معرفی و دانلود کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد

عکس جلد کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد
قیمت:
۸۹۰۰۰ ۶۲,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد

کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد اثر پرفروش استر هیکس و جری هیکس، راهنمایی مناسب برای کسانی‌ست که می‌خواهند بر قدرت اراده و خواستن خود تمرکز کنند و با استفاده از قانون جذب به تمام آرزوها و علایق خود دست یابند.

درباره کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد:

همه انسان‌ها در زندگی خود آرزوها و خواسته‌هایی دارند، اما معمولا بدون توجه به قدرت درونی و قانون جذب، انرژی‌ جهان کائنات را دریافت نمی‌کنند و نمی‌توانند تجربه یک زندگی شاد و پرآرامش را داشته باشند. با این حال استر و جری هیکس در کتاب از خدا بخواه او می‌دهد (Ask and It Is Given) با استفاده از آموزه‌های موجودی غیرفیزیکی به نام ابراهیم به شما کمک می‌کنند تا نگرانی‌های همیشگی خود را دور بریزید و به فکر تحقق یک زندگی رضایت بخش باشید.

درواقع کتاب از خدا بخواه او می‌دهد درباره فرآیندها و قوانین موجود در طبیعت سخن می‌گوید که با شناخت و پیروی از آن‌ها می‌توانید جریان مثبت زندگی را پیدا کنید و روابط عاطفی، وضعیت سلامتی، مشکلات شغلی و مالی و تمامی خواسته‌هایتان را سر و سامان بدهید.

به بیان دیگر این حق شماست که در دوران حیات خود، یک زندگی پربار و زیبا را تجربه کنید؛ تنها کافیست سرچشمه صلح و عشق را بیابید و با جذب و ارتباط گرفتن با آن، قدرت انجام هر کاری را به دست آورید.

اما حتما کنجکاوید که با آبراهام (ابراهیم) هیکس آشنا شوید، استر هیکس در این باره می‌گوید که آبراهام یک راهنمای معنوی درونی‌ست که پس از 9 ماه مراقبه با او ارتباط برقرار کرده و درواقع آبراهام کسی جز قدرت و انرژی درونش نیست.

نکوداشت‌های کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد:

- من ده سال که طرفدار تعالیم ابراهیم هستم. آن‌ها کمک زیادی به من و خانواده‌ام کرده‌اند. (کریستین نورتروپ، نویسنده)

- این کتابی عالیست. من و همسرم چندین سال است که از تعالیم عمیق و فوق العاده کاربردی ابراهیم لذت می‌بریم و اعتماد داریم که شما نیز سود خواهید برد. آن را به همه دوستان‌مان توصیه می‌کنیم. (جان گری، نویسنده)

- این کتاب یکی از قدرتمندین کتاب‌هایی‌ست که تاکنون خوانده‌ام. با خواندن این اثر کل زندگی یه فرد می‌تواند تغییر کند. این کتاب یک گنج زندگی است. (نیل دونالد والش، نویسنده)

- آموزه‌های فوق العاده این کتاب در عین سادگی، کاربردی و عمیق هستند. همچنین شما را دوباره با قدرت درونی‌تان آشنا می‌کند. این کتاب نقشه راهی برای اعتلای خودتان و ایجاد یک زندگی شاد است. (جک کنفیلد، نویسنده)

کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که خواهان آرامش درونی‌ست و می‌خواهد با دنیای معنویت آشنا شود و به یک خودسازی ارزشمند و عمیق برسد، این کتاب پیشنهاد می‌شود.

استر هیکس و جری هیکس را بیشتر بشناسیم:

نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، استر و جری هیکس (Esther Hicks and Jerry Hicks)، آموزه‌های برجسته و درخشان آبراهام هیکس را می‌نویسند و در سمینارهای خود درباره‌اش صحبت می‌کنند. این آموزه‌ها منبع اصلی قانون جذب است که جهان را فرا گرفته و الهام‌بخش انسان‌های قرن بیست و یکمی به حساب می‌آید. از آموزه‌های آبراهام هزاران کتاب، فیلم، مقاله و سخنرانی تولید شده است.

تاکنون استر با همسرش جری هشت کتاب نوشته‌اند و از سال 1987 تاکنون سالانه در 60 شهر کارگاه‌های قانون جذب را برگزار می‌کنند. همچنین از روی آثار و آموزه‌های استر و جری هیکس، فیلم راز (2006) نیز اقتباس شده و آن‌ها نیز در ساخت فیلم مشارکت‌هایی داشتند.

شرکت هی‌هاوس، کتاب پرفروش بخواهید تا به شما داده شود را در سال 2004 منتشر کرد. از آن زمان تاکنون این دو نویسنده، پنج کتاب پرفروش دیگر نیویورک تایمز را نوشته‌اند که عبارتند از:

- پول و قانون جاذبه (شماره یک در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز)
- قدرت شگفت‌انگیز قصد عمدی
- قانون جاذبه
- قدرت هیجان‌ها
- ثروت و شادی، و گرداب: جایی که قانون جذابیت همه روابط تعاونی را تدوین می‌کند

در بخشی از کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد می‌شنویم:

ممکن است بگویید که احساس‌های مختلف بسامدهای ارتعاشی مختلف دارند. ولی درست‌تر است اگر بگوییم احساسات شما راهنمای بسامد ارتعاشی شما هستند. وقتی به یاد می‌آورید که احساسات شما نشان دهنده‌ی میزان هماهنگی شما با انرژی منبع هستند و اینکه هرچه احساس بهتری داشته باشیم، با چیزهای مورد آرزوی خود هماهنگی بیشتری پیدا می‌کنید، در آن صورت درک پاسخگویی به احساسات‌تان آسان‌تر خواهد بود.

هماهنگی کامل با انرژی منبع به این معناست که شما با این نکات آشنایی دارید؛ شما آزادید، شما قدرتمندید، شما خوبید، شما ارزشمندید، شما مقصود و هدفی دارید، همه چیز بر وفق مراد است، هر زمان افکاری در ذهن دارید که ابعث می‌شوند به سرشت واقعی خود پی ببرید، با خود واقعی‌تان هماهنگی دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
27 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است - قسمت اول
18 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت دوم
30 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت سوم
28 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت چهارم
27 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت پنجم
26 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت ششم
21 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت هفتم
23 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت هشتم
28 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت نهم
26 دقیقه
بخش اول: چیزهایی که ما می‌دانیم و شما ممکن است فراموش کرده باشید؛ که برایتان مهم است- قسمت دهم
31 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت اول
30 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت دوم
24 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت سوم
33 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت چهارم
37 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت پنجم
25 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت ششم
28 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت هفتم
27 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت هشتم
22 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت نهم
20 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت دهم
35 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت یازدهم
23 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت دوازدهم
16 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت سیزدهم
24 دقیقه
بخش دوم: فرآیندهایی برای کمک به تحقق آنچه اکنون به خاطر دارید- قسمت چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد
نویسنده،
مترجمتوران دخت تمدن
راویفریاد موسویان
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ ۶۲,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد

Vahid.ansarri Vahid
۱۴۰۰/۷/۲۳
قبل از این کتاب بهتره چندین کتاب که زیر ساخت مرتبط با این موضوع رو داره مطالعه کرد، مثل کتاب قدرت اراده و،،، برای درک و مفهمومی بیشتر و راحتتر، پیشنهاد میکنم اصول یادگیری و به یادآوری رو هم دنبال کنید. من رختخواب و خودروی خودم و به دانشگاه تبدیل کردم، شما چطور،،،؟! در ضمن کتاب رو باید با "تمرکز" و هزار بار بخونیم تا با "تکرار" و "تمرین" بهش، تبدیل بشیم به اون شخصی که دوست داریم در بیرون ببینیم، پس یاد بگیریم ارتعاش خوب و مثبت بسازیم، هر قسمت رو بیش از چند ده بار گوش کن، بعد برو قسمت بعدی،،، موفق باشیم
شمس تبریزی
۱۴۰۱/۲/۲۵
این کتاب همون کتاب تعالیم آبراهام هست اما مترجم از همون روی جلد شروع کرده به تحریف و ساده سازی من کتاب تعالیم آبراهامو از همین کتابراه گرفتم ترجمه اون بهترینه و به نظرم کمترین تحریف رو داره بین کتاب‌ها من اصلا این کتاب رو با این ترجمه توصیه نمیکنم👎🏻 ولی در کل کتاب‌های استر فوق العادن و کمی سنگین هستن اولش و همیشه یه پیچیدگی رو حس میکنید... امیدوارم نظرم براتون مفید باشه عزیزان😍
مصطفی صالح پور
۱۴۰۱/۳/۱۴
این کتاب فوق العاده است، با یکبار خوندن و گوش کردن متوجه مفاد و مضمون آن نخواهی شد.. کتابی هست که باید بار هاا بخونی و گوش کنی.. به دوستانی که راه زنذگی سعادت مند رو گم کرده‌اند و مشکلات عدیده‌ای در کسب و کار و زندگیشون هست، توصیه میکنم این کتاب ارزشمند رو بخونند.. این کتاب، کتابی هست که تو رو بلند میکنه.. حتما این کتاب رو بخونید.. مرسی از دست‌اندرکاران این اپلیکیشن خوب و سپاس 🌷
مینا محمودی
۱۴۰۰/۶/۱۱
بی‌نظیر هست این کتاب، هر چقدر از خوبی این کتاب و مطالب ارزنده‌اش بگم کم گفتم، برای من یک هدیه و موهبت و همچنین یک نشانه بی نهایت روشن از خداوند بود... خدای نازنینم ازت متشکرم. گوش کنید لذت ببرید و خدا را سپاسگزاری کنید که شما رو به سمت شنیدن این کتاب و آگاهی هدایت کرده. سپاس از عوامل تهیه این کتاب، نویسنده مترجم راوی و کتابراه.
مریم مهدی
۱۴۰۱/۵/۷
قبلا کتابهای استر هیکس برام خیلی جذاب بود، الان بعد از چندین سال مطالعه قانون جذب و مثبت اندیشی دیگه اون تعصب‌های عمیق را نسبت به این مباحث ندارم، ترجیح میدم روانشناسی واقعی و علمی رو عمیق تر نگاه کنم.
البته با معنویت و ایمان الهی مخالفتی ندارم ولی دیگه این تیپی نمی‌خونم.
پیمان سرمستی
۱۴۰۳/۱/۳
سلام کتاب بسیار عالی و تعمل برانگیزی هستش و چون خانم استر هیکس از جمله انسانهای بی‌نظیری است که با عالم غیب ارتباط پیدا کرده به همین خاطر جمله‌های این کتاب و کلمات استفاده شده همه برگرفته شده از خدای درون و هدایتگری است که خود را آبراهم نامیده است به همین دلیل بسیار دل انگیز و آموزش دهنده است
مهدی فرهمندیان
۱۴۰۱/۵/۴
ما همیشه یادمون هست که هی بهمون گفتن هر چی خدا بخواد همون میشه. وشاید خیلی از ما معنی و مفهوم این جمله رو تا بزرگسالی هم نفهمیدیم، به نظر من با دوبار گوش دادن به این کتاب خوب تازه بفهمیم که چطوری با خدای خودمون ارتباط برقرار کنیم.
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
فرمت دیگری از کتاب تعالیم آبراهام هست - اون کتاب و اول خوانده بودم - این کتاب تکراری بود با خوانش و صدای بسیار ضعیف تر و غیر قابل رقابت نسبت به صدای عالی‌ی آقای میلاد تمدن - پیشنهاد میدم اون ورژن رو بخوانید - ضرر نمیکنید 👍
علی تقی زاده شیرازی
۱۴۰۱/۶/۲۲
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که تا به حال خونده بودم
بیشتر از ١١ بار این کتاب رو خوندم
تا بار چهارم و پنجم که کتاب رو مجدد دوباره میخوندم احساس میکردم کتاب جدیدی رو دارم مطالعه میکنم که مطالب جدیدی برام داشت 👍
مرجان حمزه نژاد
۱۴۰۰/۹/۱۹
کتابى بسیار جالب و متفاوت از برخى نوشته‌ها در مورد آرزوها و خواستنهاست. از دیدگاه علم فیزیک، علم روانشناسى، خودشناسى، تکنیکهاى ذهن تراپى و... به موضوع "بخوان تا اجابت کنم تو را" پرداخته شده است.
راوى هم بسیار عالى
Elias Mohammadi
۱۴۰۰/۶/۲۲
این کتاب کاملا کتاب مزخرف و پیچیده سازی بیهوده‌ای دارد و هیچ دلیل و منبعی ندارد در کتاب بارها بارها جمله‌هایی که هزاران بار شنیدیم به صورت پیچیده بیان میشود و در اخر این کتاب بدترین کتابی بود که تا به حال گوش کردم لطفا پول خود رو مثل من دور نریزید
م مسعودی
۱۴۰۰/۳/۷
بسیار عالی، اجرا هم بسیار خوب و حرفه‌ای 👏👏👏👏 ولی نیاز هست چند بار گوش کنیم تا مطلب کامل درک شود، کتاب به نیمه که برسد اشتیاق گوش‌کردن رهایت نمی‌کند با تشکر از انتخاب مناسب کتابراه🙏🙏🙏🙏🙏⚘⚘⚘⚘⚘
شمیم مهر
۱۴۰۰/۲/۵
تنها یک فصل از کتاب و خوندم. اما احساسات میکنم گوینده یا بهتر بگم، نویسنده داره از زبان شخصی ورای انسان صحبت میکنه و باعث میشه انرژی لازم برای برقراری ارتباط رو منتقل کنه.
Farzaneh foroughinia
۱۴۰۲/۴/۶
کتابی مفید در راستای باور فراوانی و ایمان به کار کردن فیض خداوند در تمامی ابعاد زندگی در زندگی هر فرد است کافی است واقعا از خداوند بخواهیم و از مرز باورهای محدود خود بگذریم
مهسا رضاپور
۱۴۰۱/۸/۱۷
بیشتر راجع به حس خوب یا حس بد و قانون جذب صحبت میکنه و اینکه خیلی جملات تکراری داره البته صدا گوینده خوب هست ولی خود کتاب میتونست کوتاه‌تر باشه و در عین حال مطلب بیان کنه
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد

برای دریافت کتاب صوتی از خدا بخواه او می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.