معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران

عکس جلد کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران
قیمت:
87000 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران

کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران نوشته‌ی نریمان قاسمی، به آموزش مباحثی مانند آشنایی با دفتر کل، صدور اسناد حسابداری، عملیات ارزی، حسابداری مالیاتی و گزارش‌های حسابداری می‌پردازد.

راهکار دفتر کل نرم‌افزاری است که تمام عملیات حسابداری را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن گسترش و تنوع فعالیت‌هایی که با این نرم‌افزار صورت می‌گیرد، وجود یک راهنمای کاربری جهت استفاده‌ی کارشناسان استقرار نرم‌افزار و کاربران سیستم ضروری به نظر می‌رسد؛ لذا در این کتاب سعی شده تا امکانات و بخش‌های مختلف نرم‌افزار دفتر کل توضیح داده شود.

دلیل نام‌گذاری نرم‌افزار راهکاران این است که حوزه‌ی عملیات حسابداری وظایف مختلفی را شامل می‌شود که پوشش آن‌ها در حوزه‌های مختلفی از نرم‌افزار میسر می‌شوند؛ مهم‌ترین وظیفه‌ در دفتر کل، موضوعات مربوط به ثبت‌های حسابداری و گزارشگری آن است.

هدف اصلی از تدوین این کتاب، آموزش سیستم است ولی همانند هر نرم‌افزار تخصصی دیگری، آشنایی با مفاهیم و موضوعات مالی جهت استفاده‌ی بهتر از مطالب این اثر لازم است؛ لذا مخاطبان اصلی افرادی هستند که در زمینه‌ی حسابداری تخصص علمی یا عملی داشته باشند. برای اشخاصی که قصد دارند با کاربری این نرم‌افزار آشنا شوند اما مهارت لازم در حوزه‌ی مالی را ندارند، توصیه می‌شود کتاب‌های مرتبط با حسابداری را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران می‌خوانیم:

گاهی ثبت یک رویداد مالی منجر به پیگیری نتیجه‌ای در آینده می‌شود. به عنوان مثال اگر چکی مدت دار دریافت شود، تاریخ سررسید آن و شماره‌ی چک، وسیله‌ی پیگیری آن در تاریخ سررسید خواهد بود. فاکتور فروشی که تاریخ وصول وجه آن متفاوت از تاریخ فاکتور است، نمونه‌ی دیگری است که به پیگیری در حسابداری نیاز دارد.

ویژگی پیگیری در راهکار دفتر کل به شما این امکان را می‌دهد که شماره و تاریخ پیگیری را در اسناد حسابداری وارد کنید. با ورود آن‌ها از طریق گزارش‌های سیستم، این اطلاعات قابل ردیابی هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تنظیمات عمومی و استانداردها
فصل دوم: آشنایی با دفتر کل
فصل سوم: معرفی اطلاعات پایه
فصل چهارم: صدور اسناد حسابداری
فصل پنجم: عملیات ارزی
فصل ششم: عملیات پایان سال
فصل هفتم: حسابداری مالیاتی
فصل هشتم: گزارش‌های حسابداری
فصل نهم: کاوشگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران
نویسنده
ناشر چاپینشر رستان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات170
زبانفارسی
شابک978-600-8178-6-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک
87000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران

sadegh021 esfandiari
۱۴۰۱/۶/۱۱
برنامه حسابداری و ممنون از کتاب راه که در اختیار کابران قرار دادین
Setareh
۱۴۰۱/۲/۲۳
بعضی عکسها کاملا غیر واصح هستن و چیزی اون مبحث نمیشه یاد گرفت
Saeed Bakhshi
۱۳۹۹/۹/۲۸
عالی بود تشکر از سایت خوبتون
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران

برای دریافت کتاب راهنمای کاربری نرم افزار دفتر کل راهکاران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.