معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از فضاهای کلاسیک و قدیمی لذت می‌برید؟ در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج نوشته محمدرضا مفیدی می‌توانید همه‌ی آنچه را که باید از این سبک بدانید، بیاموزید. اگر از تزیین خانه خود با اشیای قدیمی و مجلل لذت می‌برید حتما سبک وینتیج برای شما جالب خواهد بود.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج نوشته محمدرضا مفیدی یک راهنمای جذاب و تصویری برای یادگیری طراحی داخلی به سبک وینتیج است. خوب است بدانید بعد از جنگ جهانی دوم مردم اروپا برای ساختن و پرکردن خانه‌هایشان مجبور به خرید لوازم قدیمی و دست‌دوم شدند. بعد از این دوره بود که این شیوه خرید وسایل، توجه مردم را به خود جلب کرد. استفاده از اشیا قدیمی و کلاسیک علاوه بر اینکه به فضا ارزش خاصی می‌بخشد، مکانی دلنشین و دوست‌داشتنی را هم ایجاد می‌کند. البته در وینتیج تنها استفاده از وسایل قدیمی ملاک نیست چرا که طراحان باتوجه‌به سلیقه خود و مشتری می‌توانند آن را با سبک‌های مختلف درهم‌آمیخته و جلوه‌ای نو خلق کنند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج دارای بیست‌ودو فصل است که در هر فصل آن توضیحات کاملی درباره اجزای مختلف و نکات مربوط به طراحی این نوع فضا بیان شده است. محمدرضا مفیدی در فصل‌های ابتدایی کتاب چکیده و نحوه‌ی پیدایش این سبک را نوشته و درباره‌ی چرایی رواج آن نکات قابل توجهی را ارائه داده است. فصول بعدی به ترکیب سبک وینتیج با سایر سبک‌ها مثل مدرن، کلاسیک و رترو اختصاص یافته و مطالب مرتبط با آن به خواننده کمک می‌کند تا با این شیوه طراحی بیشتر آشنا شود.

محمدرضا مفیدی در فصل‌های پایانی نیز به تزئینات داخلی با استفاده از گهواره، نردبان، چمدان و دیگر اکسسوری‌ها پرداخته که به طراح کمک می‌کند هرچه بیشتر فضای مورد نظر خود را به این سبک نزدیک کند. برای آشنایی کامل با این سبک و یادگرفتن نکات مهم آن، می‌توانید از این اثر استفاده کنید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب طراحان داخلی است که می‌خواهند با سبک‌های مختلف آشنا شوند. علاوه‌برآن کسانی که به سبک‌های قدیمی و کلاسیک علاقه‌مند هستند، می‌توانند از نکات این کتاب برای طراحی و فضاسازی خانه خود استفاده کنند.

با محمدرضا مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفت، سپس سال 1398 مدرک دکتری خود را در همین رشته دریافت کرد. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج می‌خوانیم

استایل وینتیج وقتی به خوبی انجام شود می‌تواند به طرز خیره‌کننده‌ای زیبایی داشته باشد، با دستیابی به ظاهری که کلاس، راحتی و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. حتی بهتر: به دلیل بی‌زمان بودن، به ندرت پیش‌ می‌آید که خانه‌ای با تم قدیمی از مد بیفتد.

با این حال، سبک وینتیج تماماً در مورد تعادل است و دستیابی به آن همیشه آسان نیست. برای مثال، داشتن چند عتیقه‌جات مناسب به‌عنوان وسایل مرکزی می‌تواند یک اتاق قدیمی را به هم گره بزند، اما تعدادشان زیاد باشد و به‌هم ریختگی به نظر برسد. چند الگوی گل می‌تواند اضافات فوق‌العاده‌ای باشد، اما زیاده‌روی نیز می‌تواند اتاق را قدیمی به نظر برساند.

یکی دیگر از مشکلات احتمالی ناهماهنگی در انتخاب حال و هوای یک تم قدیمی است، مراقب باشید که تم در کل اتاق یکدست باشد. با استفاده از رنگ‌های سفید و پاستلی شروع نکنید و سپس در نیمه اتاق به تم طلایی پر زرق و برق بروید و سپس دوباره آن را تغییر دهید. هر دو پالت رنگ در طراحی داخلی قدیمی جای خود را دارند، اما برای زیبایی بهینه، مهم است که مطمئن شوید که قطعات شما مکمل محیط اطراف خود هستند. اگر برای دستیابی به ظاهری قدیمی به کمک نیاز دارید، این ابزار تطبیق را امتحان کنید.

مزیت اصلی سبک وینتیج در طراحی داخلی این است که گرما و زیبایی را ارائه‌ می‌دهد. طراحی داخلی‌ می‌تواند بر خلق‌وخوی ما تأثیر بگذارد، و جای تعجب نیست که وقتی از زیبایی و راحتی که سبک طراحی داخلی قدیمی ارائه‌ می‌دهد قدردانی کنیم، حالات ما بهتر‌ می‌شود. این‌ می‌تواند این سبک را برای کسانی که پس از یک روز کاری طولانی به مکانی برای استراحت نیاز دارند عالی کند. فضای داخلی قدیمی نیز در مقایسه با برخی از سبک‌های طراحی داخلی دیگر در برابر شلوغی‌ها تحمل‌ می‌کند، زیرا حتی اگر یک اتاق قدیمی با حداقل درهم و برهمی در بهترین حالت خود قرار دارد، احتمالاً اندکی زیبایی شناسی گرما را بیش از حد مختل‌ نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک وینتیج
طراحی داخلی وینتیج
چگونگی طراحی داخلی وینتیج
مؤلفه‌های شکل گیری وینتیج
روزهای خوب طراحی فضا با وینتیج
دکوراسیون منزل به سبک وینتیج
فضاسازی وینتیج با قطعات قدیمی
چرایی مد شدن وینتیج در طراحی
ترکیب سبک وینتیج با سایر سبک‌ها
ترکیب سبک مدرن با وینتیج
ترکیب سبک‌های کلاسیک – وینتیج
ترکیب سبک‌های داخلی رترو با وینتیج
طراحی فضای خواب به سبک وینتیج
طراحی اتاق کودک به سبک وینتیج
طراحی فضای نشیمن سبک وینتیج
طراحی فضای بهداشتی به سبک وینتیج
طراحی فضای آشپزخانه وینتیج
تزئین داخلی با نردبان‌های وینتیج
تزئین داخلی با چمدان‌های وینتیج
تزئین داخلی با مبلمان وینتیج
تزئین داخلی با گهواره‌های وینتیج
تزئین داخلی با اکسسوری‌های وینتیج
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات122
زبانفارسی
شابک978-622-92534-6-5
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک وینتیج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.