معرفی و دانلود رایگان کتاب راهنمای سفر به کیش

عکس جلد کتاب راهنمای سفر به کیش
    قیمت:
    رایگان - 0€
    ۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

    برای دانلود قانونی کتاب راهنمای سفر به کیش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    برای دانلود قانونی کتاب راهنمای سفر به کیش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    معرفی کتاب راهنمای سفر به کیش

    کتاب راهنمای سفر به کیش، اطلاعات کاملی برای مسافرت به این جزیره‌ی زیبا و تاریخی ارائه می‌دهد تا با خیالی راحت به کیش سفر کنید. این کتاب، شما را از داشتن راهنمای گردشگری بی‌نیاز می‌کند و تمام اطلاعات ضروری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    معرفی جزیره‌ی کیش:

    جزیره‌ی کیش درسال‌های اخیر به یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران تبدیل شده است. عوامل بسیاری در افزایش این محبوبیت نقش داشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی همچون ساحل زیبا، منقطه‌ی آزاد تجاری و آثار تاریخی اشاره کرد. از نظر آب و هوایی این جزیره بسیار گرم است و به دلیل وجود خلیج فارس، هوایی شرجی دارد؛ بنابراین بهترین فصل برای سفر به این جزیره‌ی زیبا، پاییز است.

    جزیره‌ی کیش نسبت به سایر نقاط ایران، آب و هوا و طبیعتی متفاوت دارد و همین موضوع می‌تواند برای شما تجربه‌ی منحصر به فردی را رقم بزند.

    اماکن دیدنی جزیره‌ی کیش:

    جزیره‌ی کیش قدمتی تاریخی دارد و اتفاقات بسیاری را پشت سر گذاشته است؛ همین پیشینه‌ی تاریخی، کیش را پر از جاذبه‌های گردشگری می‌کند اما می‌توان آن‌ها را به بخش‌های مختلفی تقسیم کرد تا شما براساس علاقه‌ی خود به سراغ هر کدام از این بخش‌ها بروید. اگر به بناهای تاریخی علاقه دارید بازدید خود را از قلعه جنی، دهکده ساحلی، شهر باستانی حریره و... شروع کنید.

    این جزیره پر از موزه‌های دیدنی است؛ بنابراین، فرصت بازدید از موزه‌ی خلیج فارس کیش، گالری میکا و مجموعه میراث کیش را از دست ندهید.

    جزیره‌ی کیش از نظر طبیعت‌گردی بسیار جذاب است؛ بنابراین، پارک شهر پارک هنگام، ساحل مرجان، ساحل کشتی یونانی و... سری بزنید.

    تفریحات جزیره‌ی کیش:

    یکی از اصلی‌ترین تفریحاتی که می‌توان در این جزیره داشت، خرید کردن است. خرید سوغاتی هم بهانه‌ی خوبی است تا از مراکز خرید جزیره‌ی کیش دیدن کنید؛ شما می‌توانید برای این کار به بازار بزرگ مروارید کیش، مرکز تجاری کیش، بازار عرب‌های کیش، مرکز خرید ونوس کیش و... بروید.

    مردم کیش در ایام به خصوصی، نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های جالبی دارند که از میان‌ آن‌ها می‌توان به جشنواره تابستانی کیش، جشنواره فیلم کوتاه موج، جشنواره عید پاک تا عید کیش و... اشاره کرد که بازدید از آن‌ها هم می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد.

    پارک دلفین‌های کیش، باغ پرندگان کیش، شهربازی هایلند کیش و... نیز بخشی دیگر از مکان‌های تفریحی این جزیره محسوب می‌شوند که بهتر است از دست ندهید.

    رستوران‌ها و کافه‌های کیش:

    هریسه، محمر، مجبوس و... فقط بخش کوچکی از غذاهای محلی کیش هستند که باید حتماً امتحان کنید. از طرف دیگر اگر تمایل داشتید به رستوران‌های این جزیره بروید، رستوران‌های دارچین، هشتگ، دامون و... بهترین گزینه‌ها برای شما هستند.

    کافه‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از شهرهای ایرانی شده‌اند اما در هر شهر ویژگی‌ها و زیبایی‌های متفاوتی دارند؛ برای همین سری به کافه‌های طهرون، جاذبه، مارین و... بزنید.

    هر آنچه برای سفر به کیش باید بدانید:

    کتاب راهنمای سفر به کیش نکات مهم و حیاتی‌ای را که یک گردشگر باید بدانید برایتان توضیح می‌دهد و تنها به معرفی جاذبه‌های گردشگری بسنده نمی‌کند. اگر نگران مشکلات رفت و آمد هستید و یا می‌خواهید بدانید که در شرایط سخت به عنوان یک گردشگر چه باید بکنید، این کتاب راهنمای خوبی است و بهترین و بدترین شرایط ممکن را در نظر می‌گیرد. کتاب راهنمای سفر به کیش تمام اطلاعات ضروری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    در بخشی از کتاب راهنمای سفر به کیش می‌خوانیم:

    بخش مهمی از صنعت و تجارت تاریخی جزیره کیش در صنایع دستی آن خلاصه می‌شود. مردان و زنان جزیره کیش در طول تاریخ محصولات زیبا و جذابی را با دستان خود خلق کرده‌اند و این محصولات هنوز هم به عنوان یکی از اصلی‌ترین سوغاتی‌های این منطقه شناخته می‌شوند. اگر به صنایع دستی کیش علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال محصولاتی همچون کوزه و سفال، گلیم، چادر شب، انواع حصیر و مهم‌تر از همه شیریکی پیچ باشید. این محصولات در فروشگاه‌ها و مال‌های بزرگ بافت می‌شوند، اما بهتر است سری به بازارهای سنتی مانند بازار صفین هم بزنید.

    فهرست مطالب کتاب

    معرفی کیش
    سوغاتی‌های کیش
    اماکن دیدنی کیش
    بناهای کیش
    موزه‌ها و گالری‌های هنری
    پارک‌های کیش
    سواحل و بنادر
    تفریحات کیش
    فروشگاه‌ها
    فستیوال‌ها و نمایشگاه‌ها
    پارک آبی، شهربازی و باغ وحش
    رستوران‌های کیش
    معرفی غذاهای محلی
    رستوران‌های مشهور
    کافه‌های مشهور
    هتل‌های کیش
    پرترددترین هتل‌های پنج ستاره
    پرترددترین هتل‌های چهار ستاره 
    پرترددترین هتل‌های سه ستاره  

    مشخصات کتاب الکترونیک

    نام کتابکتاب راهنمای سفر به کیش
    سال انتشار۱۳۹۹
    فرمت کتابPDF
    تعداد صفحات82
    زبانفارسی
    موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری
    قیمت نسخه الکترونیک
    رایگان - 0 یورو
    افزودن به کتابخانه

    نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای سفر به کیش

    fateme zzz
    ۱۴۰۱/۲/۷
    جزیره‌ی کیش، یکی از زیبا‌ترین جزایر ایران هست ساحل خیلی زیبایی داره، آب دریا اون قدر شفافه که کف دریا قابل دیدنه، یکی از بهترین فعالیت‌ها در این جزیره دیدن موجودات دریاییه. البته این جزیره بازارهای خوبی هم داره. سواحل این جزیره واقعا قشنگه. البته پارک‌های خوبی هم داره.
    من این کتابچه رو مطالعه و و
    کردم. به نظرم که به عنوان یک راهنما تقریبا به خوبی این جزیره امکان دیدنی و فعالیت‌های گردشگری رو نشون داره،
    سمیه صفری
    ۱۴۰۲/۴/۱۳
    بطو کل تمامی کتابهای راهنمایی که مربوط به شهرها و کشورهای مختلف نوشته شدند و من تو کتابراه دیدم علی رغم حجم کم بسیار دقیق و عالی نگارش شده.
    عکسها کیفیت مناسبی داره‌
    اطلاعات مکانی و فرهنگی بسیار جامع است.
    من قبلا به کیش سفر کرده بودم ولی وقتی این کتاب رو خوندم حس کردم یکسری مکانها رو از دست دادم.
    کاش قبل هر سفر این نوع کتب مطالعه بشه.
    از مطالعه کتاب بسیار راضی هستم.
    کامبیز حسین زاده
    ۱۴۰۱/۷/۱
    از نظر راهنمایی برای دوستانی که تا به حال تشریف نبردند کیش تقریبا خوبه اما دوتا نکته هست یکی اینکه اصلن کامل و جامع نیست معروف‌ترین رستورانها رو از قلم انداختن و این توضیح که بعضی از رستورانها ورودی اجباری دارن که باعث دلخوری مسافران محترم میشه و دوم اینکه نیاز به بروز رسانی داره چون قیمتهای هتل الان حدود حداقل 5تا7برابر اضافه شده متاسفانه البته
    حمیدرضا قیداری
    ۱۴۰۱/۲/۷
    این کتاب برای کسانی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارند بسیار مفید بوده و اطلاعات کاملی در مورد آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌های داده شده و در مورد فرهنگ و آداب و رسوم مردم خوب کیش و سوغاتی‌های این شهر توضیح داده.
    جا داره از مجموعه فلایتو بابت انتشار این کتاب و تبلیغات جاذبه‌های این جزیره تشکر کنم.
    ناهید
    ۱۴۰۱/۹/۱۵
    چقدر خوبه این کتابها رو مطالعه کنیم که هنگام سفر فقط مشغول خرید نشیم و از اماکن و طبیعت اون منطقه هم دیدن کنیم
    این کار فقط با کسب آگاهی امکان پذیره چون سفر هم نوعی مطالعه ست و فقط وقت گذرونی نیست
    این کتاب و کتابهایی از این دست به شناخت و آشنایی بیشتر با شهرهای کشورمون کمک زیاد میکنه
    ممنون از کتابراه
    فاطمه فتحی
    ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    این کتاب عالی بود
    مطالب مفیدی مربوط به کیش توش بود
    هتل‌های پنج ستاره رو معرفی کرده جاهای دیدنی رو معرفی کرده و تصاویری زیبا از جاهای دیدنی دارد و کلی چیزای دیگه که خودتون مطالعه کنید. این کتاب عالیه حتماً دانلود کنید، ممنون از کتابراه.
    IMAN RAHIMI
    ۱۴۰۲/۹/۱۴
    کیش یکی از بهترین شهر‌های ایرانه. مطمئنا اگه اطلاعات درستی از کیش در دست نداشته باشید، به مشکل میخورید. البته این کتاب نقشه‌ی کیش را نداره که ببینید کجا میخواید برید. فقط مکان‌های دیدنی کیش را نشان‌تان می‌دهد
    Bhru Ak
    ۱۳۹۹/۸/۱۸
    راهنمای خیلی مناسبیه پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید قبل سفر، بخش معرفی هتل‌ها رو خیلی دوست داشتم کاربردی بود واقعا گرچه تو سفر قبلیم به کیش این راهنما رو نداشتم. بعد کرونا ایشالا بتونم دوباره برم و بهتر استفاده کنم:)
    ★Prof Del★
    ۱۳۹۹/۳/۱۵
    من خوندمش خیلی خوب بود و اطلاعات خوبی رو بهم داد
    با مطالعه این کتاب موقع سفر اطلاعاتی رو که لازم دارین در اختیارتون قرار میده و لازم نیست نگران چیزی باشین و فقط باید از سفرتون لذت ببرین.
    مارال علوی
    ۱۴۰۲/۶/۱
    کیش رو به طور خوبی توصیف کرده اما جا داره که کتابی که معرفی یک مکان هست؛ کاملتر توضیحات بنویسه مثلا هتل‌ها یا مراکز خرید رو به طور کامل معرفی کنن و کتاب به روز باشه
    ناهید ولدخانی
    ۱۴۰۲/۱/۱۱
    کتاب فوق العاده عالی و بی نظیری هست یه راهنمای جامع و کامل برای کسانی که برای اولین بار تصمیم دارند به کیش بروند تمام تصاویر جاهای دیدنی و هتل‌ها و غذاهای محلی ‌. ‌. ‌.
    فاطمه مالکی
    ۱۴۰۲/۷/۲۵
    سلام این کتاب توانسته جزیره زیبای کیش را تاحدودی معرفی کند و امکانات رفاهی و طبیعت زیبای کیش را به ما معرفی کند کاش عکسهای بیشتری قرار میداد ممنون از شما
    ارسلان کرد
    ۱۴۰۲/۱/۱۱
    این کتاب را به همه‌ی کسانی که قصد سفر به کیش را دارند و میخواهند با مکان‌های گردشگری و تفریحی و فرهنگ مردمان این جزیره بیشتر آشنا بشوند توصیه میکنم.
    Nooshin Raeisi
    ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    این کتاب خیلی خوب تونست جزیره کیش رو معرفی کنه و برای کسانی که تا به حال به کیش سفر نکردند و یا اطلاعات چندانی درباره‌اش ندارند میتونه مفید باشه
    علیرضا ص
    ۱۴۰۰/۷/۳۰
    بهتر است یک نقشه راهنما هم برای هر مکان یا بطور کلی یک نقشه با مشخص کردن هر مکان بصورت شماره روی نقشه در این گونه کتابهای گردشگری وحود داشته باشد
    مشاهده همه نظرات 70

    راهنمای مطالعه کتاب راهنمای سفر به کیش

    برای دریافت کتاب راهنمای سفر به کیش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

    کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.