معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک

محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک به معرفی و توضیح سبک نامبرده در دکوراسیون داخلی می‌پردازد. در اثر پیش رو، انواع مختلف سبک شبی شیک و چگونگی استفاده از این سبک در بخش‌های مختلف خانه بیان می‌شود. مخاطب در این کتاب، با وسایل مورد نیاز برای طراحی به این شیوه و رنگ‌هایی که باید در دکوراسیون خانه به سبک شبی شیک استفاده شود، آشنا می‌شود.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک

معماری، هنرِ طراحی و ساخت سازه‌ها، به‌ویژه سازه‌های قابل سکونت است. این هنر، با هنر طراحی دکوراسیون داخلی ادغام و به خلق خانه‌هایی زیبا منجر می‌شود. به‌مانند تمام هنرها، طراحی داخلی نیز از مکتب‌ها و سبک‌های مختلفی برخوردار است. شبی شیک (shabby chic) که به‌صورت تحت‌الفظی به «شیک کهنه» ترجمه می‌شود، به معنای سبکی به‌هم‌ریخته، به شیوه‌ای ظریف و باصفا است. در این نوع سبک از وسایل قدیمی، فرسوده‌شده، و ازمدافتاده‌ استفاده می‌شود تا در ترکیب با وسایل مدرن و سبک معماری نوین، یک سبک التقاطی زیبا ایجاد شود.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک اثری از محمدرضا مفیدی است. در سال‌های اخیر، سبک شبی شیک با حال‌وهوای وینتیج یا قدیمی و رمانتیک خود، به‌طور فزاینده‌ای در بین طراحان داخلی و زوج‌های جوانی که تصمیم به خرید خانه دارند محبوبیت پیدا کرده است. محمدرضا مفیدی در اثر پیش رو، سبک شبی شیک در دکوراسیون داخلی را معرفی می‌کند.

طراحی داخلی به‌شیوه‌ی شبی شیک ریسک بالایی دارد؛ زیرا اگر شما در این زمینه متخصص نباشید، ممکن است ترکیب وسایل کهنه یا دست دومی که از سمساری‌ها پیدا کردید با وسایل جدیدی که به‌تازگی خریداری نمودید بسیار ناهمگون به نظر برسد. اساس این سبک بر کنار هم قرار دادن وسایل قدیمی و نو به بهترین شکل آن است. همچنین ممکن است از وسایلی استفاده کنید که دوام چندانی نداشته باشند و ظرف مدت کوتاهی از کار بیفتند.درحقیقت، وسایل به‌کاررفته در سبک شبی شیک، هنگامی که به درستی کنار هم قرار گیرند، طرح‌های شیک و فریبنده و وسوسه‌انگیزی ایجاد خواهند کرد.

محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک، با معرفی کامل این سبک و تاریخچه‌ی ایجاد آن، انواع مختلف سبک شبی شیک، مانند شبی شیک کهنه، ظریف، زنانه و شبی شیک با روحیات روستایی را بررسی خواهد کرد. همچنین نکاتی برای تزئین خانه به این سبک را ارائه خواهد داد. طراحی فضاهای مختلف یک خانه مثل اتاق خواب، نشیمن و سالن غذاخوری، از سرفصل‌های دیگر این کتاب است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک در سال 1401 توسط نشر بانژ به چاپ رسیده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های معماری و دکوراسیون داخلی و دانشجویان این رشته‌ها پیشنهاد می‌شود.

با محمدرضا مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی به سال 1365 متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی معماری‌ست و سابقه‌ی تدریس در دانشگاه را نیز در کارنامه‌ی فعالیت‌های خود دارد. زمینه‌ی کاری مفیدی، هنر، دکوراسیون داخلی، معماری، تاریخ و باستان‌شناسی بوده و آثاری نیز در مورد چگونگی روش تحقیق در رشته‌های یادشده به رشته‌ی تحریر درآورده است.

کتاب‌های «دکوراسیون داخلی به سبک مدرن»، «دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «دکوراسیون داخلی به سبک اسکاندیناوی»، «اصول و مبانی طراحی کیوسک‌های شهری»، «سبک‌شناسی در معماری داخلی» و «روش تحقیق پیشرفته در پژوهش هنر»، تعدادی از بهترین آثار محمدرضا مفیدی هستند.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک می‌خوانیم

این سبک برخلاف دکورهای گران سلطنتی، که در دهه 1980 مرسوم شده بود، بیشتر با بازیافت و بازسازی مبلمان به دست می‌آمد و ظاهری کهنه و قدیمی داشت. سبک شبی شیک، از دکوراسیون‌های دیگر، مانند: دکورهای رنگی سوئدی، قصرهای ییلاقی فرانسوی و حتی سادگی و خلوص یکی از رویکردهای آمریکایی زیاد الهام می‌گرفت. سبک شبی شیک، که رنگ‌های سفید و کرم در آن غالب هستند. استفاده از حاشیه‌های چین دار، منگوله‌ها، نقش‌ها و طرح‌های گل‌دار، همگی در کنار هم شاید کمی زیادی به نظر برسد؛ اما زمانی که تمام این جزئیات با فضای روشن و دل باز، سبک شبی شیک ترکیب می‌شوند، نه اغراق آمیز به نظر می‌رسند و نه خسته کننده. طراحان داخلی، شبی شیک را به‌عنوان سبکی ظریف، آرام و رمانتیک می‌شناسند، که راحت و دعوت‌کننده بوده و این ویژگی‌ها، به آن خاصیتی زنانه بخشیده است.
در واقع شبی شیک، سبکی کاملا رمانتیک، نوستالژیک و زنانه است. در قلب سبک شبی شیک، مبلمانی قدیمی و بازسازی‌شده و یا مبلمانی نو، اما به سبک قدیمی قرار دارد. این مدل مبل‌ها را، می‌توانید به راحتی در مغازه‌های دست دوم فروشی پیدا کرده و با استفاده از یک رنگ سفید، آن‌ها را بازسازی کنید. هر چه قدر هم که این سبک، شباهت‌هایی به سبک وینتیج داشته باشد، اما سبک شبی شیک بسیار رمانتیک‌تر بوده و حتی دارای ویژگی‌هایی است که، کاخ‌های فرانسوی و انگلیسی را یاد آور می‌شود. حتی می‌توان، سبک شبی شیک را تنها با استفاده از لوازم دکوری و اکسسور‌ها نیز ایجاد کرد. به همین منظور، می‌توانید از آینه‌های قدیمی، برای هماهنگی با مبل‌ها نیز استفاده کنید. فراموش نکنید، که باید بیشتر از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی مات استفاده کنید و برای وسایلی با ظاهر پتینه شده، جا باز کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک شبی شیک
طراحی فضای شبی شیک کهنه
طراحی دکوراسیون شبی شیک ظریف
راهنمای جامع سبک شبی شیک
نکاتی برای تزئین خانه‌ای به شبی شیک
چگونگی درخشش فضا با شبی شیک
تاریخچه و ویژگی‌های شبی شیک
اضافه کردن سبک شبی شیک به خانه
توصیف کلید واژه‌ی شبی شیک
نکات الهام بخش درطراحی شبی شیک
سبک طراحی شیک: نکات و الهامات
خانه به سبک شبی شیک طراحی کنیم
سبک محبوب شبی شیک از دوران قدیم
تزئینات شبی شیک و نامرغوب هر اتاق
روند طراحی شبی شیک در سکونتگاه
طراحی شبی شیک رمانتیک و زنانه
سبک شبی شیک با روحیات روستایی
طراحی دکوراسیون شبی شیک
طراحی به سبک شبی شیک برای هر فضا
طراحی فضای خواب شبی شیک
طراحی اتاق بچه به سبک شبی شیک
طراحی فضای نشیمن شبی شیک
طراحی آشپزخانه سبک شبی شیک
طراحی اتاق ناهار‌خوری شبی شیک
طراحی فضای بهداشتی شبی شیک
بکارگیری مبلمان شبی شیک
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-92534-3-4
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.