معرفی و دانلود کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21

عکس جلد کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21

کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21 تألیف جیمی یانگ، دیوید مک لئود و شین برادی، بر موضوع مهم سواد رسانه‌ای و یا به اصطلاح سوادآموزی در فضای مجازی و یا فضایی که مخاطبان در زمان استفاده از رسانه‌های اجتماعی با آن مواجه هستند و به عنوان فضای رسانه‌ای شناخته می‌شود، پرداخته است.

در قرن حاضر، تکنولوژی مبتنی بر توسعه‌ی عملی، زمینه‌ی اقدامات پژوهشی برای دانشگاه‌ها بوده و به نحوی گسترده راه‌کارهای عملی خود را در حوزه‌های تخصصی جستجو کرده و این امر به مرور جامعه و ساختارهای سازمانی و صنایع را تحت تأثیر قرار داده است.

تکنولوژی رسانه‌ای، به منزله یکی از مهم‌ترین عوامل تغییر، چنان با زندگی مردم در جوامع مختلف عجین شده است که بی‌توجهی به آن چالشی را در جامعه مبتنی بر کارآفرینی و فناوری و ابعاد مختلف آن ایجاد خواهد کرد. فضای مجازی نیز، به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ بشر در عرصه‌ی تکنولوژی رسانه‌ای، تأثیری شگرف بر زندگی بشر در جوامع پیشرفته و کشورهای در حال توسعه داشته است.

فناوری‌های دیجیتال نقش اساسی و پل ارتباطی (میانجی) در تعامل شخصی، حرفه‌ای انسان، دسترسی و توزیع اطلاعات بازی می‌کنند. چالش اخلاقی که در این مقاله توضیح داده شده در مورد حریم شخصی نیست، بلکه در مورد اختلال در ساختار سنتی آموزش حرفه‌ای با استفاده ار فناوری‌های دیجیتالی مدرن است.

افزایش سطح سواد دیجیتالی دانش‌آموزان در کلاس درس، آن‌ها را به کاربران حرفه‌ای با اخلاق در دنیای مدرن دیجیتال تبدیل می‌کند. جیمی یانگ (Jimmy A Young)، دیوید مک لئود (David A McLeod)، شین برادی (Shane R Brady) با ارائه‌ی مفهوم سواد دیجیتال در کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21 (The ethics challenge)، مربیان را ترغیب می‌نمایند که این مهارت‌ها را در برنامه‌ی درسی ادغام کنند تا دانشجویان برای رویارویی با دنیای مدرن دیجیتال آماده شوند.

در بخشی از کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21 می‌خوانیم:

فرهنگ مشارکتی، رسانه اجتماعی نیست و فرهنگ مشارکتی در دهه‌های گذشته در داخل و خارج از کلاس وجود داشته اما از اصطلاحات مختلفی مانند گروه‌های یادگیری دسته جمعی، تیم‌ها و یا اقدامات گروهی استفاده می‌شد. تفاوت این است که فناوری‌های دیجیتال به دانشجویان امکان می‌دهد تا در کلاس درس شرکت کنند یا از تجربیات یادگیری فوق‌العاده و متفاوت برخوردار باشند. با توجه به مسئولیت حرفه‌ای، توسعه‌ی دسترسی به منابع مانند آموزش، مهم است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چکیده
مروری بر ادبیات
سواد جدید رسانه‌ای و فرهنگ مشارکتی
روش‌ها
بررسی طرح
نمونه و داده‌های جمع‌آوری شده
تجزیه کردن
یافته‌ها
بحث
کاربرد
نتیجه‌گیری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21
نویسنده، ،
مترجمنرگس سادات مشرف
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات46
زبانفارسی
شابک978-622-6198-56-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21

میترامرادی
۱۴۰۳/۱/۲۴
کتابی خلاصه از یک مقاله بود اگر کاملتر بود بهتر بود
مهدی سراج
۱۴۰۲/۱/۲۵
کتاب مفیدی است بخصوص برای دانشجویان رشته رسانه
آ اندی
۱۳۹۹/۴/۲۸
وای عالی بود 🖤🖤🖤
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21

برای دریافت کتاب رسانه‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در قرن 21 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.