معرفی و دانلود کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه

عکس جلد کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه
قیمت:
27900 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه

کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه نوشته‌ی بهداد بلوری، با ارائه‌ی روش‌هایی جهت کسب درآمد بیشتر به شما کمک می‌کند تا بسیار هوشمندانه و با کمترین ریسک پول زیادی به دست آورید و از زندگیتان لذت کافی را ببرید.

درباره‌ی کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه:

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی و برخی از زمینه‌های فکری قدیمی و نادرست معتقدند که کسب درآمد از بعضی از روش‌ها یا اینترنت کار افراد تنبل است؛ مسلماً این دیدگاه اشتباه باعث می‌شود که افراد زیادی در بین راه خسته شوند و مسیر موفقیت خود را رها کنند. اما افراد باهوش و خوش ‌فکر همیشه به دنبال این هستند که هوشمندانه و از طریق بهترین روش‌ها با کمترین ریسک کسب درآمد کنند و از کار و زندگی خود لذت کافی ببرند.

کسب درآمد بدون داشتن سرمایه اولیه، نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای مدرن در ارتباط باشد. بنابراین بهداد بلوری در این کتاب، 35 روش کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه را به شما معرفی می‌کند تا با استفاده از آن‌ها کسب درآمد بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید و از لحظه به لحظه زندگیتان لذت ببرید.

اولین نکته‌ای که باید در مورد کسب و کارهای معرفی شده در این کتاب در نظر داشته باشید، این است که به هیچ‌وجه هیچ‌کدام از موارد عنوان شده محدودیت جنسیتی و سنی ندارد. همچنین شما می‌توانید چند مورد از کسب و کارهای معرفی شده در این کتاب را که علاقه‌مند به آن‌ها هستید انتخاب کنید و هم‌زمان با هم انجام دهید. این کار باعث سرعت بخشیدن به روند کسب و کارتان خواهد شد.

کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای این 3 گروه مفید است:

گروه اول: افرادی که تجربه و تخصص خاصی ندارد، اما می‌خواهند به کسب درآمد عالی برسند.
گروه دوم: افرادی که تجربه یا تخصص‌های خاصی دارند، ولی می‌خواهند کسب درآمد خود را افزایش دهند.
گروه سوم: افرادی یا مجموعه‌هایی که کسب و کار دارند، ولی می‌خواهند کار خود را گسترش دهند و درآمد بیشتری داشته باشند.

در بخشی از کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه می‌خوانیم:

محتوا در اینترنت حرف اول را می‌زند. شما بهترین و زیباترین سایت دنیا را هم راه‌اندازی کنید، ولی هیچ محتوایی در آن وجود نداشته باشد، عملا وقت و پول خودتان را تلف کرده‌اید. نوشتن مطلب و تولید محتوا برای سایت‌ها همیشه تقاضا دارد و این تقاضا مرتب در حال افزایش است.

سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با تولید محتوای عالی، ناب و کاربردی می‌توانند بیشتر دیده شوند و مخاطبین بیشتری را جذب کنند و همچنین در نتایج جتسجوی گوگل رتبه بگیرند. محتوا پادشاه است! این جمله منتسب به «بیل گیتس» می‌باشد، اما یک چیز کم دارد! «محتوا پادشاه نیست، بلکه محتوای بهینه پادشاه است!»

نویسندگی و تولید محتوا می‌تواند نوشتن یک مطلب ترجمه شده از منابع خارجی، جمع‌آوری اطلاعات و نظم ‌بخشیدن به آن‌ها یا نوشتن یک مطلب از روی مطلبی دیگر به صورت تکمیلی‌تر و بصورت بازنویسی شده باشد.

مدیران سایت‌ها و وبمستران از نوشتن مطلب تعریف‌های متعددی دارند. برای برخی، مطلب به معنای یک متن 300 تا 400 کلمه‌ای است که قصد دارد برای معرفی یک فیلم در سایت خود منتشر کنید و برای شخصی دیگر، مقاله‌ای 1500 کلمه‌ای است که باید بصورت تخصصی نوشته شود. بنابراین تولید محتوا برای زمینه‌های مختلف متفاوت است.

وقتی پایه و اساس تولید محتوای متنی را فرا بگیرید، خیلی راحت‌تر می‌توانید سفارشات تولید محتوا را انجام دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شب چراغ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-739903-5
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
27900 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه

محمد مریخی
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب به صورت نسبتا تیتروار به توضیح ۳۵ کاری میپردازد که اغلب با جستجو در اینترنت میتوان (حتی با جزئیات بیشتری) مطالب در باره آن پیدا کرد. لطفا زیاد به نظرات داده شده که اغلب گفته شده عالی، بسیار خوب و مفید بود و... توجه نکنید. چون خود من هم بر اساس این نظرات اقدام به خرید نمودم. بطور کلی اگر جوانی هستید که هیچ اطلاعاتی در زمینه اینترنت و روش های کسب درآمد ندارید و کار و مهارت خاصی هم ندارید، خواندن این کتاب می تواند به شما جهت گسترش دید کمک کند اما اگر از قبل در بازار هستید و یا تحقیق در زمینه کسب درآمد از فضای مجازی را دارید این کتاب را توصیه نمیکنم. با تشکر از کتابراه
علی مستانی
۱۴۰۲/۱۰/۳
کتاب عالی هست و جمع بندی موثر روش‌های درآمدزایی هست و تبلیغش رو میبینید
علیرضا عشقی
۱۴۰۲/۹/۲۵
راهکارهای خوبی ارائه می‌کنه که برای شروع یه کسب و کار ضروریه
بهار اسلامی
۱۳۹۹/۱۲/۴
کمک زیادی میکنه و درکل کتاب خوبیه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه

برای دریافت کتاب رئیس خودت باش! 35 مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.