معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی راهنمایی سودمند برای طراحان است که به تفصیل وارد مولفه‌های سبک مینیمال، روند طراحی، و روش طراحی برای فضاهای مختلف در این سبک می‌شود. نویسندگان، تمامی نکات را برای به‌کار بردن این شیوه چیدمان به شما توضیح می‌دهند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال

در هر دوره، سبکی خاص در زمینه‌ی هنر و معماری مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد و به همان اندازه، تبدیل به دغدغه‌ای برای طراحان و فعالان در این حوزه‌ها می‌شود. سبک مینیمال در دهه‌های اخیر با اقبال ویژه‌ای مواجه شده است و به‌خصوص معماران و طراحان داخلی، هرروز بیشتر از دیروز در این شیوه طراحی عمیق می‌شوند و فعالیت می‌کنند. سبک مینیمال که امروزه رشد و گسترش زیادی در طراحی فضاهای داخلی داشته است، به پاکسازی و ساده‌سازی دکوراسیون اطلاق می‌شود. با استفاده از این سبک می‌توانید شلوغی‌های موجود در فضا را حذف کرده و با حفظ وسایل ضروری، استفاده از رنگ‌های خنثی و اشکال ساده، یک نمای بصری بی‌نظیر را ایجاد کنید.

اما فرایند طراحی و پیاده‌سازی هر طرحی بسیار پیچیده و ظریف است و بدون دانش کافی درباره‌ی مولفه‌ها و عناصر اثرگذار در سبک مورد استفاده ممکن نیستند؛ به جز این، نیازها و علایق هر کارفرما و فضایی که طراحی برای آن انجام می‌گیرد، تفاوت‌های ریز و سرنوشت‌سازی را در هر پروژه ایجاد می‌کند که بدون وجود دانش پایه و کاربردی کافی، می‌تواند تمام تلاش‌ها را بی‌اثر سازد. سبک مینیمال هرچند که عمر کوتاهی دارد اما با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا طرفدار استفاده از این سبک هستند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی یکی از بهترین کتاب‌های این سبک است که می‌توانید آن را تهیه و مطالعه کنید. نویسندگان، با جزئیات و به‌شکل کاملا کاربردی، سبک طراحی مینیمال، روش‌ها و نکات مهم این نوع طراحی و همچنین چگونگی استفاده از آن را برای فضاهای مشخصی مانند آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و ... توضیح می‌دهند. این کتاب در سال 1400 به همت نشر بانژ در دسترس علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال به تمامی علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی معماری و خصوصا دوستداران سبک مینیمال پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی نویسنده و پژوهشگر ایرانی متولد سال 1365، و سحر مفیدی پژوهشگر هنر و نویسنده متولد سال 1369 است. این دو نویسنده تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب در زمینه‌های روش تحقیق، معماری و هنر و آشپزی تحریر کرده‌اند. از آثار آن‌ها می‌توانیم به کتاب‌هایی همچون «روش تحقیق پیشرفته در پژوهش هنر»، «دکوراسیون داخلی فضای مسکونی»، «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «روش تحقیق تخصصی در فناوری معماری» و «سبک‌شناسی در عکاسی» اشاره کنیم. این آثار و ده‌ها اثر دیگر از محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی را می‌توانید از کتابراه دانلود کنید.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال می‌خوانیم

مینیمالیسم یکی از مهم‌ترین جنبش‌های طراحی قرن بیستم است. این روزها مؤثرترین، قدرتمندترین و تأثیرگذارترین طراحی است. حیا را برای خانه فراهم‌ می‌کند. همانطور که از نام آن مشخص است، طراحی مینیمالیستی مطمئناً یک سبک باشکوه یا مجلل نیست، اما حتی فقدان طراحی و سبک نیست. مینیمالیسم روند رد طرح‌های مجلل و بسیار تزئینی گذشته را ادامه داد. به دلیل سادگی و کم رویی ظاهری زیبا به طرح‌ می‌بخشد. اصطلاح مینیمالیسم برای توصیف گرایشی در طراحی و معماری استفاده‌ می‌شود که در آن عناصر به کار رفته بر اساس نیاز و ضرورت کاهش‌ می‌یابد. این فقط برای ساده و آسان نگه داشتن همه چیز است. مینیمالیسم به این صورت تعریف‌ می‌شود:

"استفاده از ساده‌ترین و کمترین عناصر یا عناصر ضروری، مانند هنر، ادبیات و طراحی. "

"سبک یا تکنیکی در طراحی که با صرفه جویی و سادگی بسیار مشخص‌ می‌شود. "

در مینیمالیسم، عناصر طراحی پیام سادگی را منتقل‌ می‌کنند. فرم‌های هندسی اولیه، اشکال، رنگ‌ها و بافت‌های برازنده و ظریف، عناصر بدون تزئین، مصالح ساده و تکرار ساختارها نشان دهنده حس نظم و کیفیت ضروری است. در طراحی داخلی، مینیمالیسم به معنای اتاق‌های جادار با حداقل مبلمان و عناصر است. عنصر اصلی این طرح توجه به شکل، رنگ و بافت است. طرح‌های مینیمالیستی به شدت تحت تاثیر طراحی و معماری سنتی ژاپنی هستند. با توجه به طراحی خانه و فضای داخلی، طرح‌های جذاب‌تر «مینیمالیستی» واقعاً مینیمال نیستند زیرا از مواد و تزئینات گران‌تری استفاده می‌کنند و همچنین اندازه‌های بزرگی دارند. در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، طراحی مینیمالیستی به دنبال اهمیت است و این روزها به دلیل استفاده از عناصر مینیمالی که به ظرافت، عفت و زیبایی خانه یا ساختمان در معماری و طراحی داخلی هویت‌ می‌بخشد، شهرت یافته است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک مینیمال
طراحی مینیمالیستی
نحوه‌ی انجام طراحی مینیمالیستی
ویژگی‌ها و سبک‌های طراحی مینیمال
روند طراحی ماندگارمینیمالیسم
مفهوم سبک مینیمالیست
سبک داخلی مینیمالیسم امروزی
نکات طراحی داخلی به سبک مینیمال
راه‌های ادغام مفاهیم مینیمال در فضا
طراحی مینیمالیستی برای هر فضا
مینیمالیسم جزئیات کمتر راحتی بیشتر
سبک مینیمال را چگونه درست کنیم؟
طراحی فضای خواب به سبک مینیمال
طراحی فضای نشیمن به سبک مینیمال
طراحی فضای ورودی به سبک مینیمال
طراحی آشپزخانه به سبک مینیمال
طراحی غذاخوری به سبک مینیمال
طراحی فضای بهداشتی به سبک مینیمال
طراحی دفتر خانگی به سبک مینیمال
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-94349-8-7
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال

AreZoO F
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کمک می‌کنه بتونیم خونه‌ای مینیمال و شیک داشته باشیم... من عاشق سبک مینیمال هستم و این کتاب کمک کننده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.