معرفی و دانلود کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6

عکس جلد کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6

کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6 به قلم مهتاب افسری، به شما کمک می‌کند تا زبان آلمانی را در سطح مقدماتی، بسیار آسان و بدون مشکل بیاموزید.

نخستین قدم برای یادگیری زبان آلمانی، آشنا شدن با مسائل عمومی و گسترده زبان همانند مکالمات ابتدایی در حد احوال‌پرسی، صحبت در مورد خود، آشنایی ابتدایی با نحوه بیان احساسات و ... است. از این رو اگر می‌خواهید زبان آلمانی را به صورت خودآموز یاد بگیرید، کتاب پیش رو برایتان بسیار مناسب خواهد بود.

کتاب Studio d سطوح مختلفی از زبان آلمانی را از A1 تا B1 در برمی‌گیرد و یکی از قوی‌ترین و بهترین کتاب‌های موجود برای یادگیری زبان آلمانی است که طبق ساختار و نظم خاصی برای یادگیری گام به گام آلمانی پیش می‌رود. این راهنمای خودآموز که شش درس اول کتاب Studio d را شامل می‌شود، برای شروع به یادگیری زبان آلمانی در مرحله مقدماتی کاربرد دارد.

در این کتاب سعی شده است که تمامی لغات (صفحه به صفحه) جهت راحتی شما و پیش رفتن هم‌زمان با کتاب، همراه با آرتیکل‌های ‌آن و حالات مفرد و جمع آن ترجمه شود و همین طور جملات در هر صفحه برای آموزش سریع‌تر ترجمه شده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید پژوه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-622-6812-22-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6

محبوبه باقری
۱۳۹۹/۷/۱۰
خوب بود دسته بندی داشت ولی اعداد کامل نبودند
Marjan Taghipour
۱۳۹۹/۷/۲۶
خوب بود ولی لغات کل کتاب A1 رو نداشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6

برای دریافت کتاب راهنمای خودآموز کتاب آلمانی (Studio d A1.1 (Lektion 1- 6 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.