معرفی و دانلود کتاب رهبری بازاریابی در دولت: با رویکرد بازاریابی سیاسی

برای دانلود قانونی کتاب رهبری بازاریابی در دولت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبری بازاریابی در دولت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبری بازاریابی در دولت: با رویکرد بازاریابی سیاسی

کتاب رهبری بازاریابی در دولت اثر فارغ‌التحصیل دکترای سیاست و روابط بین‌الملل، ادوارد الدر است. او در این کتاب مدل ارتباط رهبران حاکم معاصر را معرفی می‌کند و سعی دارد این مدل را با شیوه‌های رهبری باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا و جان کی، نخست‌وزیر اسبق نیوزیلند، مقایسه کند.

درباره‌ی کتاب رهبری بازاریابی در دولت

رهبری بازاریابی عنصری مهم و حیاتی در هر کسب‌وکار پیشرویی است. رهبران بازاریابی اهداف و چشم‌اندازهای تیم را تعیین می‌کنند، با مشتریان ارتباط برقرار می‌نمایند، باعث تقویت خلاقیت و نوآوری می‌شوند، درآمد را افزایش می‌دهند، بودجه را مدیریت می‌کنند و... . درواقع رهبری خوب به بازاریابی شباهتی اساسی دارد. کتاب رهبری بازاریابی در دولت (Marketing Leadership in Government) به این موضوع می‌پردازد که رهبران عصر حاضر چگونه می‌توانند از استراتژی‌های بازاریابی برای موفقیت بیشتر بهره ببرند.

نویسنده‌ی این اثر ادوارد الدر (Edward Elder)، فارغ‌التحصیل دکترای سیاست و روابط‌ بین‌الملل از دانشگاه اوکلند نیوزیلند است که در حوزه‌ی بازاریابی سیاسی تحقیق می‌کند. او بیشتر بر استراتژی‌های رهبری باراک اوباما و جان کی تمرکز دارد. باراک اوباما چهل‌وچهارمین رئیس‌جمهور آمریکا بود که دو دوره‌ی متوالی، از 2009 تا 2017، وظیفه‌ی ریاست جمهوری را بر عهده داشت. جان کی از سال 2008 تا 2016 نخست‌وزیر نیوزیلند بود. هر دو این سیاستمداران مدتی طولانی در مقام خود باقی مانده‌اند و به همین دلیل ادوارد الدر انتخاب کرده است که در کتاب رهبری بازاریابی در دولت، سیاست‌های رهبری این دو نفر را با هم مقایسه کند.

در فصل اول کتاب مدل ارتباط رهبران حاکم معاصر طرح می‌گردد. الدر در این قسمت بحث می‌کند که چگونه رهبران معاصر می‌توانند از سبک جدید راهبرد ارتباطی و بازاریابی استفاده کنند و با بهره بردن از آن، مشکلات و چالش‌های عمومی را کاهش دهند. علاوه بر این موضوع، به مواردی چون بازاریابی سیاسی، چالش‌های دولت و رابطه‌ی بین نخبگان سیاسی و مردم عادی پرداخته می‌شود. فصل دوم کتاب رهبری بازاریابی در دولت به اهمیت زمان برای رهبران اختصاص دارد.

ادوارد الدر در فصل سوم کتاب ارتباط با دیگر کشورها و نقش رهبران در این موضوع را تبیین می‌کند. فصل چهارم کتاب نیز مختص دو هدف ارتباطی است: یکی صداقت در عین صحت و دیگری قابل‌درک بودن. در فصل پایانی کتاب رهبری بازاریابی در دولت نیز مجدداً به مدل ارتباط رهبران حاکم معاصر رجوع می‌شود و با توجه به موضوعات مطرح‌شده در فصل‌های دوم و سوم و چهارم، این مدل بازنگری می‌شود.

انتشارات ادیبان روز این کتاب ادوارد الدر را با ترجمه‌ی عباسعلی رستگار و هوشمند باقری قره‌بلاغ به انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب رهبری بازاریابی در دولت

  • کتابی بسیار جالب درباره‌ی استراتژی‌های رهبری جان کی و باراک اوباما و بیان شباهت‌ها و تفاوت‌های میان این دو نفر. ادوارد الدر نشان می‌دهد رهبران چگونه باید به حرف مردم گوش کنند؛ حتی اگر درنهایت با آن موافق نباشند. (دیوید فارار، مشاور سیاسی سابق نخست‌وزیر نیوزیلند)

  • این کتاب مقایسه‌ای عالی میان جان کی و باراک اوباماست که در آن از منابع به‌روز و روشنگر استفاده شده. کتاب رهبری بازاریابی در دولت آن‌قدر جذاب نوشته شده بود که نتوانستم آن را زمین بگذارم. (کن کاسگرو، استاد دانشگاه سافولک)

کتاب رهبری بازاریابی در دولت برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان کتاب رهبری بازاریابی در دولت، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه‌ی بازاریابی، جامعه‌شناسی، ارتباطات و علوم سیاسی هستند.

در بخشی از کتاب رهبری بازاریابی در دولت: با رویکرد بازاریابی سیاسی می‌خوانیم

یک روش برای ایجاد و حفظ این پیوند از طریق ارتباطی است که همبستگی، نزدیکی به عموم و درک آن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. این کار شامل ارتباطی است که نشان می‌دهد رهبر نیازمند کمک مردم است تا امور را انجام دهد و همین‌طور باید درکی از سابقۀ محلی و اخلاق داشته باشد. استفاده از ضمیرهای جمع و انواع دیگر فنون زیرکانه زبان نیز می‌تواند دائماً پیوند بین رهبر حاکم و عموم مردم را تقویت کند. این کار شامل استفاده از کلماتی مثل «ما»، «مال ما» و «برای ما» به‌جای کلماتی مثل «برای من»، «مال من» و «من» است. مجدداً، اوباما به دلیل زمان بیشتری که به وی برای برقراری ارتباط درباره مسائل داده می‌شود، توانست همبستگی، نزدیکی به عموم و درک آن‌ها را حین بحث لایحه حفاظت از بیمار و مراقبت مقرون‌به‌صرفه و لایحه استرداد سرمایه به شیوه کارآمد منتقل کند. این شرایط در لایحه حفاظت از بیمار و مراقبت مقرون‌به‌صرفه به بهترین شکل در موضوع همیشگی نکات پایانی سخنرانی‌ها و جلسات تالار شهر اوباما دیده می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد اوباما همراه مردم آمریکا می‌توانند اصلاح مراقبت بهداشتی را انجام دهند، همان‌طور که در نقل‌قول زیر نشان داده شده است:

اوباما: این کار به شما نشان می‌دهد یک صدا می‌تواند شرایط را تغییر دهد و این کار برای جوانان خیلی اهمیت دارد. و اگر یک صدا بتواند شرایط را عوض کند، می‌تواند یک کشور را تغییر دهد. اگر بتواند یک کشور را تغییر دهد، پس می‌تواند یک ملت را تغییر دهد. اگر بتواند یک ملت را تغییر دهد، می‌تواند دنیا را عوض کند. دنیا را با صدای شما عوض می‌کنیم. به صدای شما جوانان نیاز داریم تا این ملت را تغییر دهیم و آن‌ها را به معنای رویایشان برسانیم. من به صدای شما نیاز دارم. بنابراین می‌خواهم بدانم- آماده هستید؟

حضار: آماده‌ایم!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجمان
فصل اول: حل دوراهی گوش دادن در برابر رهبری
فصل دوم: پاسخگویی
فصل سوم: رهبری
فصل چهارم: مقبولیت
فصل پنجم: تجزیه‌وتحلیل و راهنمایی رهبران حاکم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبری بازاریابی در دولت: با رویکرد بازاریابی سیاسی
نویسنده
مترجمهوشمند باقری قره بلاغ، عباسعلی رستگار
ناشر چاپیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-622-6156-57-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهبری بازاریابی در دولت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رهبری بازاریابی در دولت

برای دریافت کتاب رهبری بازاریابی در دولت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.