معرفی و دانلود کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها: کلید طلایی عشق و مودت براساس صمیمیت ماندگار

عکس جلد کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها: کلید طلایی عشق و مودت براساس صمیمیت ماندگار
قیمت:
۸۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها: کلید طلایی عشق و مودت براساس صمیمیت ماندگار

زوج‌های جوان، افرادی که در زندگی زناشویی خود دچار بحران شده‌اند، همچنین افرادی که قصد آغاز یک زندگی مشترک را دارند، با نکات ارائه‌شده در کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها می‌توانند یک زندگی زناشویی پایدار و سرشار از عشق را به خود هدیه دهند. محمدرضا باغخانی حقایق، راهبردها و راهکارهایی را در این اثر روان‌شناختی به مخاطبان عرضه کرده که دانستن آن‌ها برای ایجاد یک رابطه‌ی زناشویی موفق و بهبود روابط آسیب‌دیده‌ی عاطفی ضرورت دارد.

درباره‌ی کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها

از همان لحظه‌ای که انسان قدم بر این جهان فانی می‌گذارد، نیازهایی را در وجود خود دارد که تنها با برآورده ساختن آن‌ها می‌تواند طعم سعادت حقیقی را بچشد. احساس محبت از سوی دیگران یکی از این نیازهاست که از همان نخستین لحظات زندگی فرد تا واپسین دقایق عمرش با اوست. در ابتدا، این نیاز از طریق والدین و در آغوش گرم مادر و پدر تأمین می‌شود، اما رفته‌رفته با ورود به دنیای بزرگسالی، افراد ترجیح می‌دهند محبت مورد نیاز را از همسر یا شریک عاطفی خود دریافت کنند. آمارهای جهانی و یافته‌های علمی روان‌شناسان نشان می‌دهند که افراد متأهل نسبت به مجردها کمتر به سراغ مفاسد اخلاقی می‌روند و از سلامت روحی و روانی بیشتری برخوردارند. دلیل اصلی این موضوع همان محبتی است که زن و مرد در چهارچوب روابط خانوادگی نسبت به هم ابراز می‌کنند. همین محبت به‌تدریج جای خودخواهی و خودبینی را در زندگی زناشویی می‌گیرد و فضای خانه و خانواده را از ایثار، فداکاری و عشق لبریز می‌کند.

بااین‌حال، گاه در زندگی مشترک اتفاقاتی رخ می‌دهند که موجب سوءبرداشت طرفین می‌گردند و احساسات مخربی چون حسد و نارضایتی را با خود به همراه می‌آورند. در چنین حالتی عشق و محبت از زندگی رخت برمی‌بندند و ازدواجی که قرار بوده مایه‌ی انس و آرامش زن و مرد باشد، خود به عاملی برای آزار و شکنجه‌ی روحی آن‌ها بدل می‌شود. با این‌ اوصاف، آیا باید با بروز نخستین مشکلات در زندگی زناشوی راه جدایی و طلاق را انتخاب کرد؟ آیا می‌توان روابط آسیب‌دیده‌ی عاطفی را به‌گونه‌ای ترمیم کرد که زن و مرد عشق روزهای نخست ازدواج خود را دوباره تجربه کنند؟ چنانچه قصد داشته باشید یک رابطه‌ی عاطفی را بهبود ببخشید چه روش‌هایی را باید اتخاذ کنید؟ محمدرضا باغخانی با کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها، در کنار شماست تا پاسخ این پرسش‌ها و بسیاری از پرسش‌های مشابه آن‌ها را بیابید.

هفت فصل کلی مطالب کتاب حاضر را در خود جای داده‌اند. اولین فصل به بررسی احساسات معمول انسان‌ها پرداخته و نشان می‌دهد که کنترل بر احساسات تا چه حد می‌تواند بر داشتن یک رابطه‌ی عاطفی سالم مؤثر باشد. عشق بدون قید و شرط و مصداق‌های آن، همچنین احساس خلاء عاطفی که ممکن است برای بسیاری از انسان‌ها پیش بیاید، از موضوعات دیگر این فصل هستند. عذاب‌وجدان و اثرات ویرانگر آن، همین‌طور درک احساس شایستگی در همین فصل مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.

در فصل دوم، مخاطبان وارد مباحث علمی و روان‌شناختی شده و انواع تیپ‌های شخصیتی رایج را خواهند شناخت. آگاهی از طیف متنوع تیپ‌های شخصیتی به زوج‌ها این امکان را می‌دهد که روحیات خاص خود و همسرشان را بهتر شناخته و در عین پذیرش تفاوت‌ها، نسبت به یکدیگر درک متقابل داشته باشند. توجه داشته باشید آنچه که دوام یک رابطه‌ی زناشویی را تضمین می‌کند، نه شباهت، بلکه تفاهم و درک متقابل طرفین رابطه است. الگوهای رفتاری رایج میان افراد، مدیریت ذهن خود، باور به این‌که هرگز توان کنترل بر ذهن و روان انسان‌های دیگر، حتی همسر خود را نخواهید داشت، آشنایی با اثرگذاری شگفت‌انگیز کلام و صحبت‌های سازنده در بهبود یک رابطه‌ی عاطفی، موضوعاتی هستند که در دومین فصل کتاب پیش‌ رو مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.

فصل سوم با مطرح کردن انواع بحران‌هایی که ممکن است در یک زندگی مشترک رخ دهند، راه‌هایی را برای مقابله با آن‌ها به خوانندگان می‌آموزد. فصل چهارم به مخاطبان نشان می‌دهد انجام چه رفتارهایی باعث می‌شود دیگران نسبت به آن‌ها محبت و علاقه‌ی خاصی احساس کنند. کشف رازهای محبوبیت برای همسر و کسب محبوبیت اجتماعی از دستاوردهای ارزشمند مطالعه‌ی این فصل هستند.

اگر شما هم هنوز ازدواج نکرده‌اید، اما قصد دارید به‌زودی زندگی مشترک خود را آغاز کنید، نکته‌ها و راهبردهای فصل پنجم را هرگز از دست ندهید. به کمک آموزه‌های این فصل نکات سودمندی را در زمینه‌ی انتخاب همسر مناسب و روش مطلوب برای خواستگاری را خواهید آموخت.

محمدرضا باغخانی در فصل ششم کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها، از بایدها و نبایدهای ازدواج برایتان می‌گوید و باورهای غلطی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانند یک رابطه‌ی زناشویی را به نابودی بکشانند. انواع ازدواج‌هایی که در عصر مدرن صورت می‌گیرند، مانند ازدواج‌های اینترنتی، همچنین ازدواج افرادی که سابقاً تجربه‌ی ازدواج با فرد دیگری را داشته‌اند اما جدا شده و تصمیم دارند مجدداً وارد رابطه‌ی زناشویی شوند، موضوعات اصلی این فصل به شمار می‌آیند.

در نهایت، فصل هفتم راه‌کارهایی را برای خلق یک زندگی رویایی به خوانندگان آموزش می‌دهد. پس از آغاز یک زندگی مشترک، بسیاری از زوجین دیگر شور روزهای عاشقی را فراموش کرده و در روزمرگی غرق می‌شوند. روابط چنین همسرانی به‌سرعت به سردی می‌گراید و در نتیجه، به طلاق عاطفی ختم می‌شود. آخرین فصل کتاب، نکته‌هایی را دربرگرفته که توجه به آن‌ها موجب می‌شود زندگی زناشویی شما همواره شور و حرارت اولیه‌ی خود را حفظ کند و روزبه‌روز بیشتر مایه‌ی آرامش، شادی و محبت شما باشد.

زبان ساده و بیان صمیمانه‌ی محمدرضا باغخانی در کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها موجب شده تا تمامی مخاطبان، حتی اگر آشنایی بسیار اندکی با مباحث روان‌‌شناسی خانواده دارند، در درک و دریافت مباحث دچار مشکل نشوند. مطالعه‌‌ی این اثر به گفت‌و‌گویی دوستانه با یک مربی کارکشته شباهت دارد که در هر جمله و هر نکته از آن درسی برای عشق و تجربه‌ی یک زندگی لبریز از محبت نهفته است.

کتابی که پیش رو دارید، به کوشش نشر مانیان به علاقه‌مندان آثار روان‌شناختی عرضه شده است.

کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در روابط عاطفی خود با همسرتان شکست خورده‌اید یا از برقراری رابطه‌ای سالم با شریک عاطفی‌تان بازمانده‌اید، می‌توانید کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها را راهنمایی اثربخش برای سروسامان بخشیدن به روابط زناشویی و عاطفی خود بدانید. در صورتی که هنوز وارد زندگی مشترک با همسرتان نشده‌اید، مطالعه‌ی این اثر به شما کمک می‌کند به درکی واقع‌بینانه نسبت به زندگی مشترک و راه‌های تحکیم آن برسید.

در بخشی از کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها: کلید طلایی عشق و مودت براساس صمیمیت ماندگار می‌خوانیم

زیبایی شروع رابطه

تمرکز به خوبی‌ها و ویژگی‌های مثبت طرف مقابل، دلیل زیبایی شروع رابطه است که در اوایل ازدواج، همه چیز جذاب و دوست داشتنی است اما در ادامه زندگی اوضاع تغییر می‌کند و دلخوری‌ها زیادتر می‌شود.

آغاز روابط خوب است اما به مرور، زیبایی عشق از بین می‌رود. ابراز نظر دیگران و توجه بیش‌ازحد به آنها، می‌تواند تمرکزی انسان بر ویژگی‌های مثبت دارد را منحرف کند و به سمتی سوق دهد که از قبل انتظار آن را نداشته‌اید. درواقع، اگر با کنترل ذهن و پاکسازی آن، موانع احساسات خوب را از میان بردارید، در تمام طول زندگی مانند ابتدای رابطه، طعم خوشِ خوشبختی را بچشید.

«اگر در زندگی مجبور باشید، همزمان تأیید چند نفر از اطرافیان، دوستان همسر، فرزندان و یا والدین را بگیرید، وارد یک جهنم ویران‌گر خواهید شد که هیچ راه فراری از آن نخواهید داشت.»

باور کنید دیگران مهم نیستند. ترقی و بدبختی شما به هیچ آدم دیگری نیاز ندارد. به این معنا رابطه شما مهم است که جذاب باشد؛ اگر لباسی را دوست دارید اما از نظر بقیه رنگ‌ نامناسب دارد، اهمیت ندهید تا ذهنیت نظر دیگران کمرنگ شود.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
پیشگفتار
فصل اول: احساسات و عواطف
مهم‌ترین رابطه
چطور بعضی افراد بدون کار خاصی، دیگران را عاشق خود می‌کنند؟
تنوع و تعارض
کنترل احساسات
وابستگی و نیاز
وابستگی فرزندان
این نیز بگذرد
عشق بدون قید و شرط
نمونه‌هایی از عشق بدون قید و شرط
آیا عشق بدون قید و شرط ممکن است؟
علائم عشق بدون قید و شرط
در هنگام بحث و مجادله به دنبال سازش هستید
برنامه‌های طولانی مدت با شما دارد
همیشه یکسان خواهد بود
صریح و صادق است
تشویق‌کننده شماست
مخزن اسرار شماست
عشق بدون قید و شرط یا عشق شرطی
عشق بدون قید و شرط
چگونه دوست داشتن بدون قید و شرط داشته باشیم؟
عشق بدون محدودیت
علاوه بر اینکه هدیه دریافت می‌کنید، هدیه دهید
اولین حرکت را انجام دهید
قضاوت نکنید
عشق خود را ابراز کنید
احساس خلاءعاطفی
تاثیرات خلاء عاطفی در رابطه زناشویی
علائم خلاء عاطفی
درمان کمبود عاطفی در رابطه زناشویی
رهایی
چه موقعی عذاب وجدان داریم؟
احساس لیاقت
ما لایق بهترین‌ها هستیم!
بخاطر حرف مردم
چکیده مطالب
فصل دوم: روانشناسی روابط عاطفی
تیپ‌های شخصیتی در روابط
دختری که از پدرش حرف می‌زند
دختر یا پسری که عکس پروفایل نمی‌گذارند
کسانی که با قدم‌های بلند راه می‌روند
کسانی که پایشان را روی زمین می‌کشند و راه می‌روند
کسانی که آرام قدم بر می‌دارند
کسانی که دست به سینه هستند
کسانی که همیشه سرشان شلوغ است و بیش از یک کار انجام می‌دهند
کسانی که در شبکه‌های اجتماعی دوستان زیادی دارند
سرعت‌ ادای کلمات و صحبت کردن
کسانی که خیلی سریع رانندگی می‌کنند
کسانی که قبل از عبور از خیابان چندین بار به دو طرف خیابان نگاه می‌کنند افرادی محتاط هستند
انسان‌های لاغر و استخوانی
کسانی که وقتشان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند
کسانی که شما رابیش از یک بار در عرض 5 دقیقه صدا می‌کند
کسانی که در تایپ پیامک، غلط‌های فراوانی دارند
روانشناسی رنگ‌ها
زبان بدن
چرخش چشم
اخم کردن یا لبخند اجباری
لب‌های بی قرار
سوراخ بینی گشاد
ابروهای بالا انداخته
پلک‌های فعال و مردمک‌های گشاد
چراغ سبز نشان می‌دهد
مستقیماً به چشم‌ها و دهانتان نگاه می‌کند
خودش را بیش از حد به شما خم می‌کند
لبخند حاکی از خجالت و نگاه رو به پایین دارد
کنترل ترس در روابط
شیوه ارتباط با اطرافیان منفی‌نگر
راز جذابیت
الگوی تکرار شونده
پاکسازی ذهنی
کنترل ترس در روابط
الگوی رفتاری دیداری
الگوهای رفتاری شنیداری
الگوی رفتاری لمسی
موانع ذهنی
تطبیق نگرش افکار
تکنیک شبیه‌سازی
کنترل ذهن
شما هرگز نمی‌توانید فرد دیگری را کنترل کنید!
چرا برخی از افراد اینقدر جذاب و تأثیر گذارند؟
زیبایی شروع رابطه
رابطه ایده‌آل
نقش کلام دررابطه
چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟
فصل سوم: بهبود روابط عاطفی
بخشش
برقراری رابطه سطحی و عمقی
ترس از رابطه
تکنیک جذب
خیانت در رابطه
اهرم رنج و لذت
عشق دهنده عشق گیرنده است
فصل چهارم: «چگونه دیگران را عاشق خود کنیم»
دنیای روابط مشترک یا دوستی‌های عاشقانه
وظایف زنان
بیشتر عاشق هستید / بیشتر عاشقتان است
فرشته نجات
معلم زندگی
درد مشترک دارید
اگر عاشق کسی هستیم ازدواج کنیم؟
تشابه رفتاری
ایجاد همدلی
یکسان‌سازی صدا
برقراری ارتباط
ارضاء نیازها
تفاوت دوست داشتن و عاشق بودن
به یکدیگر نزدیک شوید
تکنیک مقاومت احساسی
به او چیزی بدهید
شناخت افراد در روابط
تطبیق معیارها
تکنیک دست‌نیافتنی
تکنیک القا هیجان
نظام تجسمی دیداری
نظام تجسمی شنیداری
نظام تجسمی لمسی
جذابیت جسمانی
ابراز علاقه
محبوبیت اجتماعی
همسان‌سازی
خلق خاطرات ماندگار
توقف عشق
لجبازی
ذهنیت متمرکز
نیازهای خود را بیان کنید
دیدگاه زنانه و مردانه
غرور مرد را خرد نکنید
راز محبوبیت دل همسر
رفتار نامناسب فرزندان
عشق شرطی
فصل پنجم: دوران مجردی و همسرگزینی
چرا هنوز همسر مناسب پیدا نکرده‌ام؟
اشتباهات انتخاب همسرگزینی
خواستگاری موفق
شیوه‌های غلط همسرگزینی
1. زیبایی
2. موقعیت اجتماعی
3. هیجانات و احساسات
4. احساس تنهایی
5. عجله
6. ‌ شناخت ناقص
7. بحران روحی
8. سرخوش و هیجان
9. چشم و هم چشمی
تکنیک آزمایش خواستگار
ارتباط با جنس مخالف
بهترین همسر دنیا
کلید رابطه موفق
چکیده مطالب
فصل ششم: ازدواج
موارد نامناسب ازدواج
اگر دچار این افکار و رفتار هستید ازدواج نکنید
ازدواج با فرار از زندگی وحشتناک!
دنیای اطلاعات و رسانه
ارزش و جایگاه رسانه‌ها
انتخاب‌های اینترنتی
ازدواج اینترنتی
انتخاب همسر اینترنتی
ازدواج مجدد
تجربه‌ی تلخ
تکنیک خلق آینده
خود را اصلاح کنید
انتقام ممنوع
ازدواج‌ زنان مطلقه
تعادل میزان مهرورزی مادران
تفاوت مهر طلبی و مهربانی
باور محدود رابطه ‌
تفکر مثبت در روابط داشته باشید
فصل هفتم: خلق رابطه رؤیایی
همسان‌سازی
خودارزشمندی
تقدیر و سرنوشت شما
قانون انتظار
جفت روحی
تمرین رابطه رؤیایی: «توجه ما را به سمت خواسته می‌برد»
تمرین
تکنیک برانگیختگی روابط
دیگران را قانع نکنید
صله‌رحم
دخالت اطرافیان در یک رابطه‌ی ایده‌آل
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز نفوذ بر قلب‌ها: کلید طلایی عشق و مودت براساس صمیمیت ماندگار
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-7852-82-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها

برای دریافت کتاب راز نفوذ بر قلب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.