معرفی و دانلود کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی

عکس جلد کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی

کنار گذاشتن عادت‌های چندساله امری ساده به نظر نمی‌آید. کمال‌گرایی یکی از عادات مخربی است که انسان را از رسیدن به اهداف بازمی‌دارد. گروه نویسندگان مؤسسه‌ی کراس بوردر بوکس در کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی، تکنیک‌های عملی و مؤثری برای رهایی از کمال‌گرایی و وسواس پیشنهاد می‌کنند که درنهایت به رضایت درونی و موفقیت شما می‌انجامند.

درباره‌ی کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی

شکست خوردن نه‌تنها در مسیر موفقیت قابل‌قبول و اجتناب‌ناپذیر است، بلکه برای دست‌یابی به حداکثر پتانسیل، امری ضروری به حساب می‌آید. درس گرفتن از شکست و به‌کار بستن تجربیاتِ حاصل از آن، انسان را در مواجهه با موقعیت‌های سخت، قدرتمند می‌سازد. شخصی که چندین بار کاری را آزموده، بسیار بیشتر از فردی که از ترس شکست، آن کار را شروع نکرده، با سختی‌های راه آشناست و برای هر مانع، جوابی آماده دارد. کتاب راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی (Overcoming Perfectionism Anxiety and Indecision) به مخاطب کمک می‌کند تا بر ترس از شکست غلبه کند و بدون تلف کردن وقت، قدم در راه رسیدن به اهداف بگذارد. گروه نویسندگان مؤسسه‌ی کراس بوردر بوکس (Cross Border Books) شیوه‌ی درس گرفتن از اشتباهات را به مخاطب می‌آموزد و راه رسیدن به موفقیت را برای او هموار می‌کند.

چه بسیار انسان‌های موفقی که در ابتدای راه توسط بقیه نادیده گرفته شدند و با تلاش چندباره توانستند جای خود را در این جهان باز کنند و خود را به همگان بشناسانند. جالب است بدانید خالق رمان‌های هری‌پاتر بعد از دوازده بار رد شدن از سوی ناشران مختلف، کتاب‌های خود را به چاپ رساند و به یکی از محبوب‌ترین نویسندگان جهان بدل شد. شاید هریک از ما، با هر بار شکست، دچار حس ناامیدی شویم، اما رویاهایمان ما را به ادامه دادن وامی‌دارند. فکر به تحقق آن‌ها، ما را تشویق می‌کند تا از وسواس و کمال‌گرایی دست برداریم و در افق نزدیک‌تری به تماشای اهدافمان بنشینیم.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی

در کتاب راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی متوجه خواهید شد که چگونه صدای منتقد درونی‌تان را خاموش و توجهتان را به امور مطلوب معطوف کنید. همچنین درخواهید یافت که طرز فکر افراد موفق و ثروتمند در جهان چگونه منجر به موفقیتشان شده و چطور می‌توانید دیدگاه آن‌ها را در زندگی شخصی به‌کار گیرید. صدای درونی انسان قدرت بسیار زیادی دارد. این صدای درونی است که طرز فکر و بینش ما را نسبت به جهان نشان می‌دهد. حالا تصور کنید چقدر متفاوت است صدایی که مشوق و الهام‌بخش شماست با صدایی که مدام شما را سرزنش و ناامید می‌کند.

کتاب راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی شرح می‌دهد که چگونه کمال‌گرایی می‌تواند موجب ترس، انفعال و شکست شود و چطور می‌توان آن را مهار کرد. این کتاب با ترجمه‌ی فاطمه قدبنان کنیمی، از سوی انتشارات اندیشه آگاه به چاپ رسیده است.

کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از شر باورهای محدودکننده، وسواس فکری و کمال‌گرایی خلاص شوید، کتاب راهنمای غلبه بر کمال‌گرایی برای شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی می‌خوانیم

با این‌که می‌دانم انتقادپذیر بودن از جمله نقاط قوت در شما محسوب نمی‌شود، اما خواهش می‌کنم که انتقاد را همچون راهی جدید بدانید که می‌تواند شما را از غل و زنجیری که همواره با خود این‌طرف و آن‌طرف می‌برید رها کند. در اینجا من فقط می‌توانم برایتان راهکارها را بیان کنم اما استفاده از این راهکارها برای رهایی و رسیدن به موفقیت در زندگی کاملاً به خودتان بستگی دارد.

ابتدا باید با خود کنار بیایید تا دیگر ترس از طرد شدن و مورد تأیید قرار نگرفتن از سوی دیگران، نتواند شما را مغلوب خود کند. البته که ممکن است بسیاری از افراد دوروبرتان نتوانند این تغییر ناگهانی در باور و دیدگاهتان را درک کنند، اما من به شما قول می‌دهم به‌محض این‌که بتوانید راه خود را پیدا کنید، اطرافیانتان نیز به خاطر موفقیت‌هایی که کسب خواهید کرد و سرسختی‌‌ای که نشان می‌دهید، احترام بسیار بیشتری برایتان قائل خواهند شد.

پیش از آن که از سر ترس دست به انجام کاری بزنید، به‌خوبی به آن کار فکر کنید؛ زیرا اگر مجدداً از سر ترس (ترس از شکست) به انجام کاری مبادرت ورزیدید، دیگر اطرافیانتان آن‌طور که تصورش را می‌کردید به شما احترام نخواهند گذاشت. نام تعداد محدودی از کمال‌گراها هم‌اینک در کتاب‌های تاریخ دیده می‌شود؛ بنابراین خودتان و مسیر پیش رویتان را دوست داشته باشید؛ زیرا در روزهای آخر زندگی‌تان، تنها چیزی که برایتان مهم خواهد بود این است که آیا شما انسان شاد و سرزنده‌ای بوده‌اید یا خیر؟ و آیا بر اساس تعریف شخصی خودتان از مفهوم موفقیت روی این کره خاکی زندگی کرده‌اید یا خیر؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
مقدمه‌ی نویسنده
فصل اول: موانع موفقیت
فصل دوم: ذهنیت موفق
فصل سوم: یافتن ندای درونی
فصل چهارم: افتادن در گرداب فلج تحلیلی
فصل پنجم: شکست مقدمه‌ی پیروزی
فصل ششم: فشار روانی آزاردهنده‌ی ناشی از کمال‌گرایی
فصل هفتم: گردباد اضطراب
فصل هشتم: تبدیل کمال‌گرایی به یک قدرت خارق‌العاده؛ راز سعادت و آرامش درونی
نتیجه‌گیری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی
نویسنده
مترجمفاطمه قدبنان کنیمی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-622-93339-9-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی

سعید سعیدی
۱۴۰۲/۷/۲۷
به نظر من که کتاب خیلی خوبیه. من قبلاً کتابهای زیادی در مورد کمال گرایی خونده بودم. کتابهایی که خیلی معروف بودند و معمولا توصیه می‌شدند ولی این کتاب انگار از زاویه درست تری به داستان نگاه می‌کنه. می دونید یکی از مشکلات کمالگرایی، اینه که فرد ممکنه از اون ور بوم بیفته و کلا از انجام یه کاری اجتناب و کنه. به این مشکل در کتابهای دیگه کمتر پرداخته شده بود ولی اینجا بهش اشاره شده بود.
در کل خوندن این کتاب رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. از صمیم قلب آرزو می‌کنم از بند کمالگرایی ناسالم رها بشید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی

برای دریافت کتاب راهنمای غلبه بر کمال گرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.