معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت

محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت، به یکی از سبک‌های طراحی داخلی به‌نام لافت (Loft) پرداخته که امروزه در میان جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این سبک معمولاً مبلمان یا عناصر دیگر تقسیم‌کننده‌ی فضاها هستند. مکان‌هایی که می‌توان این سبک از طراحی را در آن‌ها اجرا کرد، باید سقف‌های بلند، دیوارهای آجری و تیرک‌ داشته باشند. کتاب پیش رو، راهنمایی برای اجرای این شیوه و ایجاد فضاهای دلپذیر و مدرن است.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت

لافت یکی از سبک‌های طراحی داخلی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی در کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا پیدا کرده است. این سبک، با استفاده از فضاهای بزرگ و صنعتی که تیرک‌های باز، پلکان فلزی، دیوارهای آجری و سقف‌های بلند دارند قابل اجراست. دیزاین فضا به این شیوه معمولاً هزینه‌ی نسبتاً بالایی دارد و اشتراکاتی با سبک‌های دیگرِ طراحی داخلی نیز در آن دیده می‌شود. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت مخاطبان را با قواعد و قوانین اجرای لافت آشنا می‌کند و اطلاعاتی مفید را در این زمینه ارائه می‌دهد. برای مثال در این سبک، دیوارهای جداکننده وجود ندارد و اکثراً از مبلمان‌ها یا فرش به‌منظور مرزبندی استفاده می‌شود. طراحان معمولاً از رنگ‌‌آمیزی دیوارها با رنگ‌های مختلف نیز برای جداسازی فضای اتاق‌ها از سالن یا آشپزخانه بهره می‌برند.

مفیدی در کتاب پیش رو، تصاویر متعددی از انواع اجراهای لافت را در اختیار خوانندگان قرار داده تا بتوانند به‌عنوان مثال‌هایی از آن‌ها برای طراحی فضای داخلی منازل یا محل‌کار خود بهره ببرند. بیشتر این عکس‌ها نشان‌دهنده‌ی اشتراکاتی است که لافت با برخی سبک‌های دیگر از جمله مینیمالیسم دارد. قابل ذکر است که استفاده از مبلمان مدرن یا کلاسیک در لافت مجاز است و رنگ‌های غالب در تصاویر کتاب مشکی، قهوه‌ای و رنگ‌های خنثی هستند تا فضای صنعتی بهتر و بیشتر به چشم بیاید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت توضیحات بسیار مفیدی درباره‌ی سقف‌ها، پله‌ها، رنگ دیوارها و ... دارد که به‌طور دقیق ویژگی‌های هریک از این عناصر را در سبک لافت توضیح داده و تشریح کرده است. محمدرضا مفیدی همچنین مزایا و معایب خانه‌هایی که با این روش طراحی می‌شوند را در اختیار خوانندگان قرار داده است تا بتوانند آزادانه و با دست باز در مورد اجرای این سبک تصمیم بگیرند و عمل کنند. شما می‌توانید به‌راحتی و با کمی خلاقیت یک فضای صنعتی را به فضایی زیبا، دلپذیر و آرامش‌بخش برای زندگی تبدیل کنید که با مُد روز نیز هماهنگ است.

به‌طور کلی امروزه حتی در کشورهای آسیایی نیز بسیاری از طراحان به این سبک از طراحی فضای داخلی رو آورده‌اند و از اِلمان‌های مختلفی برای اجرای آن استفاده می‌کنند. در لافت، شما فضای وسیعی را در اختیار دارید که میزان‌های هماهنگی و تقسیم‌بندی آن کاملاً به انتخاب‌های خودتان بستگی دارد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت را انتشارات بانژ منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سبک‌های مدرن و به‌روز از معماری و طراحی داخلی علاقه دارید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت می‌خوانیم

سبک لافت برای ارتقاء فضاهای صنعتی

سبک آپارتمان لافت مظهر رویای آپارتمان‌نشینی است. لافت‌ها خیلی بیشتر از یک نوع اقامتگاه شده‌اند. آن‌ها تقریباً وسیله روایت خودشان هستند. در تلویزیون و فیلم، خانه‌های زیرشیروانی مترادف با خانه‌های طراحان، برای هیپسترهای جوان مدرن تا افراد قدرتمند و تأثیرگذار شده‌اند. جای تعجب نیست که سبک آپارتمان زیرشیروانی آرزوی بسیاری است.

با داشتن فضای الهام‌بخش زیرشیروانی برای کار، ممکن است فکر کنید که وقتی نوبت به دکوراسیون آپارتمان می‌رسد، در خیابان آسانی هستید. اما هشدار داده می‌شود که فضایی را نیز به ارث خواهید برد که بر خلاف هر نوع ملک دیگری نسبت‌های غیرعادی دارد.

تایسون نس، طراح داخلی مستقر در نیویورک، توضیح می‌دهد: «یک انبار معمولاً برای زندگی طراحی نشده بود. بیشتر آن‌ها دارای سقف‌های بلند فوق‌العاده، پنجره‌های بزرگ و جزئیات صنعتی هستند که مد روز هستند، اما همچنین تمایل دارند تا فضاهای تاریک با پنجره‌ای در یک انتهای فضا باشند که فضای داخلی فضا را تاریک می‌کند.

با این حال، آنچه که یک انبار دارد، پتانسیل است. "بهترین بخش اتاق زیرشیروانی این است که آن‌ها معمولاً می‌توانند با دیوارهای داخلی کمی باز شوند، بنابراین با برنامه‌ریزی هوشمندانه آن‌ها می‌توانند واقعاً به یک خانه راحت تبدیل شوند."

با در نظر گرفتن این موضوع، ما برخی از نمونه‌های موردعلاقه خود را از سبک آپارتمان زیرشیروانی لافت ، همراه با توصیه‌های متخصص در مورد چگونگی استفاده حداکثری از این فضاهای گاهی چالش‌برانگیز، انتخاب کرده‌ایم. از روش‌هایی برای پذیرش و تعدیل ویژگی‌های صنعتی آن‌ها گرفته تا سبک‌های داخلی متناسب با این فضاها، متوجه خواهید شد که چگونه طراحان داخلی به شیوه‌ای مدرن به یک آپارتمان زیر شیروانی نزدیک می‌شوند.سقف های بلند یکی از ویژگی‌های مشترک آپارتمان‌های شیروانی است که فرصت‌ها و چالش‌های برابر را فراهم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک لافت
سبک لافت برای ارتقاء فضاهای صنعتی
فضای داخلی به سبک لافت
اتاق خواب به سبک لافت
لافت زرق و برق دار با بافت‌های زیبا
آپارتمان بلند با طرح لافت
فضای لافت کوچک با مبلمان توکار
لافت شخصیتی سرزنده
طراحی لافت با اتاق خواب مخفی
لافت مینیمالیستی با جزئیات ساختاری
لافت صنعتی با دیوارهای آجری
فضای شیروانی لافت
انباری لافت
خانه‌ای مینیمالیستی و لافت
شیروانی خلاقانه و رنگارنگ لافت
فضایی معاصر و لافت
خانه برفی به سبک لافت
فضای صنعتی لافت با پالت تک‌رنگ
فضای مینیمالیستی لافت
فضای لافت و لمس‌های صنعتی
انبار مدرن صنعتی و لافت
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-5509-24-5
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک لافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.