معرفی و دانلود کتاب محدودیت صفر

عکس جلد کتاب محدودیت صفر
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب محدودیت صفر

با کتاب محدودیت صفر نوشته‌ی جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن، از دریچه‌ای جدید به دنیا بنگرید! این اثر روش شگفت‌انگیز و اسرارآمیز بومیان هاوایی را برای کسب ثروت، سلامتی، آرامش و بسیاری موارد دیگر فاش می‌کند و از جنبه‌های مذهبی راه رسیدن به هدف و موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب محدودیت صفر:

تمام برنامه‌های خودیاری و هدف‌گذاری در یک نقطه‌ی مشخص با شکست روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها در برابر این واقعیت نگران‌کننده قرار می‌گیرند که اگر فردی آمادگی دستیابی به هدف را نداشته باشد، نمی‌تواند انرژی لازم را برای تجلی آن فراهم آورد. همه‌ی ما این حالت را تجربه کرده‌ایم، از اول ماه برنامه‌ریزی می‌کنیم و سپس روز دوم همه‌ چیز را فراموش می‌کنیم؛ اما وضعیت عمیق‌تری وجود دارد که با این میل آگاهانه همسو نیست. بنابراین با این وضعیت عمیق‌تر که «تشنه» نیست، چه باید کرد؟

دقیقاً همین‌جا در کتاب محدودیت صفر (Zero limits) روش بومیان هاوایی را فرا خواهید گرفت. این روش کمک می‌کند تا ذهن ناخودآگاه خود را که مانع تحقق رویاهایتان می‌شود، پاک‌سازی کنید؛ همچنین کمک می‌کند تا برنامه‌های پنهان ذهنتان را که شما را از دستیابی به خواسته‌های خود بازمی‌دارد، مدیریت کنید. تمام این اتفاقات درون شما رخ می‌دهد.

تمام هدف کتاب حاضر این است که به شما کمک کند تا لحظه‌ به‌ لحظه‌ی زندگی پرهیجان خود را تجربه کنید. از آن زمان، معجزه‌ای برای‌تان به وقوع خواهد پیوست. این معجزات فقط به شما اختصاص دارند و به همان‌اندازه شگفت‌انگیز، جادویی و معجزه‌وار خواهند بود. هواوپونوپونو روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای کسب ثروت، سلامتی، آرامش و بسیاری موارد دیگر است و شما را به سمت مسیری راهنمایی می‌کند که به وسیله‌ی آن می‌توانید از انرژی‌های سمی درونتان رها شوید و این نکته را بدانید که محدودیتی برای رسیدن به خواسته‌هایتان وجود ندارد و شما با افکار و دیدگاهی مثبت می‌توانید به آنچه که می‌خواهید برسید.

جو ویتالی (Joe Vitale) و ایهالیا کالاهولن (Haleakalā Hew Len) معتقدند بسیاری از مشکلات انسان قابل حل خواهد بود اگر او به خود رجوع کند، تمامی مسئولیت‌ها را بپذیرد و به محدودیت صفر برسد؛ یعنی نقطه‌ای که هیچ محدودیتی برای انسان وجود ندارد؛ این نقطه را می‌توان به عشق خالص تشبیه کرد. کتاب محدودیت صفر برای اولین‌ بار در تاریخ است که از نسخه‌ی به‌ روز شده‌ی روش شفابخشی بومیان هاوایی به‌نام هواوپونوپونو پرده برمی‌دارد.

نکوداشت‌های کتاب محدودیت صفر:

- این کتاب می‌تواند بشریت را بیدار کند و قدرت ساده چهار عبارت را برای متحول کردن زندگی شما آشکار می‌کند. شما باید ده نسخه از این کتاب را تهیه کنید، یک نسخه برای خودتان و نه نسخه برای تقدیم به دیگران. (دبی فورد نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

- من عاشق این کتاب هستم! کتابی برای تغییر و خودیاری که حداقل برای یک نسل موثر خواهد بود. کتاب محدودیت صفر پتانسیلی واقعی برای شروع جنبشی را دارد که به جنگ، فقر و ویرانی محیط زیستی کره زمین پایان می‌دهد. (مارک گیترل)

- این کتاب مانند یک دینامیت است، و لحظه‌ای که شما شروع به خواندن آن می‌کنید، فیوز آن روشن می‌شود. کتاب محدودیت صفر تمام الگوهای موفقیت پیچیده و گیج کننده گذشته را منفجر می‌کند و مسیری تازه و روشن را برای متحول کردن زندگی شما نشان می‌دهد. (کریگ پرین)

- محدودیت صفر بهترین و مهم ترین کتابی است که ویتال تاکنون نوشته است! (سیندی کشمن)

کتاب محدودیت صفر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را مطالعه کنید تا افق دیدی بسیار متفاوت از آنچه امروزه در اختیار دارید، به دست آورید و از حقیقتی شگفت‌انگیز مطلع شوید. این روش، حقیقتاً انقلابی در باورهایتان به‌ پا خواهد کرد.

نویسندگان کتاب محدودیت صفر را بیشتر بشناسیم:

دکتر جو ویتالی، رئیس شرکت بازاریابی هیپنوتیزم، یک شرکت بازاریابی اینترنتی و همچنین بنیان‌گذار شرکت تحقیقات مواد مغذی، شرکتی که در زمینه‌ی مواد غذایی ضدپیری فعالیت می‌کند، است. همچنین او به عنوان یکی از ستاره‌های فیلم مشهور «راز» شناخته می‌شود.

ویتالی نویسنده‌ی کتاب‌های بی‌شماری است که نمی‌توان در اینجا فهرست کرد؛ از جمله کتاب‌های پرفروش او عبارت‌اند از: عامل جذب، پنج گام آسان برای خلق ثروت (یا هرچیز دیگر) از درون به بیرون، کتاب گمشدۀ راهنمای زندگی، دفترچۀ راهنمایی که بایست زمان تولد دریافت می‌کردید و نیز کتاب صوتی پرفروش ناینتینگل کونانت و قدرت بازاریابی موفق.

جدیدترین کتاب‌های او عبارت‌اند از: خلسۀ خرید: مطالعۀ روان‌شناسی نوین در فروش و بازاریابی، نوشتار هیپنوتیزم، در هر دقیقه یک مشتری متولد می‌شود، ملاقات و ثروتمند شدن (با بیل هیبلر)، بزرگ‌ترین راز پول‌ساز تاریخ، ماجرایی در درون، هفت راز گمشده‌ی موفقیت، مربی موفق (با تری لوین و لارینا کاسه) و کد الکترونیکی (با جو هان موک). کتاب‌های بعدی او صندوق پول اینترنتی شما (با جیلیان کولمن) و کلید: راز گمشده‌ی جذب هر‌ آنچه می‌خواهید خواهد بود.

دکتر ایهالیا کالاهولن به مدت چهار دهه درگیر برنامه‌ی حل مشکلات و رهایی از استرس بوده و سه سال را به عنوان مشاور روان‌شناس بالینی در بیمارستان دولتی هاوایی گذرانده است. وی در طول سال‌ها با هزاران نفر کار کرده است؛ از جمله گروه‌هایی در سازمان ملل متحد، یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل). کنفرانس بین‌المللی وحدت انسانی درباره صلح جهانی، کنفرانس جهانی صلح، کنفرانس طب سنتی هند، شفادهندگان صلح در اروپا و انجمن معلمان ایالتی هاوایی.

او از سال 1983 روش امروزی هواوپونوپونو را در سراسر جهان تدریس کرده است. او سه بار با مورنا نالاماکو سیمئونا (عارف لاپائو) این روش را در سازمان ملل ارائه داد که برای خلق روش امروزی هواوپونوپونو در سال 1983 گنج زندۀ هاوایی لقب گرفت. دکتر هولن این روش را از سال 1984 تا 1987 در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان روان‌پزشکی دولتی هاوایی به‌عنوان روان‌شناس با موفقیت اجرا کرد.

وی تجربه‌ی زیادی در کار با افراد معلول و مجرمان روانی و خانواده‌های‌شان دارد. امروزه او اغلب با دکتر جو ویتالی، به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند و کارگاه‌های آموزشی درباره‌ی روش هاوایی مورد علاقه‌اش برگزار می‌کند.

جملات برگزیده کتاب محدودیت صفر:

- ذهن خودآگاه باید از موهبت داشتن هویت، که ثروتی فراتر از درک بشری است، آگاه باشد.
- عقل یا همین ضمیر خودآگاه معتقد است خودش حلال مشکلات است و آنچه را که اتفاق می‌افتد و تجربه می‌کند، کنترل می‌کند.
- هدف از زندگی، رسیدن به شناخت هویت فردی است؛ همان‌طور که خداوند شناخت هویت فردی را به شکل دقیقش، تهی و بی‌نهایت خلق کرده است.
- ذهن فراآگاه عاری از خاطره است و تحت تأثیر تکرار خاطرات در ذهن ناخودآگاه قرار نمی‌گیرد. این ذهن همواره با هوش الهی در یک مسیر حرکت می‌کند.
- خاطرات همراه همیشگی ذهن ناخودآگاه هستند. آن‌ها هرگز ذهن ناخودآگاه را ترک نمی‌کنند و به تعطیلات نمی‌روند یا بازنشسته نمی‌شوند. خاطرات هرگز دست از تکرار برنمی‌دارند.

در بخشی از کتاب محدودیت صفر می‌خوانیم:

وقتی دکتر هولن برای شرح روش هواوپونوپونو و نشان‌دادن چگونگی جریان بهتر ارتباط و هوشیاری میان مردم در جهت‌ دایره‌وار از نمودار استفاده کرد، بی‌درنگ متوجه شباهت روش هواوپونوپونو با مدار کیهانی شدم؛ درحقیقت، درک این موضوع که تمام اتفاقات عالم با این جهت‌های دایره‌وار ارتباط دارد، برایم بسیار هیجا‌ن‌انگیز بود؛ زیرا قبلاً هرگز به این موضوع پی نبرده بودم.

از طریق نمودار دکتر هولن فهمیدم که چگونه بیشتر مواقع سعی می‌کنیم ارتباطی دو سویه و خطی با مردم برقرار کنیم؛ با یکدیگر صحبت می‌کنیم، بحث می‌کنیم، مذاکره می‌کنیم، تهدید می‌کنیم و موارد دیگر، همۀ این اتفاقات در جهت افقی رخ می‌دهد.

بااین‌حال، متوجه شدم که انسان‌ها با حرکت در جهت کاملاً متفاوت، می‌توانند بیشترین تغییر و عمیق‌ترین ارتباط را با دیگران برقرار کنند و این جهتی دایره‌وار است. به نظر من، نمودار دکتر هولن نشان داد که با رفتن به وضعیت صفر (در پایین‌ترین سطح آگاهی ذهن)، می‌توانیم واکنش‌ها و وابستگی نسبت به آنچه درک می‌کنیم را رها نماییم، سپس می‌توانیم به سمت ذهن فراآگاه حرکت کنیم و درنهایت به آگاهی الهی برسیم. روح الهی می‌تواند نیت پاک و عشق‌ورزی ما را به فرد مقابل القا کند و درحقیقت آن را مخفیانه به پس‌زمینۀ ذهن خودآگاه آن‌ها سوق دهد تا امکان ارتباط خالص و بی‌ریا را برقرار کند.

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این روش منحصر به‌فرد است؛ برای مثال، هفتۀ گذشته در یک جلسۀ کاری بودم و شخصی که آن سوی میز نشسته بود خواستار مطالباتی بود که به نظرم ناعادلانه و خودخواهانه بود. از شدت عصبانیت همۀ عضلاتم سفت و منقبض شده بودند، فوراً آن نمودار و مزایای جهت دایره‌وار را به یاد آوردم؛ بنابراین تصمیم گرفتم دست از جنگیدن بردارم و رها کنم.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
پیشگفتار: جایی که آرامش آغاز می‌شود
مقدمۀ مترجم
مقدمه: راز جهان هستی
آغاز ماجراجویی
پیدا کردن عجیب‌ترین درمانگر دنیا
اولین گفت وگوی ما
حقیقت تکان دهنده دربارۀ نیت ها
استثناها کدام است؟
دوستت دارم
غذا خوردن با خداوند
شواهد
چگونه به نتایج سریع تری برسیم؟
چگونه ثروت بیشتری به دست آوریم؟
ذهن‌های شکاک می‌خواهند بدانند
انتخاب نوعی محدودیت است
سیگار، همبرگر و کشتن روح الهی
حقیقت پشت داستان
کلام آخر
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب محدودیت صفر
نویسنده،
مترجمزهرا حسنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-7369-66-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب محدودیت صفر

Reza Nazifi
۱۴۰۱/۷/۲۱
کتاب بسیار خوبی بود
اما دو ایراد اصلی دارد که اگه کسی مخصوصا در مورد اول راهنمایی کنه ممنون میشم
اولی اینکه راهکار اجرایی برای کسانی که میخوان شروع کنم پاکسازی را بطور واضح ارائه نمیکند
این که تکرار اون‌د دعا هااثر بخش هست و مواردی رو ذکر می‌کنه درست اما بصورت شفاف و با مثال نخشص نمیکنه که اون
پدر و پسر که در دعا بکار میبرع منظور همان اعتقاد مسیحیان است یا نه اگه همان است تکلطق خواننده‌های که مسیحی نیستن چیه؟
بطور واضح مشخص نمیشه عبارات متاسفم و دوستت دارم و سپاسگزارم باید خطاب به چه کسی باشد؟ روح الهی یا افراد دیگه
برداشت من همان روح الهی که در اعتقاد‌های مختلف میشه همان خدا به نظر
ایراد دوم به نظر من یه فصل کتاب به ذکر موارد مختلف می‌پردازه اما خواندنش واقعا خسته کننده بود چون همش تکراری بود و همچنین نقل قول‌های بیش از حد از شکسپیر که من نپسندیدند
اما در مجموع کتاب مفید و مو ثری باید باشه. تمریناتش رو من شروع کردم تا ببینم واقعا اثر بخش هست
با اعتماد و اطمینان صد در صد هم دارم انجام میدم
گودرز شمسی
۱۴۰۱/۷/۸
کتاب را مطالعه کردم نویسنده تلاش کرده با بیان نتایجی که دکتر هولن از پاکسازی با روش هوآپونوپونو گرفته، خواننده را متقاعد کند که میتوان با انجام این روش به نتایج خارق العاده در زمینه‌های مختلف رسید اما روش انجام آن را برای افراد مبتدی بصورت شفاف و واضح توضیح نداده
مثلا نگفته که اون مانتراها که دکتر
هولن برای شفای بیماران روانی بیمارستان محل خدمتش گفته، چند بار در روز و به چه مدت باید تکرار شود تا به نتیجه رسید فقط گفته: پاکسازی کنید، پاکسازی کنید، پاکسازی کنید
کاش سایتی بود که به سوالات خوانندگان در رابطه با روش انجام تمرینات جواب میداد. در پایان از سازندگان و اداره کنندگان کتابراه بسیار سپاسگزارم که امکان مطالعه‌ی کتب زیادی در همه زمینه‌ها برای خوانندگان فارسی زبان فراهم کردن
سید حسنی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کتاب بسیار جالب و مطالب جدیدی در رابطه با اشتی کردن با خود و تمام جهان دور و ر را اموزش میدهد به نظر بنده کتابی است که هنگام مطالعه باید نکته برداری شود و بعد موروری بر نکات و یافتن پیوند بین اموزها و درک مطلب صورت بگیرد. حین مطالعه هم نویسنده کتابهای جالب دیگیری را جهت راهنمایی و مطالعه معرفی کرده که خالی از لطف نیست. نویسنده محدودیت صفر سعی بر این دارد که راهکارهایی به شما اموزش دهد که در لحظه حال شناور شوید و از شر گذشته رها شوید و برای اینده علاوه بر برنامه ریزی هدفمند و سعی و تلاش برای آن، خود را به قدرتی ما فوق و نیرویی برتر متصل کنید و تقدیری که آن قدرت برتر برای شما در نظر گرفته را با تمام وجود خود حس کنید و بپذیرید.
Sina B
۱۴۰۲/۱/۳۱
با سپاس از کتابراه عزیز
کتاب محدودیت صفر، کتابی روشنگر برای تغییر نگرش ذهنی و روحی انسان است که با روشی بسیار عجیب و اثر گذار که بر روی هزاران انسان تاثیر خود را گذاشته است، توسط جو ویتالی با کمک رهنمودهای دکتر ایهالیا کالاهولن به نگارش در آمده است، مضمون کلی کتاب و در واقع روح آفرینش عشق است و و
فقط عشق علت تغییر تمام اتفاقات دور بر ماست اگر از روش عجیب و قدیمی که به روز شده است و توسط دکتر ایهالیا به ما آموزش داده می‌شود استفاده کنیم نتایج عجیب و باورنکردنی آن را سریعا در زندگی مشاهده می‌نماییم. خواندن این کتاب را به دوستداران پیشرفت و توسعه‌ی بنیادی فردی اکیدا توصیه می‌نمایم. با سپاس فراوان
مهدی پورنجاتی
۱۴۰۲/۶/۲۵
به نظر من، صحبتهای این کتاب یا خیلی فراتر از درک منه یا دارای اشکالات فاحشیه. اینکه کسی با یه سالن آمفی تئاتر صحبت کنه و با سالن مکالمه داشته باشه و پاسخشم بشنوه... یا مثلا اینکه هر کس هر مشکلی داشته باشه من دنبال تقصیر خودم در رابطه با اون مشکل بگردم تا بتونم پاکسازیش بکنم و ده‌ها مورد دیگه... یا
بازم میگم، فراتر از درک من بود، یا اگر درست درکش کرده باشم بی اندازه تخیلی و پر از ایراد بود. ارزش یه بار خوندنو داره؟... برای آشنایی با این روش بد نیست اما بعید میدونم استفاده از این روش، هیچوقت و در حل هیچ مشکلی به کارتون بیاد.
زهرا
۱۴۰۲/۳/۲۴
سلام کتاب محدودیت صفر واقعا کتاب عالیه من بیش از ده بار این کتاب رو خوندم ولی باز هم دوست دارم از اول برای چندمین بار بخونم و هر دفعه برداشت جدید و نوی از مطالب کتاب دارم بنظرم معجزه‌ای در گفتار کتاب هست که باعث دگرگونی در افکار و رفتار تحول در برداشت از رویدادهای زندگی بوجود میاره اعتقادات عمیق در خواننده ایجاد میکنه من صوتی این کتاب رو هم خریدم و تا حالا فکر کنم برا ده نفر از اطرافیان هدیه فرستادم از جو ویتالی و دکتر هولن متشکرم که اینقدر دلسوزانه برای بالا بردن سطح آگاهی مردم تلاش میکنند متشکرم دوستتون دارم
پرستو اقبال پور
۱۴۰۲/۱/۱۹
وااای مگه میشه یه کتاب انقد تو زندگی و ذهن و جود انسان تاثیر بذاره
میتونم اعتراف کنم که از بین این همه کتابی که خوندم تاثیر گذارترین و بهترین کتابی بود که خوندم کتاب محدودیت صفر بود که کاملا اتفاقی توکتابراه دیدمش و نمونه‌اش رو خوندم و بلا فاصله خریدم..
اولش شاید آنچنان با روحتون بازی نکنه و به
نظر مثل کتابهای روانشناسی دیگه‌ای بیاد.. اما بعد اتمامش و انجام تمریناتش متوجه تاثیر شگفت انگیزش توی زندگیتون میشید
ممنونم از نویسنده با قلمی ماهر و از کتابراه عزیز🌱💚
رضا
۱۴۰۱/۷/۲۹
خیلی تعریف از این کتاب شنیده بودم اما حقیقتا در کل کتاب جمعا ده صفحه محتوای کاربردی وجود داره که باید نکته‌برداری کنید، اون هم به این شرط که نویسنده در بیان اون نکات صادق بوده باشه چون حس من این هست که بیشتر یه کتاب انگیزشی با اهداف تجاری برای خود نویسنده بوده، نه یک راهنما برای شفای زندگی مردم! و نویسنده فقط داستان‌سرایی کرده خواننده را از این کتاب به کتابهای دیگه خودش ارجاع میده که باز هم اهداف تجاری ایشان نمایان میکنه. به هرحال پیشنهاد میکنم بخوانید، کتاب بد در دنیا وجود نداره...
لاله فرحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
نمیدونم مشکل از کتاب بود یا ترجمه بسیار بدش. با این که خیلی تعریفش رو شنیده بودم و مشتاق خوندنش بودم اما اصلا جالب نبود. راهکار عملی که ارائه نمیداد! در مورد فلسفه و اصول باورهای اهالی هاوایی هم که چیزی نگفت! مثل روان شناس های زرد فقط گفت این چهار تا مانترا رو هی بگویین بسیار عامه پسند، ضعیف، و بی تکراری انسجام بود. به جای داستان‌های بیهوده و تعریف شام خوردنش با راندا برن بهتر بود دو سه خط تحقیق و تحلیل بیشتر می نوشت و توضیحات راهگشا میداد. گنگ و مبهم و بی سر و ته بود
مینا سعیدی
۱۴۰۱/۱/۱۱
کتاب جالبیه و حرف تازه‌ای برای گفتن داره در مورد روانشناس معروفیه که در یک بیمارستان روانی خطرناک کار می‌کرده و مریض‌های اونجارو بدون اینکه ملاقات کنه شفا داده اونم با ذکر هواپونوپونو
که باید خطاب به روح الهی بگیم
دوستت دارم
متاسفم
منو ببخش
متشکرم
پیشنهاد می‌کنم بخونید برای من دری تازه باز کرد و یک‌سری محدودیتها رو از ذهنم زدود. تشکر از کتابراه
سعاد پورفیاض
۱۴۰۲/۳/۲
دوستان عزیز واقعا دیدگاه جدیدی رو برای زندگی بهتر درونم ایجاد کرد سالها راجع به قانون جذب و این داستانا مطالعه داشتم اما این کاملا ریشه‌ای به موضوعات هستی و وجودی انسان پرداخته تازه تموم کردم کتابو و توی این چندوقت ازروش هواپونوپونو استفاده کردم احساس میکنم آدم آرومتری شدم قبلا خیلی دچاراسترس و تپش قلب بودم اما توی این چندروز بهتر شدم وبازهم دارم کارمیکنم اگر نتایج دیگری حاصل شد همینجا به دوستان اطلاع میدم، آرامش ازمن آغاز می‌شود...
وفاء
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
سلامم و عرض ادب، کتاب رو مطالعه کردم، و میخوام پیشنهاد بدم که حتما بخونی. این یه هدیه و نشونه از طرف خداونده که میخواد هدایت و راهنماییت کنه، میخواد هرجا کم آوردی، در سکوت به درون خودت سفر کنی، و
حل مشکل رو درون خودت پیدا کنی، پاکسازی کنی، وبه چشم خودت ببینی چطووور راه هموار میشه،،،،:))) بارها از
روش هواوپونوپونو استفاده کردم. پایانی براش ندارم، شاید درعالم دیگه هم،: ') قدردانی و عشق همراهم باشه
Saeed kahani
۱۴۰۱/۲/۲۷
کتاب فوق‌العاده‌ای هست که نه با یکبار بلکه چندین بار باید مطالعه بشه تا به درک عمیقی از اون برسی،
کتابیه که بنظرم بدرد هرکسی میخوره و بیشتر برای کسانی که مشکلات زیادی در زندگیشون اتفاق میفته و با مطالعه این کتاب متوجه میشن که هر مشکلی در زندگی، تکرار خاطرات گذشته‌ست و زمانی که اونارو پاک میکنی مشکلات در دنیای بیرون حذف خواهند شد
ژیان رستمی
۱۴۰۲/۶/۲۱
این بیستمین باریست که این کتاب را میخونم، یه کتاب فوق العاده که راز بدست آوردن ارامش درونی و حل مشکلات را به روشی کاملا ساده بیان میکند، هرچی درباره قانون جذب و راز و... خوندین رو اینجا به روشی کاملا متفاوت یاد میگیرید، یه روش برای پاک کردن همه داده‌ها و تجربهای بد و به هیچ رسیدن و کامل از نو بدنیا آمدن، با داده‌هایی تازه ناب زندگی کردن، توصیه میکنم حتما حتما اون روبخونید
Negar Zamani
۱۴۰۱/۷/۱۰
کتابی فوق العاده هستش که البته بسیار عمیق و باید نه یک بار چند بار خونده بشه، و در کل درباره‌ی پاکسازی روح و درون انسان روش‌های رو گفته که با اون روش‌ها بتونن به آرامش برسند، کسایی که نسخه صوتی کتاب رو خریداری میکنن باید حتما نکته برداری کنن تا بتونن تمریناتی که در کتاب گفته شده رو انجام بدن، کتاب مفیدی بود و از خوندنش خیلی لذت بردم😍😍
مشاهده همه نظرات 216

راهنمای مطالعه کتاب محدودیت صفر

برای دریافت کتاب محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.