معرفی و دانلود کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان

عکس جلد کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان
قیمت:
130000 تومان - 13.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان

رضا خردمند در کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان در قالب یک رمان خواندنی افسانه، خیال، علم و اسطوره‌های ایران و جهان را گرد هم آورده است. نویسنده در این رمان علمی و تخیلی، با زبانی ساده و روان، شما را سوار بر ارابه‌ی خیال کرده و از دنیای واقعی جدا می‌کند. خواندن داستان رضا خرمند تجربه‌ای را مشابه گوش‌دادن به قصه‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به شما هدیه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان

رضا خرمند، نویسنده‌ی ایرانی، در کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان داستانی علمی‌-تخیلی را با جادو و افسانه در هم آمیخته است. این رمان جذاب با اینکه در ژانر علمی‌-تخیلی نوشته شده، اما گونه‌های ادبی دیگری را نیز شامل می‌شود. داستان‌ دیاکو: گذشته‌ی پنهان را می‌توان ترکیبی از ژانرهای فانتزی، علمی‌-تخیلی، جادوگری و ... دانست. از نکات جالب این کتاب جذاب این است که رضا خردمند نیم‌نگاهی نیز به مسائل جامعه‌شناختی و اسطوره‌های ادبیات ایران و جهان داشته است.

کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان با زبانی بسیار ساده و روان نوشته شده است. همین مسئله باعث می‌شود که طیف وسیعی از مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و با شخصیت‌های این داستان خیالی هم‌سفر شوند. شخصیت‌های رمان رضا خردمند نام‌هایی مشابه افراد حقیقی و اساطیر ادبی دارند، اما نویسنده در مقدمه‌ی کتاب خاطرنشان می‌کند، که این اسامی ربطی به شخصیت‌هایی که می‌شناسید ندارند و فقط برای یادبود این افراد به کار رفته است.

رضا خردمند در کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان با استفاده از مطالب علمی، داستان‌ها را از تخیل صرف جدا کرده و به‌سوی روایت‌هایی علمی و تخیلی برده است. خوانندگان این رمان در کنار لذت‌بردن از داستان‌های یک جهان خیالی، با روایت‌های عامیانه و اسطوره‌های کهن نیز آشنا می‌شود. کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان رمان بلندی است و به خواننده فرصت می‌دهد، که با شخصیت‌ها آشنا شده و آرام‌آرام با روایت‌های خیالی و جادوگری این کتاب همراه شود.

یکی دیگر از ویژگی جذاب کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان اثر رضا خردمند این است که نویسنده اسطوره‌های ایران و جهان را در کنار یکدیگر قرار داده و از این نظر نوآوری جالبی را به کار برده است. شاید بتوان این رمان را یکی از معدود آثاری دانست که بین اسطوره‌های ایران و جهان ارتباط برقرار می‌کند. این مسئله در ادبیات جهان بسیار کمیاب است و معمولاً نویسندگان در آثارشان از اسطوره‌های بومی یک سرزمین خاص، مانند یونان و ایران استفاده می‌کنند. به همین خاطر، روایت‌های رضا خردمند در کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان بسیار خواندنی است و هر کتاب‌خوانی را با خود همراه می‌کند.

کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان برای چه‌کسانی مناسب است؟

رضا خردمند داستان‌ کتاب دیاکو: گذشته‌ی پنهان را با زبانی بسیار ساده و روان نوشته است. زبان شیوای این رمان، در کنار روایت‌های فانتزی‌اش باعث می‌شود که کتاب‌خوان‌هایی از هر گروه سنی با آن ارتباط برقرار کنند و از این رمان علمی‌-تخیلی لذت ببرند.

در بخشی از کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان می‌خوانیم

دیاکو بدون معطلی گفت دم زد بیکین و 20 برابر زمان بیشتر به خودش داد و سرعتش رو زیاد کرد. دژکام هم همزمان گفت وکست کم بیکین و دستهاش رو به پایین اورد دایره‌ای از جای خودش تا انتهای زمین مبارزه درست کرد و سرعت رو 20 برابر کم تر کرد. تقریبا سه چهارم زمین پوشیده شد بعدش دستهاش رو برداشت و جادوش باطل نشد دیاکو نگاه کرد دید مچ هر دو دستش رو کپی درست کرده و اونجا گذاشته اینطوری اصل جادو رعایت شده و بعد برداشتن دستهاش جادو باطل نشده بود. دیاکو تو دلش گفت عجب استفاده جالبی از یک خصلت خونی انجام داده عجب دوست باهوشی من دارم. دیاکو در همین افکار بود که دید دژکام فضای بیرونی جادوی زمان رو با آب پوشوند و بعد دوباره گفت وکست کم بیکین و دوباره جادوی کاهش زمان رو اجر کرد تا دیاکو اومد بجنبه دید برای اولین بار ادمهای اطرافش سرعتشون با خودش برابر شده و این یعنی الان داخل 30برابر کاهش سرعت بود و دژکام به سرعت داشت لایه‌های جادوی آب رو افزایش میداد.

با خودش گفت‌ای کاش 30 برابر رو از اول زده بود و یا با جادوی صاعقه سرعتش رو بیشتر میکرد. داشت با خودش میگفت اگه زمان داشتم دم زد بیکین رو میگفتم و 10 برابر دیگه رو میزدم و سرعت رو برابر میکردم که ناگهان احساس کرد دوباره سرعت تماشاچیها کم شده و مشخص بود سرعت دیاکو الان 10 برابر بیشتر از اونها شده است. دیاکو سریع انالیز کرد و دید اون هنوزم داخل جادوی 30 برابر کاهش زمان هست بعد خودش رو آنالیز کرد دید 40 برابر جادوی زمان فعال داره با تعجب گفت چطور فعال شد من که نه ورد رو خوندم نه کاری کردم، فعلا مهم نیست باید رو مبارزه تمرکز کنم. دیاکو موقعیت رو سنجید سرعت الان فقط 10 برابر بیشتر بود که البته اگه دژکام وارد جادوی خودش میشد سرعتش به خاطر جادوی نوع سوم با دیاکو برابر میشد ولی اون پشت لایه‌های دفاعی آب ایستاده بود و از اونجا گفت پترا باخت رو قبول میکنی یا ادامه بدم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول. سرآغاز
فصل دوم. مسابقه جادو
فصل سوم. جادوگر سیاه
فصل چهارم. شاهزاده میلیا
فصل پنجم. مبارزه زیر زمینی
فصل ششم. بُعد راستی و صداقت
فصل هفتم. جشن برداشت
فصل هشتم. عشق و خشم
فصل نهم. بُعد بی نهایت
فصل دهم. کشور آریا
فصل یازدهم. خواهری در دل یخ
فصل دوازدهم. هویت پنهان
راهنمای شخصیت داستان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات648
زبانفارسی
شابک978-622-346-029-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
130000 ت - 13.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان

ف د
۱۴۰۲/۳/۲۰
این یه داستان فوق تخیلی و عجیب و غریبه که کلاً قوانین خودشو داره هنوز کامل نخوندمش ولی تا جایی که خواندم قشنگ بود و فراز و نشیب در خط سیر داستان موجب پیگیری و جذب بیشتر میشه و ماجرا جویی‌های داستان هم جالبه در کل منو جذب کرده تا تهش بخونم
آتنا
۱۴۰۲/۴/۱۰
متن کتاب روان و گفتاری بود. ایده و روایت داستان هم خوب هست. از تکرار روزمرگی و طولانی کردن داستان پرهیز شده.
کمی ضعف انشا و املا داره که خیلی زیاد نیست.
کمی بیشتر باید روی گذشته شخصیتها کار بشه، شاید در جلدهای بعدی این اتفاق بیوفته.
علی
۱۴۰۲/۵/۱۱
عالی بود از توضیحات اضافه در داستان خبری نبود و تمامی صحنه‌های مبارزه و سایر بخش‌های داستان بدون ذره‌ای توصیح اضافه کاملا جذاب بودن و مقصود رو میرسوندن ممنون از نویسنده این کتاب بابت نوشتن این کتاب زیبامنتظر جلد‌های بعدی این مجموعه هستم
ناهید
۱۴۰۲/۲/۲۵
خیلی عالی هست
پیشنهاد میکنم اول همه کتاب رو بخونید بعد نظر بدین چون زمان میبره تا هدف نویسنده رو متوجه بشید.
رضا خردمند ساعی
۱۴۰۲/۴/۱۲
سلام به همه
من رضا خردمند نویسنده کتاب هستم.
اگه سوالی دارید زیر همین پست بپرسید.
ابوذر امینی
۱۴۰۲/۲/۲۷
کتاب بسیار ضعیف بود براساس شروع عالی جذب کتاب شدم هرچه جلوتر میرفت نظم کتاب کمتر بهم ریختگی مطالب بیشتر میشد در قسمت‌های اخر کلا از خواندن کتاب پشیمان شدم
زینب معظمی
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب خوبی بود من چند دفعه خوندمش
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان

برای دریافت کتاب دیاکو: گذشته‌‌ی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.