معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در فارس

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در فارس
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در فارس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در فارس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در فارس

کتاب صوتی ماجراجو در فارس نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، شما را با اماکن سیاحتی و گردشگری استان فارس آشنا می‌کند و درباره‌ی ویژگی‌های آشکار این استان و آرامگاه‌های مشاهیر و شعرای بزرگ آن اطلاعات مفیدی ارائه می‌کند.

مجموعه ماجراجو به بررسی استان‌های مختلف ایران می‌پردازد و ویژگی‌های بارز استان‌ها را شرح می‌دهد. استان فارس یکی از استان‌های جنوبی کشور است که از شمال به استان اصفهان، از شرق به استان یزد، از جنوب استان هرمزگان و از غرب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر محدود می‌شود.

این کتاب صوتی جوانب مختلف استان فارس را بررسی می‌کند که به دلیل آب و هوای خوب، آرامگاه‌ها مشاهیر نامدار و برجسته‌ و قدمت تاریخی برای عموم مردم جذاب بوده است. مرکز این استان شهر شیراز است که هر سال گردشگران بسیاری را به دلیل زیبایی‌های طبیعت، آرامگاه‌های اشخاص ماندگار و درخشان مانند حافظ، سعدی و ... به سمت خود جذب می‌کند.

از دیگر اماکن گردشگری این استان می‌توان به آرامگاه‌های سعدی، حافظ و خواجوی کرمانی اشاره کرد. آتشکده پاسارگاد، آرامگاه شاهچراغ، موزه‌ها، دریاچه‌ها و ... از مناطق دیدنی‌‌ و حیرت‌انگیز دیگر این استان هستند. شهرهای کازرون، فیروزآباد، فسا، جهرم، لار، مرودشت و ... نیز از دیگر شهرهای این استان زیبا و با فرهنگ است.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در فارس می‌شنویم:

باغ ارم به عنوان یکی از زیباترین باغ‌های ایران در استان فارس قرار دارد. وجه تسمیه این باغ، عمارت و باغی بزرگ است که به فرمان پسر عماد فرمانروای عربستان جنوبی به منظور رقابت با بهشت ساخته شد. این باغ با انواع گل‌های زینتی و گونه‌های گیاهی، باغ گیاه شناسی دانشگاه شیراز است. ساخت این باغ را به دوره سلجوقیان نسبت داده‌اند، چرا که در آن زمان، باغ تخت و چند باغ دیگر توسط اتابک قراجه، حکمران فارس که از سوی سنجر شاه سلجوقی به حکومت فارس منصوب شده بود احداث شد. ساختمان اصلی این باغ از سه طبقه تشکیل شده است. تالار حوض‌خانه در طبقه زیرین و در طبقه دوم در وسط ساختمان، ایوانی بزرگ با دو ستون بلند قرار دارد که در دو سوی آن، دو ایوان کوچک دیده می‌شود. این باغ که در ایران نظیری ندارد، با سروه‌ای سربه فلک کشیده، گل‌های بسیار زیبا و متنوع و درختان گرمسیری و همچنین آب و هوای دلکش خود عده زیادی از گردشگران را به خود جلب می‌کند و دیدن آن برای هر ایرانی علاقمندی لازم است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
فهرست
31 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در فارس
نویسنده،
راویسهیل شیراز
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در فارس

کتایون ودودی
۱۴۰۲/۳/۹
مدام منابع رو ذکر میکنه و تمرکز رو از شنونده میگیره. و کلا به موضوع خاصی هم اشاره نداره. با یک سرچ کوچک میشه این اطلاعات رو بسیار دقیق تر کسب کرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در فارس

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در فارس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.