معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

طراحان داخلی به‌واسطه‌ی نوع فعالیت تخصصی خود، می‌بایست با انواع سبک دکوراسیون و معماری آشنا باشند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن به معرفی و آموزش این سبک پرطرفدار پرداخته‌اند که به طراحان امکان تمرکز بر جزییات این شیوه‌ی چیدمان را می‌دهد.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن سبک نوشته محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی است. این کتاب به معرفی سبک مدرن می‌پردازد. توجه اصلی این سبک روی عملکرد چیدمان‌ها است. خطوط ساده و بی‌پیرایه از اصول اصلی این شیوه‌ی طراحی به‌شمار می‌روند و بااینکه برخی معتقدند این سبک کمی خشن و بی‌روح است اما خواهید دید اگر اجرای آن را به یک فرد حرفه‌ای بسپارید، زیبایی چشم‌گیر آن شما را به خودش خیره می‌کند.

اولین فصل از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن با فصل درآمدی بر این شیوه‌ی طراحی آغاز می‌شود و شما را با اطلاعات کلی درباره‌ی آن آشنا می‌کند. اگر درباره‌ی انواع سبک‌های مدرن مثل مدرن متأخر، مدرن میانه‌ی قرن، مدرن میامی، مدرن استریم لاین، مدرن پی دابلیو ای، مدرن تیکی کنجکاو باشید می‌توانید توضیحات کامل را فصل‌های بعدی این اثر بخوانید. سحر مفیدی و محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن درباره‌ی جزییات طراحی داخلی مدرن و اصول و روش‌های پیاده‌سازی آن به‌طورکامل توضیح داده‌اند و با مطالعه‌ی آن می‌توانید بر ریزه‌کاری‌های مرتبط با این سبک آشنا شوید.همچنین نویسندگان با مقایسه‌ی دو سبک مدرن و معاصر به بیان شباهت‌ها و تفاو‌ت‌های آن دو پرداخته‌اند تا خوانندگان به‌طور تخصصی بر هر کدام از آن‌ها مسلط شوند.

عناصر مورد استفاده در دکوراسیون مدرن، ابزار و وسایل به‌کار رفته در این سبک، تعریف دقیق طراحی مدرن و دیگر نکاتی که درباه‌ی آن باید بدانید، موضوعات بعدی کتاب دکوراسیون به سبک مدرن را تشکیل می‌دهند. علاوه‌بر این‌ها، تصاویر موجود در این اثر، فهم و اجرای این سبک طراحی را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن منبعی خوب برای یادگیری شیوه‌ی اجرای این سبک به‌شمار می‌رود و نشر بانژ آن را روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای طراحان داخلی و همه‌ی علاقه‌مندان به معماری و طراحی دکوراسیون مناسب است.

با نویسندگان کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده است. سپس در سال 1398 مقطع دکتری خود را در همین رشته به پایان رساند. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد.

سحر مفیدی پژوهشگر هنر و نویسنده متولد سال 1369 است. وی تاکنون کتاب‌های زیادی به همراه محمدرضا مفیدی تألیف کرده است. کتاب‌های «دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو»، «رنگ‌شناسی در دکوراسیون داخلی» و ... برخی از آن‌ها است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن می‌خوانیم

در طراحی مدرن معمولا از یک پالت رنگ تک رنگ استفاده می‌شود. رنگ‌های اصلی معمولاً سیاه و سفید هستند و برخی از رنگ‌های اصلی (زرد، قرمز و آبی) برای تکمیل پالت رنگی تک رنگ هستند. یک پالت خنثی تر، ترکیب منحصر به فرد سیاه و قهوه‌ای که در چرم گاوی پیدا می‌کنید می‌تواند نت زیبایی را به ارمغان بیاورد. حتی اتاق‌هایی که با ترکیب‌های مدرن خاکستری، مشکی و قهوه‌ای پوشیده شده‌اند را می‌توان با لمس پوست گاو زیباتر کرد.

یک قالیچه پوست گاو معمولاً در رنگ‌های سیاه و سفید، قهوه‌ای و سفید، لکه‌ها و بریدل عرضه می‌شود. هر پوست گاو دارای یک الگوی منحصر به فرد است که هیچ پوست دیگری به اشتراک نمی‌گذارد و آن را به یک ویژگی منحصر به فرد در خانه شما تبدیل می‌کند.

اتاقی از فلز و شیشه را نرم کنید. اگر حساسیت‌های مدرن شما شیشه و فلز را در سرتاسر خانه ترجیح می‌دهد، خطر انحراف بیش از حد به یک احساس سخت صنعتی وجود دارد. شما هنوز هم می‌خواهید خانه‌تان برای سکونت روزانه‌تان راحت باشد و مهمان‌هایتان را وقتی که برای وقت گذرانی به آن جا می‌آیند دعوت کنید. فرش چرم گاوی می‌تواند آن عنصری باشد که حس اتاق را ملایم می‌کند و حسی از تجمل را به آن اضافه می‌کند. با تنوع رنگ‌ها و الگوهای موجود در چرم گاوی، می‌توانید واقعاً با آن بازی کنید و ترکیبی عالی پیدا کنید. علاوه بر این، پوست گاو در لمس نرم است، بنابراین اگر کف خود را با فرشی از چرم گاوی بپوشانید یا دیواری را با آن تزئین کنید، قطعا فضای شما گرمتر خواهد شد. و هنگامی که انگشتان دست یا پاهای شما در پوست نرم و کره‌ای فرو می‌روند، نمی‌توانید احساس کنید که این یک لذت خاص است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک مدرن
سبک مدرن ‌متأخر
سبک مدرن میانه قرن
سبک مدرن میامی
سبک مدرن استیریم لاین
سبک مدرن پی دبلیو ای
سبک مدرن تیکی
طراحی داخلی مدرن
آشنایی با سبک دکوراسیون مدرن
طراحی داخلی معاصر در مقابل مدرن
عناصری که فضای مدرن را می‌سازد
ویژگی‌های سبک طراحی مدرن
تعریف طراحی مدرن چیست؟
نکات مهم طراحی داخلی مدرن
خانه‌های شیک با طراحی داخلی مدرن
رسیدن به یک طراحی داخلی مدرن
دست یابی به سبک مدرن در قرن جدید
طراحی اتاق خواب مدرن
طراحی اتاق نشیمن مدرن
طراحی فضای آشپزخانه مدرن
طراحی فضای حمام مدرن
طراحی دفتر خانگی مدرن
نمونه میزهای پذیرایی مدرن
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-94349-7-0
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

اصغر سرفراز
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
این کتاب به معماران و دانشجویان رشته معماری کمک زیادی در طراحی داخلی می‌کند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.