معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان تاریخچه‌ی سبک بوهو در دکوراسیون، انواع مختلف آن، تکنیک‌های متفاوت برای ایجاد یک فضای داخلی به سبک بوهو و نحوه‌ی چیدن فضاهای مختلف منزل به این سبک را ارائه می‌کنند. بد نیست بدانید این سبک با الهام از زندگی کولی‌ها و عشایر همیشه در حال کوچ پدید آمده است.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

طراحی داخلی یکی از حرفه‌های مهمی است که امروزه در سراسر جهان موردتوجه قرار گرفته است. علاقه‌ی مردم به داشتن طراحی زیبا و جذاب برای ساختمان‌های خصوصی و عمومی در حال افزایش است. این مسئله، خبر از اهمیت طراحی داخلی در عصر حاضر می‌دهد. به عبارت دقیق‌تر، طراحی داخلی امروزه به یک هنر تبدیل شده است؛ جایی که یک طراح می‌تواند با خلاقیت خود و اطلاعاتی که از سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی دارد، از کمترین فضای ممکن بهترین خروجی را ارائه دهد.

یکی از انواع سبک‌ها در دکوراسیون، سبک بوهم یا بوهمی (Bohemian style) است. در سبک بوهمی خلاقیت از پول ارزشمندتر است. این سبک با همگرایی فرهنگ‌ها، آرمان‌ها و امتناع از انطباق با آنچه توسط عموم جامعه پذیرفته شده بود، ظهور کرد. سبک بوهمی -که به نام هنرمندان کولی و کوچ‌نشین نام‌گذاری شده بود- قصد داشت استانداردهای زیبایی را با کنار زدن قوانین و پذیرفتن موارد غیر متعارف، زیر پا بگذارد.

هدف محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی از تألیف کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان توضیح سبک بوهمی در دکوراسیون داخلی بوده است. به‌عبارتی، آن‌ها در کتاب پیش رو تلاش کرده‌اند تا این سبک کولی‌وار را معرفی و تاریخچه‌ی پیدایش آن را بیان کنند. آن‌ها پس از ارائه‌ی توضیحات درباره‌ی چیستی این سبک، یک راهنمای عملی ساده برای چیدمان خانه به سبک بوهو ارائه می‌دهند. اینکه یک خانه برای تبدیل شدن به سبک کولی‌وار، به چه وسایلی احتیاج دارد و هرکدام از این وسایل باید در کجا استفاده شوند. در این کتاب، ایده‌هایی از سبک بوهمیایی در فضاهای مختلف خانه مثل نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سالن غذاخوری ارائه می‌گردد.

سبک بوهمیان می‌تواند هزینه‌ی بسیار کمی بر روی دست شما بگذارد. به شرطی که به مختصات این سبک آگاهی کاملی پیدا کرده و یا از یک متخصص کمک گرفته باشید. این اثر در سال 1401 در انتشارات بانژ به چاپ رسید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افراد علاقه‌مند به حوزه طراحی دکوراسیون، افرادی که به سبک بوهمی توجه دارند و دانشجویان و هنرجویان رشته‌ی معماری و طراحی داخلی پیشنهاد می‌شود.

با محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی به سال 1365 متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی معماری‌ست و سابقه‌ی تدریس در دانشگاه را نیز در کارنامه‌ی فعالیت‌های خود دارد. زمینه‌ی کاری مفیدی، هنر، دکوراسیون داخلی، معماری، تاریخ و باستان‌شناسی می‌باشد و آثاری نیز در مورد چگونگی روش تحقیق در رشته‌های یادشده به رشته‌ی تحریر درآورده است. وی این اثر و بسیاری از آثار دیگر خود را با همکاری سحر مفیدی نوشته است.

سحر مفیدی، پژوهشگر هنر و متولد سال 1369 است. وی نیز به‌مانند محمدرضا مفیدی، بیشتر آثار خود را در زمینه‌ی طراحی داخلی و هنر چیدمان به نگارش درآورده است.

کتاب‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت، آثاری هستند که سحر و محمدرضا مفیدی در همکاری با هم تألیف کرده‌اند: «رنگ‌شناسی در دکوراسیون داخلی»، «به‌کارگیری و معرفی انواع مبلمان در دکوراسیون داخلی»، «دکوراسیون داخلی فضای مسکونی»، «دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی»، «سبک‌شناسی در عکاسی» و «مبانی نورپردازی در دکوراسیون داخلی».

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان می‌خوانیم

برخی ممکن است، در مورد اینکه سبک بوهمیان چیست شگفت‌زده شوند. گرچه این احساس، یک حسی از جریان آزاد در انتخاب دکوراسیون است، در مواجهه با این سبک بیشتر رخ می‌دهد. کلمه “بوهمیان” از واژه فرانسوی گرفته شده و به معنی “کولی” است. این سبک، مورد‌علاقه افرادی که خواهان داشتن زندگی غیر معمول (معمولاً هنری) هستند، می‌باشد. این سبک در حقیقت یک سبک غیرسنتی است. در اینجا از اشیاء و لوازم به شیوه صنعتی، در تزئینات استفاده می‌شود.

استفاده از فولاد گالوانیزه، کف‌پوش‌های بتنی، نرده‌های فلزی و تیرهای سقف، که نمایان هستند، جلوه‌ای مدرن و ظاهری بومی پیدا می‌کند. در این سبک، ممکن است برخی اثاثیه فارغ از کاربردی بودن آن، صرفاً جهت اینکه جو صنعتی در فضا ایجاد شود مورداستفاده قرار‌ گیرد. در این سبک فضاهای باز، به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کاربردهای گوناگونی داشته باشند. ادغام محیط کار با محیط زندگی، در این سبک مرسوم است و به چنین ترکیبی اصطلاحاً (استودیوآپارتمان) گفته می‌شود. در این سبک، گاهی اوقات، فضایی به شکل «کبوترخانه» ایجاد می‌شود که طبقه پایین آن برای کار و طبقه بالای آن برای زندگی در نظر گرفته می‌شود. سبک بوهمیان در طراحی داخلی، نیاز به خالقی دارد که، توانایی ایجاد و ترکیب منحصربه‌فرد مواد و ایده‌های مختلف را داشته باشد.

این سبک غیر‌قابل پیش‌بینی، و غیر‌معمول است. برجسته‌ترین ویژگی این سبک: ترکیب بافت‌ها، رنگ‌ها و الگوهاست که در فضای داخلی گنجانده می‌شوند. در اینجا باید اشاره کرد، سبک بوهمیان برای افرادی که می‌خواهند، همه چیز با نظم کاملی قرار داشته باشد، و دوست دارند وقت خود را در اتاق‌های جداگانه واحدی بگذرانند، هرگز نباید از دکور بوهمیان استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک بوهمیان
هر آنچه باید درباره بوهمی بدانید
راهنمای ساده برای طراحی بوهمی
در پروژه به سبک بوهو دست پیدا کنیم
سبک بوهمی چگونه ظاهری دارد
به سبک بوهمیایی در خانه خود بکوبید
نکاتی برای ایجاد یک خانه به سبک بوهو
اشتباهات هنگام تزئین به سبک بوهو
نکاتی برای ایجاد سبک بوهو بدون درز
راهنمای نهایی برای سبک بوهو
ترکیب سبک بوهو با سبک‌های دیگر
عناصر کلیدی سبک بوهمی معاصر
سبک بوهمی استفاده‌ای آسان در خانه
سبک بوهو برای دکوراسیون رنگارنگ
موارد ضروری برای سبک شیک بوهو
آنچه باید در مورد سبک طبیعی بدانید
دکوراسیون منزل به سبک بوهمیایی
راهنمای سبک بوهو
ایده‌های سبک بوهو برای فضای زندگی
بوهو، یک سبک طراحی جاودانه
اتاق نشیمن بوهمی - مینیمالیستی
فضای غذاخوری بوهمیایی
اتاق خواب‌های سبک بوهو
ایجاد اتاق خواب مینیمالیستی بوهمیایی
فضای خواب شخصی به سبک بوهو
فضاسازی سبک بوهو از منظر بلاگرها
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-94349-4-9
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.