معرفی و دانلود کتاب دچارت شدم

عکس جلد کتاب دچارت شدم
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دچارت شدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دچارت شدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دچارت شدم

کتاب دچارت شدم که به قلم مریم السادات نیکنام نوشته شده، داستانی عاشقانه است. قصه‌ای که با خواندن آن با زندگی مرد و زنی به نام محمد و یاسمن آشنا می‌شویم. آن دو با بی‌میلی تمام زندگی مشترکشان را آغاز می‌کنند و درگیر اتفاقات مختلفی می‌شوند.

درباره‌ی کتاب دچارت شدم

داستان کتابی که مریم السادات نیکنام نویسنده‌ی آن بوده است و «دچارت شدم» نام گرفته است، میان دو شخصیت به نام محمد و یاسمن جریان دارد. مسیح، برادر محمد و همسر سابق یاسمن، جان خودش را در بهار جوانی از دست می‌دهد. خانواده‌ی مسیح و محمد بعد از مرگ پسرشان متوجه می‌شوند که عروسشان باردار است. یاسمن که دختر جوانی است و دوست ندارد تنها زندگی کند، تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است؛ اما پدرشوهرش، حاجی، اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. حاجی که دلش نمی‌خواهد نوه‌اش به دست یک غریبه بزرگ شود، از محمد و یاسمن درخواست می‌کند که با هم ازدواج کنند تا محمد بتواند جای خالی مسیح برای فرزندش را پر کند.

احسان، دوست صمیمی محمد، او را به ازدواج با یاسمن تشویق می‌کند و سعی دارد به او بفهماند که یاسمن به حمایت خانواده نیاز دارد. احسان باور دارد که این وظیفه‌ی محمد است و باید به آن عمل کند. اما نه محمد و نه یاسمن علاقه‌ای به یکدیگر ندارند و می‌خواهند هر طور که شده است جلوی این ازدواج را بگیرند. محمد یاسمن را دختری ساده می‌پندارد که هیچ بهره‌ای از کمال نبرده است. مریم السادات نیکنام در ادامه‌ی داستان به ماجرای این دو تن و فرازونشیب زندگی‌شان می‌پردازد.

مریم السادات نیکنام از نویسندگان جوان ایرانی است که بیشتر در حوزه‌‌ی نوشتن رمان مشغول به فعالیت است.

کتاب دچارت شدم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از خوانندگان رمان‌های ایرانی عاشقانه هستید کتاب دچارت شدم می‌تواند انتخابی خوب برای شما باشد.

در بخشی از کتاب دچارت شدم می‌خوانیم

اخم‌های محمد درهم تنیده شد. دختره‌ی لجباز یک‌دنده. هنوز هم محمد را به عنوان مرد زندگی‌اش نپذیرفته بود. مریم پیش‌دستی کرد و برای شکستن این سکوت سنگین قدم پیش گذاشت و ساعت مچی گران‌قیمتی به دامادش هدیه داد. ساعتی را که به انتخاب یسنا روز گذشته به قیمت گزافی خریده بود بلکه خوشایند داماد جدیدش باشد. محمد با لبخند از مادرزنش تشکر کرد. دلش می‌خواست به جای ساعت مهیار را به بغل بگیرد. دلش برای بچه‌ی برادرش پر می‌کشید ولی غرورش اجازه‌ی لب باز کردن به او نمی‌داد و یاسمن نمی‌دانست لبخند محمد را به پای چه بگذارد. احترامش به بزرگ‌تر یا تمایلش به این وصلت؟ مریم مهیار را به یسنا سپرد و گردنبندی هم به گردن دخترش انداخت. زیر گوشش برایش آرزوی خوشبختی کرد و به سختی جلوی ریزش اشکش را گرفت. در کل خرج این مراسم برایش سنگین تمام شده بود که همه را یسنا از حساب بانکی خودش پرداخت کرده بود. تمام حقوق شش ماه کارش در شهرداری را خرج حفظ آبروی پدر و مادرش و سرافرازی خواهرش کرده بود. بعد از او مهدی قدم پیش گذاشت و دو جعبه را پیشکش کرد. داخل هر کدام، یک سکه‌ی تمام‌بهار آزادی موجود بود. بعد مهدی احسان با لبخند جلو رفت و با تقدیم هدیه‌اش به عروس و داماد برای‌شان ابراز خوشبختی کرد. حاج محسن بعد از همه جلو رفت. هدیه‌اش کاملاً متفاوت و معنوی بود. یک جلد کلام الله مجید را به دست عروسش داد و در حالی که از پیشانی‌اش می‌بوسید برایش آرزوی خوشبختی کرد. پیشانی محمد را هم بوسید و کنار گوشش نصیحت‌وار چیزی را زمزمه کرد.

مراسم پایان یافت و خانواده‌ی یاسمن یک به یک او را در آغوش کشیده و برایش آرزوی خوشبختی کردند. همگی از همان مقابل محضر به دعوت حاج محسن برای ناهار به یکی از رستوران‌هایی که احسان از قبل برای‌شان رزرو کرده بود، رفتند. نگاه به زور خودش را در ماشین آن‌ها جای داد و تا پایان مسیر با شیرین‌زبانی‌های کودکانه‌اش سکوت سنگین بین این زن و شوهر فراری از هم را شکست. محمد هر از گاهی نیم‌نگاهی به یاسمن و نوزاد خفته در آغوشش می‌کرد. چقدر شیرین و دوست‌داشتنی بود. آرام و بی‌صدا در آغوش مادرش خوابیده بود و صورت سفید و گردش برایش دلبری می‌کرد. بچه‌ی مسیح بود دیگر.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دچارت شدم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات372
زبانفارسی
شابک978-622-99687-4-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دچارت شدم

Zahra Seif
۱۴۰۲/۸/۲
با سلام و خسته نباشید به نویسنده‌ی عزیز این کتاب عالی بود... من خودم به شخصه این سبک داستان‌ها رو می‌پسندم خوندم و کیف کردم... هرچند دوست داشتم بعضی اتفاقات با حوصله‌ی بیشتری گفته می‌شد و در بعضی مواقع عوض شدن ناگهانی موضوع آدم رو کلافه می‌کرد.. من حیث المجموع دوست داشتم و توصیه می‌کنم بخونید
سمیه جوکار
۱۴۰۳/۱/۷
متشکر از نویسنده گرامی. کتاب خوبی بود ارزش خواندن داشت فقط شخصیت حاجی به عنوان شخصیت یه فرد مومن جای سوال داشت این آقا مثلاً مومن بود ولی در جوانی به همسرش خیانت کرد بعد به فرزندش ظلم کرد که باید با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کنه بعد به عروسش ظلم کرد که بهش نگفت پسر من عقیمه
Marziyeh Josheghani
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب داستان جالبی داشت اما میتونست زیباتر نوشته بشه
من یک رمان باهمین خط داستان که دختری باوجود بچه و فوت همسر با برادر شوهرش ازدواج میکنه ولی متاسفانه اسمش رو فراموش کردم
آری
۱۴۰۱/۸/۱۴
با اینکه کتاب از، لحاظ قیمت به نسبت بقیه کتاب‌های کتابراه گرونتر بود، ولی ارزشش رو داشت خیلی قشنگ بود
خدیجه سالک
۱۴۰۳/۲/۲
سلام. من داستانش رو خیلی دوست داشتم و حس قشنگی در من ایجاد کرد. ممنون از نویسنده محترم
F
۱۴۰۲/۳/۱۷
زیبا و جذاب و پرهیجان فقط قیمتش نسبتا زیاد بود ولی در کل داستان خوبی داشت و خوشم اومد
مریم صادقی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتاب زیبا باداستانی جذاب و پرکشش برای من بسیار سرگرم کننده بود
Neda
۱۴۰۱/۹/۱۷
نسبت به قیمتش کتاب مناسبی نبود. خیلی راحت ماجرا را تموم کرد فانتزی الکی بود
Ziba Abu
۱۴۰۱/۸/۱۸
بسیار عالی و دلنشین و اموزنده ممنون از نویسنده محترم
Nafas F
۱۴۰۳/۲/۶
پیشنهاد میکنم حتما بخونید
سهیلا کاشانی
۱۴۰۲/۸/۲۰
اصلا جالب نبود، حیف وقت
فاطمه عباسی
۱۴۰۲/۳/۱۵
خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم.
منیر لویزانی
۱۴۰۲/۱/۱۸
عالی بود خسته نباشید بانوی هنرمند
میترا آرانی
۱۴۰۲/۵/۳۱
عاشقانه زیبای بود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب دچارت شدم

برای دریافت کتاب دچارت شدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.