معرفی و دانلود کتاب راز حجاب

عکس جلد کتاب راز حجاب
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز حجاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز حجاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز حجاب

از آن را شنیده ای، تعبیرهایی که امکان دارد با بعضی یا تعدادی از آنها موافق و هم عقیده باشی و آنها را بپذیری. می توان از میان این تعبیرها به این مورد اشاره کرد که حجاب را برای زن نوعی محدودیت قائل می شوند و می گویند «زنان با حجاب نمی توانند در فعالیت های اجتماعی دخالتی داشته باشند و حجاب زنان را گوشه گیر می کند.»

اما می توان نظریۀ اسلام را در مورد حجاب گفت: حجاب را نه تنها باعث گوشه گیری زنان نمی داند بلکه به این عقیده است که زنان در جامعه با امنیت و آرامش فکری و روحی بیشتری به انجام فعالیت های خود می پردازند. حال تو که به تمام این سخنان گوش داده ای، برای چند لحظه به حرفهایم گوش کن! فکر نکن می خواهم نصیحت کنم، نه! تنها برای مدت کوتاهی به حرفهایم گوش کن و اگر دوست داشتی آنرا بپذیر، اما لطفاً با عقلت درک کن و بسنج.

خداوند بزرگ زمین را آفرید با تمام زیبایی هایش، با کوه های سر به فلک کشیده، آسمان آبی و دریای بیکران و دشتان پرگل و زیبایش و انواع موجودات را از کوچک تا بزرگ، پرنده ها و ماهی ها و ... را آفرید اما در این آفرینش خود موجودی را خلق کرد به نام انسان که می توان تمام زیباییها را در آن دید. زیبایی گلها را و استقامت کوه را، خوش آوازی بلبلان را. در برابر این موجود، موجودی خلق شد به نام زن، موجودی که زیبائی اش همانند گلهاست و قلبش مانند دریا بی کران است، موجودی که مظهر عطوفت و زیبایی است و می توان گفت آرام ترین، زیباترین و صبورترین موجود روی زمین است. زنی که گوهر وجود آن بسیار گران است پس چرا باید این موجود زیبا که چشمانش همانند الماس گرانبهاست و قلبش گوهری تابناک است این موهبت های الهی اش را در مقابل چیزها و اشخاص ناچیز از دست بدهد.

تو فکر می کنی چه کار باید بکند تا بتواند گوهر وجود خویش را حفظ کند فکر نمی کنی بهترین کار این باشد که پرده ای شفاف در مقابل این زیبایی های خود بکشد تا هر نالایقی حق این را نداشته باشد که به او آزاری برساند پرده ای که بتواند او را همانند مروارید با ارزشی درون صدف قرار دهد و از او خوب محافظت کند و در عین حال که از او مراقبت می کند باعث شود تا او با ذهنی آزاد و روانی پاک به انجام فعالیت های خود بپردازد و نه تنها این پرده باعث می شود که او در انجام فعالیتهایش آسوده تر باشد بلکه باعث می شود بنیان زندگی خانوادگی اش نیز مستحکم گردد.

آیا تو این زندگی را دوست نداری و دلت نمی خواهد زندگی خوب و شاد و زیبایی داشته باشی پس اگر با من موافقی بیا باهم قدم در راه پاکی بگذاریم و راه آسوده زیستن و نیز داشتن خانوادۀ خوب و روح و روانی پاک را یاد بگیریم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز حجاب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پژوهش اخوت
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-90767-5-8
موضوع کتابکتاب‌های فقه و اصول
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز حجاب

عسل مقاره
۱۳۹۹/۴/۱۱
عالی عالی عالی بود
مریم سکاکی
۱۴۰۰/۹/۱۴
مطالب خوب و کاربردی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب راز حجاب

برای دریافت کتاب راز حجاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.