معرفی و دانلود کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا

عکس جلد کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا

کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا، پژوهشی در خصوص چرایی سرعت بالای پیشرفت علم و فناوری در آمریکا و کندی این مسئله در سایر کشور‌ها می‌پردازد.

بدون شک، سرعت رشد و پیشرفت تکنولوژی در ایالات متحده‌ی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم افزایش پیدا کرد. شاید یکی از دلایل آن را بتوان خسارت کمی دانست که این کشور در دوران جنگ جهانی متحمل شد اما این همه‌ی دلایل آن نیست. کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور به بررسی همه‌جانبه‌ی این مسئله می‌پردازد و وضعیت کشورهایی همچون برزیل، چین، روسیه و... را با جزئیات کامل بررسی می‌کند.

اگر شما هم به مسائل و روابط بین‌المللی علاقه‌مند هستید و تمایل دارید که با جزئیات بیشتری در خصوص این علم اطلاعات داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا (S&T Strategies of Six Countries: Implications for the United States) را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا می‌خوانیم:

ایالات‌متحده که کمتر از 5 درصد جمعیت جهان و 23 درصد از کل تولید ناخالص داخلی جهان را در اختیار دارد، تنها در صورتی می‌تواند یک کشور ثروتمند و مرفه برای شهروندان خود باشد که دستاوردهای ارزشمند و قابل رقابتی در زمینه علم و فناوری در سطح جهانی کسب کند و بتواند یک محیط S&T پرورش دهد که نوآوری‌ها را با راندمان و کارآیی بالایی به کار می‌گیرد. دنیایی که به هم متصل است و به سرعت در حال تغییر می-باشد، باعث شده که ترکیب متنوعی از بازارها، استعدادها، رقبا و مشارکت کنندگان برای نسل بعدی اکتشافات علمی، تکنولوژی‌های ویرانگر و محیط‌های نوآوری بوجود آیند. به علت رشد انفجاری و دسترسی به اطلاعات، افزایش تعداد دانشمندان و مهندسان بسیار متخصص در زمینه تحقیق و توسعه و تعداد روزافزون کشورهای سرمایه‌گذار و تاثیرگذار در R&D، سرعت تغییرات جهان نیز رو به افزایش است.

با در نظر گرفتن رقابت رو به رشدی که برای کسب تسلط در بازارهای جهانی S&T وجود دارد، استراتژی‌های S&T و محیط‌های نوآوری در کشورهای ژاپن، برزیل، روسیه، هند، چین و سنگاپور برای تجزیه و تحلیل در این گزارش انتخاب شدند. مقوله‌های تاریخی و فرهنگی این کشورها با هم فرق می‌کنند، منابعی که می‌توانند به آن‌ها وابسته باشند و اهداف خاص S&T در آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

فهرست مطالب کتاب

 فصل اول: مقدمه
فصل دوم: روش شناسی
فصل سوم: برزیل
فصل چهارم: چین
فصل پنجم: هند
فصل ششم: ژاپن
فصل هفتم: روسیه
فصل هشتم: سنگاپور
فصل نهم: پیامدهای نظامی و اقتصادی پیشرفت در حوزه علم و فناوری
فصل دهم: راهبردهای توصیه شده برای ایالاتمتحده
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا
مترجممحسن جلیلوند
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-622-6885-86-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا

برای دریافت کتاب راهبردهای علم و فناوری شش کشور و رهیافت‌هایی برای ایالات متحده آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.