معرفی و دانلود کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7

عکس جلد کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۱۰۸,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7

کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7، نوشته‌ی پرنیا یعقوبی به شما کمک می‌کند کسب‌وکارتان را ارتقا دهید و وارد دنیای فروشگاه‌های اینترنتی شوید. امروزه هر شغلی برای بقا و پیشرفت باید در فضای مجازی فعالیت داشته باشد. این کتاب در این مسیر راهنمای شما خواهد بود و راه پیشرفت فروشگاه‌تان را هموار می‌سازد.

درباره‌ی کتاب راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7

با توجه به همه‌گیر شدن فضای مجازی و پیشرفت شتابان دنیای دیجیتال شیوه‌های عرضه و تقاضا تغییر کرده است. بسترهای ارائه‌ی سرویس و خدمات نیز در این روند دچار دگرگونی شده‌اند و همین امر سبب متفاوت شدن رقابت در دنیای تجارت می‌شود. تفاوتی ندارد صاحب کسب‌وکار کوچک یا بزرگی هستید، فروشگاه‌تان تازه تأسیس یا قدیمی است. چراکه در لزوم استفاده‌ی شما از اینترنت تغییری ایجاد نمی‌کند.

میل به سمت استفاده‌ی روزافزون از فروشگاه‌های اینترنتی بی‌دلیل نیست؛ برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی نیازی به مکانی برای برپایی فروشگاه ندارید، می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی فروش داشته باشید و مشتریان نیازی به حضور فیزیکی ندارند. هزینه‌ی تأسیس یک فروشگاه اینترنتی به‌مراتب پایین‌تر از فروشگاه فیزیکی است؛ اما برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به چه دانشی نیاز دارید؟ پاسخ شما در یک جمله خلاصه می‌شود: باید با دنیای رایانه و برنامه‌نویسی آشنا باشید تا بتوانید فروشگاه خودتان را بسازید.

در کتاب راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7، نوشته‌ی پرنیا یعقوبی شما یاد می‌گیرید که چطور بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی در پرستاشاپ فروشگاه خودتان را راه‌اندازی کنید. پرستاشاپ نرم‌افزاری است که در آن می‌توانید با استفاده از امکاناتی که ارائه می‌دهد فروشگاه خودتان را بسازید، شخصی‌سازی کنید، امکاناتی به آن اضافه و محصول خود را در فضایی جذاب برای مخاطب عرضه کنید. با راه‌اندازی این نرم‌افزار قادر می‌شوید با فروشگاه‌های اینترنتی دیگر رقابت و محصولات خود را در بستری مناسب در دنیای آنلاین عرضه کنید. با توجه به جدید بودن این عرصه و عدم وجود منبع‌ مناسب در رابطه با آموزش آن، کتاب راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7، با توضیح دقیق و فصل‌به‌فصل راهنمایی کامل برای استفاده از نرم‌افزار پرستاشاپ خواهد بود همچنین برای سهولت و استفاده‌ی راحت و کاربردی فصلی را به‌صورت خلاصه و گام‌به‌گام برای راه‌اندازی فروشگاه ارائه کرده است.

کتاب راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7 مناسب چه کسانی است؟

به تمام کسانی که درصدد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هستند و یا می‌خواهند فروشگاه خود را ارتقا دهند و محصولات خود را در بستر بهتری ارائه کنند این کتاب توصیه می‌شود.

(این کتاب حجمی بیش از 20 مگابایت دارد. لطفاً پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

با پرنیا یعقوبی بیشتر آشنا شویم

پرنیا یعقوبی، متولد 1365، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم کامپیوتر است و سابقه‌ی ارائه‌ی مقالات زیادی در زمینه‌ی کامپیوتر، نرم‌افزار، شبکه و تولید محتوای اینترنتی دارد. پرنیا یعقوبی اولین کتاب خود، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7 را در سال 1397 منتشر کرد. او سابقه‌ی تدریس ریاضیات و علوم کامپیوتر در مدارس و دانشگاه‌های تهران را نیز دارد.

در بخشی از کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7 می‌خوانیم

کتاب حاضر در 8 فصل نگارش شده است:

  • در فصل اول، پرستاشاپ معرفی میشود و نصب آن به طور کامل در محیط Local و Host مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • فصل دوم، مقدمات راه اندازی فروشگاه، شرح داده می‌شود.
  • در فصل سوم، صفحه خانگی فروشگاه را طراحی و شخصی‌سازی می‌نمایید.
  • فصل چهارم، به بررسی محصولات و مدیریت آن‌ها پرداخته است.
  • فصل پنچم، مطالب پیشرفته‌تر در پرستاشاپ را بررسی می‌کند و ماژول‌های مفید آن را معرفی می‌نماید.
  • فصل ششم، در خصوص تنظیمات فروشگاه است.
  • فصل هفتم، منوی فروش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

و سرانجام در فصل هشت، اقدامات نهایی، در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مطرح شده است.

علاوه بر فصل‌بندی گفته شده که به تشریح پرستاشاپ می‌پردازد، در کتاب تعداد 9 گام برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، تعبیه شده است تا کسانی که فرصت خواندن مطالب تشریحی را ندارند یا اطلاعات فنی به‌کارشان نمی‌آید، صرفاً با انجام این گام‌ها به سادگی بتوانند فروشگاه مجازی مدنظر خود را طراحی و از آن استفاده نمایند. به بیان دیگر، نویسنده کتاب حاضر هم جنبه فنی و تخصصی را مدنظر داشته و هم جنبه کاربردی آن را تا از این رهگذر، هم طالبان علم را مرجعی باشد و هم صاحبان کسب و کار را باشد که مقبول ایشان افتد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی و نصب فروشگاه‌ساز پرستاشاپ
فصل دوم: آشنایی با بخش مدیریت پرستاشاپ و آماده‌سازی‌های اولیه برای راه‌اندازی فروشگاه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-622-218-036-2
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰۰ ۱۰۸,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7

برای دریافت کتاب راه اندازی فروشگاه اینترنتی با prestashop 1.7 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.