معرفی و دانلود کتاب من که متخصص نیستم!

عکس جلد کتاب من که متخصص نیستم!
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من که متخصص نیستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من که متخصص نیستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من که متخصص نیستم!

اثری مملو از نکات راهبردی و راهکارهای عملی که برای موفقیت در دنیای کسب‌و‌کارهای مجازی، راهنمای شما خواهد بود! کتاب من که متخصص نیستم!، نوشته‌ی میرا کوتهاند، به شما کمک می‌کند تا حوزه‌ی مورد علاقه‌تان را کشف کرده و در آن به تخصص برسید. همچنین با تولید محتوای مناسب و بهره‌گیری از استراتژی‌های پیشنهادی نویسنده، تخصص خود را به مخاطبانتان نشان داده و در میان صاحبان مشاغل آنلاین، متمایز و منحصربه‌فرد باشید.

درباره‌ی کتاب من که متخصص نیستم!

شاید شما هم مانند خیلی از افراد، دست‌کم یک بار ایده‌ی راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار مجازی و آنلاین به ذهنتان خطور کرده باشد اما به خاطر ترس از شکست، هرگز حتی اولین قدم خود را در این زمینه برنداشته باشید. ممکن است بارها به خودتان گفته باشید که در این حوزه هیچ تخصصی ندارید و همین مبتدی بودن در نهایت به‌جای این‌که برایتان سودی داشته باشد، در واقع به ضررتان تمام خواهد شد. خب، به شما و تمامی افرادی که در این زمینه تجربیات مشابهی داشته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم پیش از این‌که در مورد تخصص و توانایی‌های خود تصمیم دیگری بگیرید، ابتدا کتاب من که متخصص نیستم! (But I'm Not An Expert) را تهیه کرده و آموزه‌های آن را با دقت مطالعه کنید. به شما قول می‌دهیم پس از خواندن این اثر میرا کوتهاند (Meera Kothand) دیگر هیچ‌وقت استعداد و توانایی‌هایتان را برای شروع یک کسب‌و‌کار نادیده نخواهید گرفت.

هدف نویسنده از تألیف کتاب حاضر این نبوده که شما را به برترین متخصص در حوزه‌های مورد نظرتان بدل کند. مؤلف با نگارش این اثر قصد داشته به شما کمک کند تا جایگاه حقیقی خود را پیدا کرده و تشخیص دهید چگونه می‌توانید مهارت‌های خود را برای ایجاد و گسترش یک کسب‌و‌کار آنلاین، ارتقا دهید. در این کتاب، نه از رمزورازهای درآمدهای میلیونی خبری هست و نه فرمول ویژه‌ای برای رسیدن به سود سرشار ارائه شده. بااین‌حال، نکته‌هایی را به شما می‌آموزد که طی 180 روز کمک می‌کنند تا در زمینه‌ی دلخواهتان به تخصص برسید. استراتژی‌هایی که در این اثر مطرح شده‌اند، با ترفندهای ناکارآمد کتاب‌های زرد، زمین تا آسمان تفاوت دارند. در واقع، دستورالعمل‌هایی هستند که رشد پایدار شما را به‌طور منطقی امکان‌پذیر می‌کنند. برای عبور از ترس‌هایتان و پدید آوردن کسب‌و‌کار رویایی خود آماده‌اید؟ این شما و این هم بهترین راهنمایی که در این راه، یاری‌گرتان خواهد بود.

میرا کوتهاند پیش از هرچیز، ابتدا مطالبی کلی و مقدماتی را در مورد متخصص شدن و اهمیت آن برایتان بازگو می‌کند. این مطالب ابتدایی به شما کمک می‌کنند تا دیدگاه خود را نسبت به تخصص‌گرایی و نحوه‌ی دستیابی به آن دگرگون کنید و البته برخی از مفاهیم کلیدی و اصطلاحات مهم مرتبط با این موضوع را بشناسید. به کمک بخش نخست کتاب یاد می‌گیرد تا حوزه‌ای را که می‌خواهید در آن متخصص شوید، انتخاب کنید. تشخیص علایق شخصی‌تان، شناخت مخاطبانتان و بازار هدفتان نیز در این بخش میسر خواهد شد. در بخش دوم می‌آموزید تا ادعای تخصصتان را با بهره‌گیری از دانش خود اثبات کنید. به عبارت دیگر، نویسنده به شما آموزش می‌دهد چگونه محتوایی را تولید کنید که متخصص بودن شما را نشان دهد. آشنایی با مفهوم اهرم محتوا و نقش آن در تولید محتوا، پی بردن به اهمیت یادگیری مداوم، نحوه‌ی تشخیص منابع اطلاعاتی‌ای که با حوزه‌ی تخصص شما تناسب دارند، روش تشکیل یک کانون محتوایی و ایجاد یک چارچوب اختصاصی، مباحثی هستند که در ذیل این بخش مطرح می‌شوند. در ادامه، فرمول حداقل بازاریابی قابل‌قبول به شما معرفی شده و شرح داده خواهد شد. حداقل برنامه‌ی محتوای قابل‌قبول، حداقل بازاریابی ایمیلی قابل‌قبول و حداقل وبلاگ قابل‌قبول برای چنین فرمولی نیز برایتان توضیح داده می‌شود. سپس شیوه‌ی انتخاب محتوای ارزشمند، وظایف یک سرپرست محتوا و نحوه‌ی تولید یک پست گردآوری‌شده به شما آموزش داده می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب من که متخصص نیستم!

بخش سوم کتاب من که متخصص نیستم!، به ساختار اقتدار و کاربرد آن اختصاص پیدا کرده. چگونگی قرض گرفتن اقتدار، حضور در پادکست‌های معتبر، بایدها و نبایدهای تهیه‌ی یک پیام درخواست، همین‌طور ساختن اقتدار با استفاده از ایجاد چالش‌های رایگان و تولید محتوای تعاملی، در همین بخش تشریح خواهند شد. روش‌های متنوع بازاریابی تخصص در بخش چهارم کتاب ارائه شده‌اند. کسب اعتبار اجتماعی، داشتن حضور دیجیتالی و به‌کارگیری سیستم‌های بازاریابی، برخی از موضوعات این بخش به شمار می‌روند. در نهایت، بخش پنجم این اثر به کمپین‌های بازاریابی، ایجاد یک برنامه‌ی بازاریابی منحصربه‌فرد و عوامل متمایز بودن میان رقبا پرداخته است.

در جهانی که نیمی از زندگی مردم آن در فضای مجازی می‌گذرد، اگر بتوانید کسب‌و‌کار خود یا بخشی از آن را از طریق پلتفرم‌های آنلاین در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهید، هم سود فراوانی را نصیب خود می‌کنید و هم با کمترین هزینه، بیشترین پیشرفت اقتصادی را تجربه خواهید کرد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید برای تولید محتوا در فضای مجازی و برقراری ارتباط با مخاطبان خود تخصص کافی ندارید، توصیه می‌کنیم بهانه‌ها را کنار بگذارید و گام‌به‌گام برای کسب تخصص‌های لازم، با میرا کوتهاند پیش بروید. موفقیت‌های چشمگیری در انتظارتان خواهند بود!

سادگی زبان و بیان نویسنده، کاربردی بودن نکته‌ها و شیوه‌ی منحصربه‌فرد مؤلف برای ارائه‌ی مطالب، موجب شده‌اند اثر حاضر به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌و‌کار مجازی شناخته شود. برای پی بردن به اطلاعات راهبردی کتاب پیش‌رو می‌توانید نسخه‌ی فارسی آن را با برگردان ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی تهیه کنید. این اثر حوزه‌ی بازاریابی را نشر زمان تغییر به چاپ رسانده و به تمام مخاطبان فارسی‌زبان در سراسر جهان ارائه کرده است.

کتاب من که متخصص نیستم برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان کسب‌و‌کارهای آنلاین و افرادی که دارای مشاغل اینترنتی هستند یا مخاطبانی که تصمیم دارند در بستر فضای مجازی به سرمایه‌‌ی فراوانی دست پیدا کنند، گروه اصلی مخاطبان کتاب من که متخصص نیستم! محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب من که متخصص نیستم! می‌خوانیم

ارزش، ادراک و ذهنیت را تغییر می‌دهد.
ارزش، همان شخصی است که مخاطب شما به آن متوسل می‌شود، تا همه چیز را درک کنند.
شخصی که به آن‌ها نه تنها کارهایی که می‌توانند انجام دهند را نشان می‌دهد، بلکه کارهایی که باید انجام دهند را نیز نشان می‌دهد.
محتوای ارزشمند نیز به اطلاعات یا محتوای موجود در این حوزه اضافه می‌شود.

این همان‌جایی است که اکثر مردم از آن وحشت دارند، زیرا آن‌ها این مسئله را با ایده‌های اصلی مرتبط می‌دانند. آن‌ها تسلیم می‌شوند و می‌گویند: این غیرممکن است.

موافقم. دیگر هیچ چیز بکر و تازه‌ای وجود ندارد و تقریباً همه کارها قبلاً انجام شده است. اگر به موضوعی فکر می‌کنید، احتمالاً کسی قبلاً (صدها نفر یا بیشتر) در مورد آن مطلب نوشته است. هدف این نیست که کاملاً بکر و دست‌اول باشید؛ بلکه هدف این است که خود را متمایز کنید.

بسیاری از مطالب موجود در حوزه شما ممکن است محتوای دقیق یا طولانی باشند. آیا این بدان معنی است که شما باید محتوایی طولانی‌تر یا بهتر از محتوای موجود تولید کنید؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: ادعای بزرگ و جسورانه
متخصص کیست؟
اینفلوئنسر یا میکرواینفلوئنسر کیست؟
چرا متخصص بودن مهم است؟
بخش اول: انتخاب حوزه تخصصی
فصل 1: شناسایی "علایق خود"
مخاطبان شما
بازار
شما
بخش دوم: ادعای تخصص خود را با دانش اثبات کنید
فصل 2: محتوای ارزشمندی تولید کنید تا شما را در جایگاه متخصص قرار ‌دهد
اهرم‌های محتوا
تولید محتوای میانه قیف
به طور مداوم یاد بگیرید
منابع موجود در حوزه خود را شناسایی کنید
یک کانون محتوایی ایجاد کنید و "همه جا" باشید
یک فرآیند یا چارچوب اختصاصی ایجاد کنید
فصل 2 الف: فرمول حداقل بازاریابی قابل قبول (پارت 1)
فرمول‌های حداقل بازاریابی قابل قبول
حداقل برنامه محتوای قابل قبول
حداقل بازاریابی ایمیلی قابل قبول
حداقل وبلاگ قابل قبول (MVB)
فصل 3: محتوای ارزشمندی انتخاب کنید تا شما را در جایگاه متخصص قرار ‌دهد
یک سرپرست محتوا شوید
یک پست گردآوری شده بنویسید
بخش سوم: استفاده از ساختار اقتدار
فصل 4: قرض گرفتن اقتدار
چگونه در سایت‌ها و پادکست‌های معتبر حضور یابید
نبایدهای پیام درخواست
فصل 5: ساخت اقتدار
در حوزه تخصصی خود، چالش (های) رایگان برای حل یک مشکل به خصوص اجرا کنید
محتوای تعاملی ایجاد کنید
مربیگری یا تغییر و تحول به صورت زنده
آزمون‌ها و ارزیابی‌ها
استفاده از HARO را در نظر بگیرید
کتاب خود را خود-‌انتشاری کنید
بخش چهارم: تخصص خود را بازاریابی کنید
فصل 6: ارتقاء سریع تأیید اجتماعی و اعتبار
حضور دیجیتال خود را آغاز کنید
فصل 6 الف: فرمول حداقل بازاریابی قابل قبول (پارت 2)
حداقل شبکه‌های اجتماعی و رؤیت‌پذیری قابل قبول
فصل 7: به کارگیری سیستم‌های بازاریابی با رویکرد "ثبت کن و فراموش‌ کن" و دارایی‌های بازاریابی قابل استفاده مجدد
بخش پنجم: ایجاد کمپین بازاریابی
فصل 8: برنامه بازاریابی خود را ایجاد کنید
فصل 9: چگونه شبیه یکی دیگر از متخصصان نشوید
جمع‌بندی + گام‌های بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من که متخصص نیستم!
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-247-998-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من که متخصص نیستم!

امیر سجادی
۱۴۰۲/۹/۲۲
خوب بود و کاربردی بود
کامیار غفاری
۱۴۰۲/۹/۵
برای شروع و فهمیدن برخی نکات اولیه خوبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب من که متخصص نیستم!

برای دریافت کتاب من که متخصص نیستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.