معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

طراحان داخلی به‌عنوان کسانی که قرار است خانه کارفرمایانشان را به بهترین شکل طراحی و اجرا کنند باید با سبک‌های مختلف آشنایی داشته باشند. از همین رو این کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی نوشته محمدرضا مفیدی به معرفی و آموزش این سبک دکوراسیون داخلی پرداخته است تا مخاطب بتواند به‌خوبی آن را فرا گیرد.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

طراحی دکوراسیون خانه، یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که زیبایی محیط را تامین می‌کند. در این راستا سبک‌های طراحی و دکوراسیون زیادی وجود دارند که به هرچه زیباتر دیده شدن فضاها کمک می‌کنند. این بار محمد رضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی به سراغ یکی از سبک‌های پرطرفدار دکوراسیون رفته است و جزییات مرتبط با آن را به‌خوبی شرح می‌دهد. سبک ساحلی بسیار روح‌بخش بوده و می‌تواند حس زیبایی و خنکی دریا و ساحل را به فرد القا کند. طراحان با استفاده از فضایی روشن و پالت رنگی مربوط به ساحل و صدف‌های دریا، فضایی را به وجود می‌آورند که علاوه‌بر چشم‌نوازی، به آرامش روح افراد کمک می‌کند.

این کتاب در بیست و یک فصل نوشته شده است و نویسنده در فصل ابتدایی آن به آشنایی با این سبک و بررسی چگونگی به‌وجودآمدن آن پرداخته است. همچنین در این فصل از ابزارها و وسایل کاربردی در شیوه‌ی طراحی ساحلی نیز یاد می‌کند. تصاویری که در هر فصل از کتاب دکوراسیون به سبک ساحلی گنجانده شده، به خواننده کمک می‌کند تا نکات مهم برای اجرای سبک ساحلی را به‌شکل کارآمدتری مورد استفاده قرار دهد. همچنین در فصل‌های جداگانه‌ای به چیدمان و طراحی فضاهای داخلی خانه مثل آشپزخانه، اتاق‌خواب، سرویس‌های بهداشتی، نشیمن و ... اشاره شده که مخاطب می‌تواند کاملاً با جزئیات کار آشنا شود.

محمدرضا مفیدی در ادامه، دلایل مهمی را که سبب استقبال از این سبک شده توضیح داده است. شرح پالت‌های رنگی مناسب و وسایل دکوری که می‌توان در این شیوه چیدمان از آن‌ها استفاده کرد نیز در این اثر عنوان شده‌اند. این کتاب به همت نشر بانژ روانه‌ی بازار شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه طراحان داخلی و فعالان در زمینه‌ی دکوراسیون و همچنین علاقه‌مندان به چیدمان سبک ساحلی بسیار مناسب است.

با محمدرضا مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده است. سپس در سال 1398 مقطع دکتری خود را در همین رشته به پایان رساند. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی می‌خوانیم

طراحی ساحلی را می‌توان با دکوراسیون شیک و رنگ‌های پر جنب و جوش در یک پس زمینه کمی خنثی مشخص کرد. این یک تضاد کامل با جنبش مدرن و اشکال مینیمالیستی و جسورانه است. اما ترکیبی از هر دو سبک یک نسخه ساده و صریح از طراحی سنتی ساحلی است.

این به مدرن سازی فضای ساحلی کمک می‌کند تا جذابیت زیبایی شناختی و جنبه‌های کاربردی داشته باشد. طراحی مدرن ساحلی می‌تواند سبک زندگی ساحلی را بدون چسبندگی ارائه دهد. این بدان معنی است که عناصر کمتری به نام دکور وجود خواهد داشت. به جای زیبایی بصری با وضوح بالا که از تخته‌های موج سواری رنگی یا هنر دیواری تشکیل شده است، با یک زبان طراحی ظریف جایگزین شده است.

آرامش و آرامشی را که در نزدیکی ساحل احساس می‌کنید را تصور کنید. طراحی داخلی ساحلی تفسیر بصری این احساس است. سبک طراحی داخلی مدت‌هاست که برای چشم‌های اجتماعی نامرئی بوده است. طراحی ساحلی یک نقطه اوج ارگانیک از روشی است که مردمی که در اطراف ساحل زندگی می‌کردند خانه‌های خود را طراحی کردند.

اگرچه مقادیر پایه یکسان باقی مانده است، اما از آنجایی که طراحی در مناطق مختلف کشور گنجانده شده است، تغییرات بصری قابل توجهی وجود دارد. شما می‌توانید لکه‌های تیره‌تری از چوب را در خانه‌های شمال شرقی مشاهده کنید، در حالی که خانه‌های جنوبی برای مقابله با رطوبت و شوری هوا، سایه چوبی بسیار روشن دارند.

طراحی در ایالت‌های جنوبی آمریکا نیز بیشتر در سمت استوایی است و در همه جا رنگ مایه‌های تیره تر را ترویج می‌کند. ظاهر ساحلی به تدریج با اصول مدرن و مرکزی ادغام شده است تا کمتر تحت اللفظی شود و ارزش‌های صاحب خانه و موقعیت خانه را درک کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک ساحلی
ایده‌های مدرن دکوراسیون ساحلی
راهکارهای افزودن سبک ساحلی
زیبایی شناسی در طراحی ساحلی
نکات ضروری برای خانه ساحلی
انواع سبک‌های طراحی ساحلی
ارزیابی طراحی ساحلی
پالت رنگ‌های ساحلی برای تزئین
راهنمای دکوراسیون ساحلی
طراحی به سبک ساحلی
دلایل دوست داشتن سبک ساحلی
طراحی ساحلی و نحوه نورپردازی
طراحی اتاق نشیمن سبک ساحلی
طراحی دفاتر خانگی سبک ساحلی
طراحی ورودی به سبک ساحلی
طراحی آشپزخانه به ساحلی
طراحی فضای حمام به سبک ساحلی
تزئین فضا با کنسول ساحلی
تزیین داخلی با مرجان‌های دریایی
لوازم جانبی دکوراسیون ساحلی
تزئینات خاص در سبک ساحلی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-622-94349-9-4
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.