معرفی و دانلود کتاب رابو گل همیشه بهار

عکس جلد کتاب رابو گل همیشه بهار
قیمت:
۳۷,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رابو گل همیشه بهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رابو گل همیشه بهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رابو گل همیشه بهار

کتاب رابو گل همیشه بهار نوشته‌ی روجا حقیقت جو به ماجرای عاشقانه‌ی رابو و حمیدرضا می‌پردازد که دانشگاه با هم آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند. پدر رابو بین این دو عاشق جدایی می‌اندازد اما این جدایی چیزی از عشق آن‌ها کم نمی‌کند.

شخصیت اصلی رمان رابو گل همیشه بهار دختری نوجوان است که با دوست صمیمی خود در دانشگاه قبول می‌شود. در آنجا پسری به نام حمیدرضا سر راه او قرار می‌گیرد. این دو جوان تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اما پدر رابو رضایت نمی‌دهد. حمیدرضا ایران را ترک می‌کند و رابو نیز به ادامه‌ی تحصیل مشغول می‌شود تا این‌که بار دیگر سرنوشت آن‌ها را در مسیر زندگی یکدیگر قرار می‌دهد.

ماجرای عاشقانه‌ی رابو و حمیدرضا تنها داستانی نیست که آن را مطالعه می‌کنید چرا که روجا حقیقت جو در خلال این رمان، شما را با شخصیت‌های بسیاری آشنا می‌کند که هر کدام ماجرای خود را دارند و به زیبایی رمان رابو گل همیشه بهار اضافه می‌کنند.

در بخشی از کتاب رابو گل همیشه بهار می‌خوانیم:

مامان زود برگشت، ناهار را خوردیم و کمی استراحت کردیم. عصر شانار و مادرش و شیدا آمدند. واقعاَ دلم برایشان تنگ شده بود، روز خیلی شادی را باهم گذراندیم.

مادر آن‌ها را برای شام نگه داشت. من سوغاتی شانار و شیدا را دادم مادر هم برای شانار و شیدا و خانوم سلطانی کمی سوغاتی آورده بود. بسیار تشکر کردند و رفتند. باید خودمان را برای مدرسه آماده می‌کردیم. این دو روز خیلی زود گذشت و صبح روز مدرسه رفتم دنبال شانار. او دم در ایستاده بود. با خوشحالی وارد دبیرستان شدیم. من و شانار هردو در رشته‌ی علوم تجربی مشغول درس خواندن شدیم. سال‌های دبیرستان به سرعت باد گذشت و ما به جز مدرسه و کتابخانه و خانه هیچ جای دیگری نمی‌رفتیم.

فقط گاهی با مادر و مامانی و مادر شانار دسته‌جمعی به پارک و سینما می‌رفتیم سال چهارم که خودمان را از هر برنامه تفریحی و حتی دیدن اقوام محروم کردیم، تصمیم قطعی‌ام را گرفته بودم، بابد در رشته‌ی پزشکی قبول می‌شدم. شانار هم همین تصمیم را داشت، تمام تلاشمان را کردیم، روز کنکور فرا رسید، پدر و مادر و مادر شانار ما را همراهی می‌کردند تا آخرین لحظه سر جلسه بودیم، از جلسه که آمدیم بیرون مادر و مادر شانار ایستاده بودند و پدر رفته بود سرکارش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رابو گل همیشه بهار
نویسنده
ناشر چاپینشر هنر پارینه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات315
زبانفارسی
شابک978-600-5981-84-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رابو گل همیشه بهار

یاسمین ف
۱۳۹۹/۱/۲۴
نویسنده از علم پزشکی فقط آب قند درست کردن و بلد بود خوب شد برا کسی که تو کما بود آب قند تجویز نکرد خیلی خط. ‌های بی‌پایان داشت داستان شخصیت‌هایی اورد و به جایی نرسوند اصلا ارزش خریدن و خوندن نداشت
مهتاب Fa
۱۴۰۰/۲/۲
با احترام فراوان برای نویسنده عزیز ولی داستان ضعیفی بود...
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب رابو گل همیشه بهار

برای دریافت کتاب رابو گل همیشه بهار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.