معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم تألیف محمدرضا مفیدی، به بررسی و تعریف سبک طراحی و دکوراسیون داخلی گلم می‌پردازد. این روش یکی از لوکس‌ترین و پرزرق‌وبرق‌ترین شیوه‌های اجرای طراحی است که طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر برای فضاهای بزرگی که از میزان نورگیری طبیعی خوبی برخوردار هستند، مناسب است. در این سبک استفاده از اشیاء و لوازم گران‌قیمت با رنگ‌های متالیک و طلایی معمول است و تجملات از عناصر ثابت آن هستند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم

گلم، در واقع شکل کوتاه‌شده‌ی لغت انگلیسی گلمورس (Glamorous) به‌معنای شیک و لوکس، تجملاتی و پرزرق‌وبرق است. یکی از شاخه‌های اصلی این سبک از طراحی داخلی، هالیوود گلم است که ویژگی مشترک آن با دیگر شاخه‌ها استفاده از لوازم و اشیای گران‌قیمت و چشمگیر است. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم، مدل‌های جدیدتری از این روش طراحی را نیز به خوانندگان خود معرفی می‌کند که از آن جمله می‌توان به بوهمین گلم، مدرن گلم، گلم ساحلی و ... اشاره کرد. مشخصه‌ی مهم در اجرای همه‌ی این زیرشاخه‌ها لوکس، شیک بودن و جلب توجه برای بیننده است.

در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم می‌خوانید که در شاخه‌ی هالیوود گلم، در کنار هر یک از لوازم استفاده‌شده می‌توان وسیله‌ی دیگری را نیز مشاهده کرد که موجب چشمگیرتر شدن آن می‌شود. رنگ‌های غالب در طراحی به شیوه‌ی گلم، طلایی، نقره‌ای، بژ و تم متالیک هستند که زرق‌وبرق بیشتری دارند و یادآور قصرهای سلطنتی می‌باشند. ایجاد چنین دکوری نیازمند فضای نسبتاً بزرگ و وسیعی‌ست که از میزان نور طبیعی خوبی برخوردار باشد. پس از اجرای گلم، معمولاً خانه‌ای را مشاهده خواهید کرد که شبیه به صحنه‌های فیلمبرداری هالیوودی است.

استفاده از لوازمی با فرم‌های بدیع و خاص، رنگ‌های زنده و گرم و همچنین فلزات درخشنده و براق از دیگر مواردی‌ست که می‌توان برای اجرای هر چه بهتر سبک گلم از آن‌ها کمک گرفت. محمدرضا مفیدی در کتاب راهنمای طراحی داخلی خود، مثال‌های متعددی از فضاهای ایحاد شده مطابق این سبک را در اختیار مخاطبان قرار داده است تا از این تصاویر ایده بگیرند و ایده‌های خود را نیز تکمیل کنند. پالت رنگی شاداب، گرم و زنده از دیگر مشخصه‌هایی‌ست که در هالیوود گلم و دیگر زیرشاخه‌های این سبک مشاهده می‌شود. برای مثال استفاده از یک تابلوی بزرگ که رنگ‌های قرمز، نارنجی و خردلی در آن به‌کار رفته بر زمینه‌ی طوسی یا خاکستری یک اتاق‌خواب بسیار چشمگیر است، و این درست همان هدفی است که یک طراح داخلی از اجرای سبک گلم دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم تصاویر متعددی از کاغذهای دیواری، کوسن‌ها و بالشتک‌ها و کف‌پوش‌هایی به‌رنگ‌های مشکی و سفید وجود دارد که کاملاً متضاد هستند و استفاده از آن‌ها در این سبک بسیار زیاد و معمول است. مبلمان‌هایی که طراحان برای اجرای گلم در نظر می‌گیرند معمولاً بزرگ هستند و فرم سلطنتی دارند و میز چرخ‌دار پای مبل یا نشیمن‌گاه‌های مدل عثمانی نیز از عناصر ثابت و همیشگی در گلم هستند. در جمع‌بندی، محمدرضا مفیدی راهنمای بسیار جامع و کاملی را برای مخاطبان خود تألیف نموده که با مطالعه‌ی آن هم لذت بصری خواهند برد و هم ایده‌های بسیار جذابی برای اجرای طرح‌های ذهنی خود خواهند یافت.

انتشارات بانژ کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سبک‌های دکوراسیون و طراحی داخلی لوکس و تجملاتی علاقه‌مند هستید، این کتاب برایتان مفید و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم می‌خوانیم

گلم مدرن میانه قرن: در گلم مدرن اواسط قرن، ترکیبی از مواد پر زرق و برق (مانند پایه‌های طلایی، قاب آینه‌های گرد و غبار الماس و سایر رنگ‌های فلزی) و کلاسیک اواسط قرن را خواهید یافت. پاهای مخروطی، پشت‌های گشاد و شبح‌های براق کلی زیبایی‌شناسی رترو هرگز آنقدر پیچیده احساس نمی‌شد.

دکور ساحلی گلم. دکور زیبای ساحلی با زمینه‌های سنتی و لوکس ظاهر ساحلی را افزایش می‌دهد. (صفحات نقره‌ای، پاهای منحنی و قاب‌های فلزی را در نظر بگیرید.) این سبک برای کسانی که خانه‌هایی در ساحل یا نزدیک آن دارند، ظاهری ایده‌آل است، اما سبک غیررسمی - ساحلی را که امروزه بسیار رایج است، نمی‌خواهند. همچنین برای زمانی که مهمانی‌های رسمی می‌سازید یا برای صحنه‌پردازی در خانه عالی است.

اتاق نشیمن مدرن گلم: یک اتاق نشیمن مدرن به عنوان رویداد اصلی، یک مبل معاصر را به نمایش می‌گذارد - با دکوراسیونی الهام‌گرفته از گلم که در اطراف آن گنجانده شده است. سعی کنید یک مبل مدرن را با یک پتوی فلزی براق، بالش‌های درخشان، یک فرش طلایی یا نقره‌ای رنگ و یا یک قطعه هنری روی دیوار طلایی یا نقره‌ای بسازید.

دکور گلم هالیوود: طراحی داخلی پر زرق و برق هالیوود یک یادداشت عاشقانه برای ظاهر است که با عصر 1930 هالیوود یا عصر طلایی هالیوود مرتبط است. از آنجا که این سبک در همان زمان با اواسط قرن ظهور کرد، فرم‌ها و اشکال اغلب بخشی از آن هستند. با این حال، گلم هالیوود می‌تواند ترکیبی از سبک ها را داشته باشد و یا طرح‌های سنتی را در طرح‌های اواسط قرن انتخاب کند.

ایده‌های اتاق خواب گلم: دکوراسیون اتاق خواب دنج با هر چیزی که می‌درخشد شروع می‌شود. یک آباژور پارچه‌ای را با یک یا یکی کریستالی با نخ‌های طلایی یا نقره‌ای عوض کنید. مجسمه‌های فلزی را روی سطح کمد قرار دهید. قفسه‌های فلزی، ترجیحاً با سطوح براق را انتخاب کنید. بالش‌های پولک‌دار، دستگیره‌های کریستالی کشو و جاجواهری را امتحان کنید که درخشان‌ترین زیور آلات شما را به نمایش بگذارد!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک گِلَم
سبک گلم چیست
عناصر دکوراسیون داخلی مدرن گلم
راهنمای نهایی برای دکوراسیون گلم
سبک طراحی هالیوود گلم
ایده‌های مدرن برای دکوراسیون گلم
اتاق پر زرق و برق برای طراحی گلم
طراحی اتاق خواب زیبا به شیوه گلم
اکسسوری‌های طلایی در ظاهر گلم
ایده‌هایی برای طراحی آشپزخانه گلم
ایده‌های حمام صورتی و طلایی گلم
ایده‌های طراحی اتاق خواب گلم
سبک دکوراسیون گلم هالیوود
چگونه ظاهری گلم در خانه داشت
طراحی گلم برای هر فضا
الهامات اتاق کلاسیک گلم
طراحی گلم هالیوود
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-5509-23-8
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک گلم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.