معرفی و دانلود کتاب راز 2 (ماورای راز)

عکس جلد کتاب راز 2 (ماورای راز)
قیمت:
۱۹۹۰۰ 9950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز 2 (ماورای راز) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز 2 (ماورای راز) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز 2 (ماورای راز)

کتاب راز 2 (ماورای راز) نوشتۀ باب پراکتور، با اقتباس کامل و مستقیم از گفتارهای مفید و اثرگذار فیلم ماورای راز تهیه شده است. بدون تردید دیدگاه‌های تازه و پیام‌های روشنگرانه این کتاب می‌تواند به عنوان ابزاری موثر در تمامی عرصه‌ها، شما را در راه دستیابی به اهداف ارزشمند زندگیتان یاری رساند.

استقبال گسترده جهانی از فیلم و کتاب راز و تاثیر عمیق راز در زندگی بسیاری از انسان‌های این سیاره زیبا و پر نعمت باعث دلگرمی پدید آورندگان آن گردید و مشتاقان راز از سراسر جهان خواهان مطالب بیشتری در این باره شدند تا بتوانند مفاهیم آن را بهتر درک کرده و بطور عملی تر در زندگی خود بکار گیرند.

به دنبال این نیاز باب پراکتور (Bob Proctor)، معلم بزرگ راز با همکاری عده‌ای دیگر از معلمان راز با اشتیاق فراوان اقدام به تهیه فیلم ماورای راز نمودند.

فیلم ماورای راز این کلید موفقیت و خوشبختی را از زوایای جدید و تامل برانگیزتری به نمایش در آورده است، بطوریکه آشنایان راز را در تداوم این اندیشه استوارتر می‌نماید.

ماورای راز این روش سرنوشت‌ساز را قابل درک‌تر می‌نماید و با مثال‌ها و طرح دیدگاه‌های متفاوت کارایی این ابزار پیشرفت را بهتر جلوه‌گر می‌سازد.

خوانندگان ایرانی نیز با درک شایسته و استقبال بسیار خوبی که از فیلم و کتاب راز داشته‌اند یقینا مشتاق و منتظر هستند تا مطالب بیشتری از راز بشنوند و کتاب راز ۲ (Secret 2) پاسخگوی این اشتیاق است.

کتابی که هم اکنون در اختیار دارید این راز بزرگ را به شکلی عمیق مورد توجه قرار داده و مطالب آن به گونه‌ای ساده و روشن برای کسانی هم که با راز آشنا نیستند دارای جذابیت است.

مطالب عنوان شده در کتاب راز 2 (ماورای راز) توسط کسانی مطرح می‌شود که خود به تجربه راز را بکار گرفته و به تاثیر و نتایج آن ایمان کامل دارند، لذا با خلوص نیت تلاش نموده‌اند تا این مفاهیم کلیدی را به دیگر همنوعان خود انتقال دهند.

لازم است با تعمق و آرامش به خود فرصت دهیم تا مطالب عنوان شده را به خوبی درک کرده و درباره آن به تفکر بپردازیم و در خواندن کتاب از شتاب و عجله پرهیز نماییم.

جملات برگزیده کتاب راز 2 (ماورای راز):

- زندگی پیدا کردن خودتان نیست، زندگی خلق کردن خودتان است.
- آنچه دنبالش هستم بیرون وجود من نیست بلکه درون وجود من است.
- فقط با گفتن اینکه می‌خواهم، آرزو می‌کنم، یا رویای من این است نمی‌شود مشکلی را حل کرد.
- به اشتباهات گذشته خودتان قدرت ندهید آن‌ها الان پشت سر شما قرار دارند به خودتان در همین الان نگاه کنید.
- اجازه ندهید چیزهایی که الان وجود دارند و اتفاق می‌افتند شما را تعریف کنند، آغوش‌تان را برای فرصت‌های ممکن زندگی باز کنید.

در بخشی از کتاب راز 2 (ماورای راز) می‌خوانیم:

تصویر جایی که آرزویش را دارید بردارید و آن را روی پرده تجسمتان بچسبانید. طوری که بتوانید بیشتر اوقات آن را ببینید و ضمیرتان آن را درک کند آنگاه شروع کنید به قدم برداشتن به سمت تحقق تجسم بصری خود.

این بزرگترین فرصت برای خلاق شدن است. با توجه به تجربه خود از ملاقات‌هایی که با انسان‌های موفق در حوضه‌های مختلف داشته‌ام یاد گرفتم که آن‌ها تصمیم می‌گیرند که چه چیز را می‌خواهند. آن‌ها یک تصویر را در ذهن خود می‌سازند و این تصویر را با افرادی که صاحب نظر هستند در میان می‌گذارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز 2 (ماورای راز)
نویسنده
مترجمبهداد بلوری
ناشر چاپیانتشارات رجاء تهران
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-5343-09-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۹۰۰ 9950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز 2 (ماورای راز)

Tork Sh
۱۴۰۱/۵/۱۳
نمی خوام یه دید مذهبی بهتون بدم، ولی تمام چیزهایی که در این کتاب هست، به صورت خیلی ساده در کتابهای آسمانی کاملا بهش اشاره شده، مثل؛ از تو حرکت از خدا برکت
یعنی در واقع شما اگر تخیل قوی هم داشته باشید بدون حرکت برکتی وارد زندگیتون نمیشه و چیزی رو جذب نمیکنید، در حقیقت فرمولش اینه؛ تصور خلاق بعلاوه عملگرایی باعث جذب رویاهاتون میشه و باب پراکتور همینو توضیح میده
دانیال قمرطالع
۱۳۹۸/۳/۱۱
انتقادی که به کتاب اول راز بود این بود که با فکر کردن به چیزی نمیشه دست پیدا کرد,تو این نسخه دقیقا اومده همان خواسته‌های منتقدان رو انجام داده,با اینکه کتاب انگیزشی خوبی هست ولی مغلوب شدن اونارو در برابرمنتقد‌ها دوست نداشتم و دوست داشتم همچنان از ذهن ناخودآگاه بگه.
Setareh Afshar
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
بینظیر و فوقالعاده العاده است🥇🥇🥇♥️♥️♥️✔✔✔💐💐💐 بنده طبق همین قانون دارم پیش می‌رم و دونه دونه به خواسته هام دارم میرسم... اول با یاری خدا و بعد به کمک این قانون شگفت انگیز
مهدی کرمی
۱۳۹۷/۹/۱۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام عزیزان. این کتاب هم یکی دیگه از مکمل‌های کتاب راز هستش که خوندنش خالی از لطف نیست و خیلی اموزنده س. البته کسی که کتاب خون باشه همه‌ی کتابا واسه ش اموزنده س و جذاب. شب و روزتون بخیر و خوشی
Mahdi Kasiri
۱۳۹۸/۶/۲
به یه بار خوندن واقعا می‌ارزه. مخصوصا وقتی در مورد انواع باور‌ها حرف میزنه و یا در اصل تعریف فکر رو میگه. کمی با راز ۱ در تناقض بود ولی اگه عمیق بخونیم میفهمیم همون مطالب هست ولی با شیوه‌ی به کارگیری متفاوت
معظمه ناخدا
۱۳۹۸/۹/۶
کتابی خوبی بود ولی اینقد که دوستان تعریف میکردند جالب نبود کتابهای خیلی بهتری در این راستا هستش انگار تکه تکه مطالب گذاشته شده و محتوا هر تکه جدا از هم هست که اصلا جالب نیست فقط ارزش یک بار خوندن رو داره نه بیشتر
محمد روشن اصل
۱۳۹۸/۶/۲۸
کتاب خیلی خوبیه بعد از یکبار خوندن باید دوباره خوند تا مفهوم اصلی رو بفهمی بهتون پیشنهاد میکنم کتاب کلید گمشده تحقق آرزوها اثر دکتر جو ویتال رو هم بخونید
زهرا بهرامن
۱۳۹۷/۵/۵
کتاب انگیزشی که در قالب نقل قول عمل میکنه.. میتونه محرک خوبی باشه براتون میتونه هم نباشه بستگی به سبستم خودتون داره، در کل خوب و مثبت بود👍🏻
Saeed Sarayany
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
کتاب بسیار مفید و مکمل کتاب راز از راندا برن هستش
کتاب معجزه سپاس گزاری نیز یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که به زندگی من کمک کرد👌😍
شهرزاد طبسی
۱۳۹۷/۶/۲۸
خیلی خوب بود.. دقیقا این نکته که باید خودمون قدمی برداریم در راستای اهدافمون نه اینکه فقط آرزو کنیم.
متین حاتمی
۱۳۹۷/۶/۵
واقعا کتاب‌های راز چه یک و چه دوش خیلی عالی هستن واقعا ارزش چند بار خوندن رو دارند!
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
با سلام... کتاب بسیار مفیدیه و کاربردی... البته خیلی از مطالب این کتاب تو کتابهای مشابه هم پیدا میشه.. مهم درک کردن؛ حس کردن و بکار گرفتن آنهاست
Ash
۱۳۹۹/۵/۱۵
عالی واقعا عالی من با تمرینات ذهن و باور قانون جذب به خیلی از نشانه‌های الهی رسیدم خدایا شکرت
حانیه مومنی
۱۳۹۹/۱/۲۰
اصلا با کتاب راز و قدرت و معجزه قابل قیاس نیست و اصلا صحبتای نویسنده نیست تمام صحبتای همرو جمع کردن راز ۲نوشتن🙁 بعد از خوندنش پاکش کردم
leila afshar
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
کتابی ک با هر خط خوندنش اشتیاقی برای ادامه‌ی خوندن داشتم و تاثیرگذار بود
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب راز 2 (ماورای راز)

برای دریافت کتاب راز 2 (ماورای راز) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.