معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران

عکس جلد کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران
قیمت:
108000 تومان - 11.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران

کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران نوشته‌ی سید حسن موسوی، با هدف آشنایی و درک عمیقی از مفاهیم خرید داخلی، حسابداری خرید و موضوعات آموزشی نرم‌افزار تدارکات همکاران به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مدیریت صحیح فرآیندهای خرید، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌های بازرگانی به شمار رفته است. گسترش شبکه‌های توزیع محصولات و خدمات، تنوع تأمین کنندگان و همچنین نوسانات مداوم نرخ ارز، روز به روز بر پیچیدگی فرآیند انتخاب تأمین کنندگان و برنامه‌ریزی خرید افزوده و آنچه برای شرکت‌ها مهم است، پایین آوردن هزینه نگهداری کالاها در انبار، سرعت عمل و اطمینان از صحت اسناد و اوراق، کنترل ارسال و دریافت قطعی اسناد خرید و جلوگیری از راکد ماندن سرمایه در گردش می‌باشد. در واقع تلاش شرکت‌ها بر این است که تأمین احتیاجات خود را در بهینه‌ترین حالت ممکن از لحاظ هزینه، کیفیت، مقدار و زمان داشته باشند.

این کتاب در شش فصل تنظیمات عمومی و استانداردها، اطلاعات پایه، عملیات خرید، حسابداری خرید، گزارشات و کاوشگر ارائه شده است. در پایان هر فصل برای مرور آموخته‌های فراگیران، تمرین‌هایی طراحی شده که به هم وابسته می‌باشند، لذا نیاز است که به ترتیب آن‌ها را حل نمایید.

مطالعه این کتاب به کارشناسان خرید، مدیران تدارکات و کلیه افرادی که می‌خواهند با مفاهیم خرید و نرم‌افزار تدارکات همکاران سیستم آشنا شوند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران می‌خوانیم:

در واحد بازرگانی کارشناسانی هستند که پیگیری فعالیت‌ها و اجرای بخش عمده‌ای از فرآیند خرید را بر عهده دارند. این فعالیت‌ها از زمان پیگیری درخواست‌های خرید شروع شده و پس از شناسایی منابع تأمین آن، استعلام و مذاکره با تأمین‌کنندگان، دریافت پیش فاکتورها و تهیه گزارش برای کمیسیون معاملات، سفارش‌گذاری و پیگیری خرید و نهایتا تحویل کالا و خدمات و پیگیری تسویه حساب با تأمین کنندگان به پایان می‌رسد. علاوه بر کارشناسان، مدیران بازرگانی نیز همین نقش را در خریدهای مهم ایفا می‌کنند.

در سازمان‌های مختلف این نقش به نام‌های مختلفی شناخته می‌شود، از جمله کارپرداز خرید، کارشناس خرید و پرسنل خرید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تنظیمات عمومی و استانداردها
فصل دوم: اطلاعات پایه
فصل سوم: عملیات خرید
فصل چهارم: حسابداری خرید
فصل پنجم: گزارش‌ها
فصل ششم: کاوشگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران
نویسنده
ناشر چاپینشر رستان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات243
زبانفارسی
شابک978-600-8178-20-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک
108000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران

مهدی سیف الدینی
۱۴۰۰/۸/۱۵
به نظرم‌ای کاش ته کتاب را دایره لغات (لغات کلیدی فارسی استفاده شده در کتابها) را هم به انگلیسی تبدیل میکرد و هم توضیح کامل هر دایره لغات (لغات کلیدی فارسی) را مفصل مفصل توضیح همرا با مثال میاورد.
کد شرحی یعنی چی؟
Mohsen Mahdavi
۱۴۰۱/۶/۱۸
کیفیت تمام کتاب‌های راهکاران واقعا پایینه
پیمان قاسمی خادمی
۱۴۰۱/۳/۲۴
کیفیت تصاویر واقعاً پایینه، ولی مطالب خوبه
gisoo ramezani
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کیفت تصاویر خیلی ضعیف و پایین هستش
وحید مدرسی
۱۴۰۱/۵/۲۸
کیفیت صفحات پایینه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران

برای دریافت کتاب راهنمای کاربری نرم افزار تدارکات راهکاران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.