معرفی و دانلود کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

عکس جلد کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما نوشته‌ی شراگیم مرادی دانش و مهارتی را در اختیارتان قرار خواهد داد که بتوانید به راحتی دغدغه‌ها و خواسته‌های خودتان را به عنوان یک کارآفرین با متخصصان حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ در میان بگذارید و پیشنهادهای کاری و عملکرد آن‌ها را ارزیابی کنید.

درباره کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما:

شاید تا یک دهه پیش فضای آنلاین و دیجیتال چیزی بود در کنار دنیای حقیقی، اما امروز دنیای دیجیتال در همه عرصه‌های زندگی خودش را به ما تحمیل می‌کند، به طوری که بخش بزرگی از زندگی افراد و کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده و در عین حال فرصت­‌هایی را ایجاد کرده است که تا پیش از این برای ما وجود نداشت.

همزمان با همین تحول دیجیتال به تدریج بسیاری از سازمان‌ها و مدیران به اهمیت استفاده از فضای دیجیتال برای توسعه کسب و کارهای خود پی بردند و به این ترتیب توجه به مفهومی مهم و اساسی به نام بازاریابی دیجیتال (Digital Marketting) بیش از پیش مطرح شد. با این حال برای بسیاری از این مدیران و کسب و کارها که آشنایی چندانی با دانش و مهارت دیجیتال مارکتینگ نداشتند، همین موضوع بود که باعث می­‌شد اغلب آن‌ها پس از مدتی به واسطه عدم کسب نتایج مد نظرشان به این حوزه خوش‌بین نباشند و به این فکر کنند که چرا نتیجه مطلوب برای آن‌ها حاصل نمی‌شود.

واقعیت آن است که دیجیتال مارکتینگ اگر چه یک مهارت کاربردی محسوب می‌شود اما پیش از آن یکی از شاخه­‌های مهم بازاریابی به شمار می‌رود. بازاریابی نه فقط یک مهارت تجربی که دانشی تخصصی است و ورود به آن بدون آموزش و تخصص می‌­تواند ریسک و پیامدهای جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده یعنی ترکیب دانش نظری بازاریابی با استراتژی­‌ها و ابزارهای جدید در فضای آنلاین، اما گستره موضوعی و تخصص­‌های زیرمجموعه در آن به حدی است که کسی نمی­‌تواند مدعی شود در همه شاخه‌­های آن تخصص دارد.

شراگیم مرادی در این کتاب سعی دارد تا ضمن معرفی و آموزش مهم‌ترین مفاهیم عمومی و نظری بازاریابی به صورت کاملاً تجربی و کاربردی و با استفاده از مثال‌هایی از کسب و کارهای ایرانی نشان دهد که چگونه اشراف بر دانش بازاریابی و استفاده درست از ابزارها و مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ می­‌تواند به افراد و سازمان­‌ها کمک کند تا رشدی منطقی و متوازن را تجربه کنند، در منابع خود صرفه جویی کنند، نرخ بازگشت سرمایه را در سازمانشان افزایش دهند و در مجموع بتوانند کسب و کاری موفق و پایدار داشته باشند.

کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به همه افراد علاقه‌مند به بازاریابی دیجیتال و مدیران کسب و کار کمک می‌کند تا بدون سردرگمی در شاخه‌ها و اصطلاحات تخصصی دیجیتال مارکتینگ با حوزه‌های مختلف آن آشنا شوند و متناسب با هدفی که برای کسب و کار خود دارند بتوانند به بهترین استراتژی دست یابند.

در بخشی از کتاب کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما می‌خوانیم:

بسیاری از روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین (Online advertising) هزینه‌ای به مراتب کمتر از تبلیغات محیطی یا تبلیغ در رسانه‌های تصویری و صوتی دارند. همچنین امکان گزارش‌گیری با دقت بسیار بالاتر که در تبلیغات آنلاین امکان‌پذیر است، باعث می‌شود تا میزان بازدهی و برگشت سرمایه نیز مشخص‌تر باشد و در تخصیص میزان بودجه و مواردی از این دست تأثیر دارد.

فرض کنید برای تبلیغات بنری در یک سایت پربازدید هزینه یک ماه حدود ده یا بیست میلیون تومان است، ولی هزینه تبلیغات محیطی مثلاً یکی از بیلبوردهای شهر بیشتر از پنجاه میلیون تومان باشد. به این تفاوت هزینه توجه کنید؛ جالب اینجاست که با توجه به ترافیک سایت‌ها و تعداد بازدیدکنندگان آن‌ها بنری که در سایت قرار داده شده است بازدید کننده بیشتر و اثرگذاری بهتری خواهد داشت.

وقتی راجع به آنالیز و گزارش‌گیری صحبت شد، منظور اعداد دقیق تعداد افرادی که تبلیغ شما را دیده‌اند و افرادی که روی آن کلیک کرده‌اند است. حتی در تبلیغات کلیکی CPC شما فقط به ازای تعداد کلیک انجام شده هزینه پرداخت می‌کنید؛ یعنی زمانی که بازدید برای شما ایجاد شد پول تبلیغات می‌پردازید. در شبکه‌های تبلیغاتی ایرانی و سایت‌های معتبر حداقل این مبلغ دویست تومان به ازای هر کلیک است.

تبلیغ آنلاین به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید مخاطب ویدئو شما را کامل دیده است یا خیر و بعد از دیدن ویدئو علاقه‌مند به ارتباط بیشتر با برند و محصول‌تان بوده یا خیر، ولی در زمان نمایش تبلیغات شما در رسانه‌ای مانند تلویزیون این نتایج قابل اندازه‌گیری نخواهند بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مفهوم بازاریابی
بازاریابی آفلاین و محیطی
تحول دیجیتال
مزیت‌های بازاریابی دیجیتال
تحقیقات بازار
دیجیتال برندینگ
بازاریابی محتوایی
بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی پیامکی
پوش نوتیفیکیشن
ایمیل مارکتینگ
تبلیغات آنلاین
بازاریابی اپلیکیشن
کمپین تبلیغات آنلاین
بازاریابی ارجاعی
همکاری در فروش
ریتارگتینگ و ریمارکتینگ
اتوماسیون بازاریابی
روابط عمومی دیجیتال
بازاریابی عملکردی
رابط کاربری و تجربه کاربری
گیمیفیکیشن در بازاریابی
واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
هک رشد
هوش مصنوعی در بازاریابی
آنالیز در بازاریابی دیجیتال
سخن پایانی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجور
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-7621-02-0
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

حبیب فیروزی اذر
۱۴۰۲/۸/۷
سلام دوستان کتاب خوبی هستش و اینکه لازمه زمینه قبلی داشته باشید در کل کتاب خوبی بود
سمیه زایی
۱۴۰۰/۲/۳
کتاب دیجیتال مارکتینگ با ابزارهای ایرانی...... مفید بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما

برای دریافت کتاب دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.