خستگی همه‌چیز را رها خواهید کرد. و یا اگر نتوانید برای مخارج زندگی خود برنامه‌ی منظمی داشته باشید، حتماً با ورشکستگی روبه‌رو خواهید شد. بالعکس، خساست و مال‌اندوزی بیش از حد نیز، امری ناپسند است. این هنر شماست که بتوانید کار، ورزش، تفریح، کسب مهارت و دیگر جنبه‌های زندگی‌تان را بر غلطک تعادل بیندازید و با لذت رکاب بزنید!

در ادامه‌ی کتاب دوچرخه‌ی مهندسی موفقیت می‌خوانید که مدتی پس از ایجاد تعادل، متوجه خواهید شد که علاوه‌بر لذت‌بخش شدن زندگی، به موفقیت‌های مستمر دست پیدا کرده‌اید. و به راستی چه چیزی بهتر از این؟ مهندس صالح موسوی کتاب راهنمای پیش رو را در پنج فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که عناوین آن شامل «خودشناسی و خودباوری»، «موفقیت چندبعدی»، «مهندسی موفقیت زندگی خویش»، «هدف‌گذاری» و «معرفی دوچرخه‌ی موفقیت» می‌شود.

او پیش از شروع متن اصلی کتاب، دستور‌العمل مطالعه‌ی آن را در اختیار خوانندگان خود قرار داده و پس از آن در فصل اول سراغ این موضوع اساسی و پراهمیت رفته که برای موفق شدن، ابتدا باید باور خود را اصلاح کنید. یعنی عمیقاً و از درون خودتان را قبول داشته باشید و مطمئن باشید که شما نیز لایق موفقیت هستید. فصل دوم کتاب درباره‌ی این موضوع است که موفقیت امری چندبعدی‌ست و تنها با تمرکز بر چند مورد به‌دست نمی‌آید، بلکه مهارت و خوب بودن نسبی در همه‌ی جنبه‌ها بهتر از عالی بودن در زمینه‌ای خاص و رها کردن موارد دیگر به‌طور کلی‌ست. فصل‌های سوم و چهارم کتاب نیز به مهندسی زندگی شخصی‌تان و ارائه‌ی تمرین‌هایی‌ اختصاص دارد که با انجام آن‌ها، اهداف خود را مشخص خواهید کرد. و سرانجام در فصل پایانی کتاب نیز به همه‌ی مخاطبان کتاب توصیه شده که دوچرخه‌ی موفقیت را به دیگران هم معرفی کنند، چراکه موفقیت فرد در موفقیت جمع است و دنیا جای زیباتری می‌شود اگر که عده‌ی بیشتری از زندگی خود راضی و خوشحال باشند.

انتشارات آموزشی تألیفی ارشدان کتاب دوچرخه‌ی مهندسی موفقیت را منتشر و و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب دوچرخه‌ی مهندسی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال ایجاد تعادل در زندگی و رسیدن به موفقیت هستید، پس بهتر است با این کتاب همراه شده و رکاب بزنید!

در بخشی از کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت می‌خوانیم

چرا باید هدف‌گذاری کنید؟ تابه‌حال به جواب این سؤال فکر کرده‌اید؟ اگر قرار بود همه به تمام خواسته‌ها و اهدافشان بدون هیچ طرح و برنامه‌ای برسند، پس دیگر مطرح کردن هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مؤثر معنایی نداشت. متأسفانه افراد نمی‌توانند به خواسته‌ها و اهدافشان برسند و معمولاً یا وقت کم می‌آورند یا خودشان کم می‌آورند؛ زیرا درگیر عوامل و موانعی هستند، از جمله؛ پراکندگی، نداشتن مدیریت زمان، بی‌هدف بودن، ننوشتن کارها، نداشتن عزت‌نفس و اعتماد‌به‌نفس، ناتوانی در حل مسأله و... .

برنامه‌ریزی ابزاری است که به ما کمک می‌کند تا برای رسیدن به اهدافمان اقدام کنیم و روی اهدافمان متمرکز شویم. تعهد ما را در مسیر رسیدن به اهداف‌مان بیشتر کمک می‌کند و از هدر رفتن زمان ما در طول روز جلوگیری می‌کند.

اگر بخواهیم اهمیت و ضرورت هدف‌گذاری را برای انسان توضیح بدهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- ماهیت وجودی انسان طوری است که نمی‌تواند هدف نداشته باشد. تمام موجودات هستی از یک موجود کوچک و مشمئزکننده گرفته تا حتی جزر و مد دریا که پدیده‌ای طبیعی است. زندگی هدفمندی دارند و به دنبال ایفای نقش در جهان هستند؛ بنابراین دور از شأن انسان است که بدون هدف در این جهان زندگی کند.

2- از آنجایی که 7 ملیاردانسان روی کره‌ی زمین خواسته یا ناخواسته، خود‌آگاه و ناخودآگاه هدفی دارند، غیرطبیعی است که تنها یک نفر هیچ هدفی نداشته باشد؛ بنابراین هدفمندی جزء جدانشدنی زندگی هر انسانی است و اهمیت هدف‌گذاری در زندگی شخصی، کاری، اجتماعی و... مشخص می‌شود.

3- اگر با رویکرد دیگری به انتخاب هدف و برنامه‌ریزی برای آن نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم که می‌توان هیچ هدفی نداشت؛ اما این بی‌هدفی باعث می‌شود که در طرح و برنامه‌ی انسان‌های هدفمند قرار بگیریم. در واقع هر انسان بی‌هدفی هم برای خودش هدفی را انتخاب کرده و هدف او تابعیت است. این انتخاب مثل این است که انتخاب کنیم زنده باشیم یا زندگی کنیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مؤلف
دستور‌العمل مطالعه‌ی این کتاب
فصل اول: خودشناسی و خودباوری
فصل دوم: موفقیت چندبعدی
فصل سوم: مهندسی موفقیت زندگی خویش
فصل چهارم: هدف‌گذاری
فصل پنجم: معرفی دوچرخه‌ی موفقیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوچرخه مهندسی موفقیت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-08-8314-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت

برای دریافت کتاب دوچرخه مهندسی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.