معرفی و دانلود کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

عکس جلد کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار نوشته‌ی گیل ایوری در خصوص دست‌یابی به موفقیت در کارزارهای رقابتی دنیای امروز صحبت می‌کند.

این کتاب با اشاره به نظام‌های سرمایه‌داری شروع می‌شود و با جزئیات کامل به تأثیرات عمیقی که می‌تواند در حوزه‌ی مدیریت و رهبری داشته باشند می‌پردازد. سرمایه‌داریِ آنگلو / آمریکایی نیز از جمله مسائلی است که در این کتاب به آن برداخته می‌شود و در حقیقت بخش عمده‌ی کتاب را به خود اختصاص داده است و به بررسی شیوه‌ی رهبری و آینده‌ی آن در این شیوه از سرمایه‌داری می‌پردازد.

البته لازم به یادآوری است که نظام سرمایه‌­داری همواره محبوب نبوده است. پس از جنگ دوم جهانی، نظام سرمایه‌داری به لحاظ اخلاقی مورد اعتراض بود چون طمع شخصی را به جای آرمان‌گرایی تحسین کرده و نابرابری را ترویج می‌­کرد و به واسطه­‌ی همکاری با هیتلر، خود به‌ عنوان بخشی از جنگ، مورد سرزنش قرار می‌­گرفت. کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، ایتالیا، و بریتانیا، نظام‌­های اقتصادی نسبتاً متفاوتی را انتخاب کردند. بسیاری از «ایسم»های دیگر، شامل تلاش­‌های گوناگون در سوسیالیسم (جامعه‌گرایی) و کمونیسم، با شکست مواجه شدند.

روسیه­‌ی سابقِ کمونیستی و لهستان به سرمایه‌­داری روی آوردند تا از طریق «تعیین آزادانه‌­ی قیمت‌­ها در بازار و مالکیت خصوصی اسباب تولید» اقتصاد نوظهور خود را احیا کنند. بار دیگر، نظام سرمایه‌­داری، به ویژه شکل آنگلو / آمریکایی آن، محبوبیت خود را بازیافت.

چیرگی سرمایه­‌داری آنگلو / آمریکایی، تا حد زیادی، ریشه در غلبه­‌ی مالی و فرهنگیِ ایالات متحده، از زمان پایان جنگ دوم جهانی دارد. اگرچه قدرت مالی ایالات متحده، امروزه تمام سهم بازار را تحت کنترل دارد، جوزف استیگلیتز نشان می­‌دهد که چگونه عقاید مالی ایالات متحده، فراتر از تجارت دنیا، گسترش می­‌یابد.

از طرف دیگر، شیوه‌ی مدیریت و سرمایه‌داری و نتایج و تبعاتی که برای آن‌ها داشته است در بسیاری از کشورها مورد بررسی قرار می‌گیرد. کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار (Leadership for sustainable futures) برای مطالعه‌ی علاقه‌مندان به مدیریت و اقتصاد پیشنهاد می‌شود و گیل ایوری (Gayle C Avery) با زبان و ادبیاتی ساده به شرح انواع نظام‌های سرمایه‌داری می‌پردازد و شما را با این مفهوم آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار می‌خوانیم:

برخی از این شرکت‌ها، بسیار معروف هستند؛ اما برخی را، تنها متخصصانی می‌شناسند که از ‌آن‌ها خدمات و یا محصولات خود را دریافت می‌کنند. شرکت اسکولاپ، تأمین‌کننده‌ی عمده‌ی تجهیزات و خدماتِ جراحی است؛ شرکت الیانز و مونیخ‌رو، در جایگاه جهانیِ مربوط به بخشِ مالی، تسلط کامل دارند؛ رود و شوارز، تست سنجش ارتباطات رادیویی و فناوری اطلاعات را رهبری می‌کند؛ بی‌ام‌دبلیو، پورشه و زداف، ستاره‌های صنعت خودروسازی هستند؛ میگروز، خرده‌فروشیِ سوئیس را در اختیار دارد؛ لادنفری، در صنعتِ مد و منسوجات، مدسازی می‌کند؛ فرانهوفر، در انجامِ تحقیقات بالینی و آزمایشی، حرفی برای گفتن دارد؛ حولکیم و سیل، در بخشِ ساخت و سازِ جهانی، عالی عمل می‌کنند؛ کارچر، در زمینه‌ی محصولات شست‌وشو و محلول‌ها می‌درخشد؛ نوارتیز، در صنعت داروسازی و مراقبت‌های بهداشتی، تخصص دارد؛ و واکر، در زمینه‌ی شیمیِ آلی و معدنی، حرف اول را می‌زند.

بی‌ام‌دبلیو‌ و پورشه‌ی معروف، در رتبه‌بندیِ صنایعِ آلمان، در زمینه‌ی تجسم و مشخصات، بهترین بودند. هر دوی این شرکت‌ها، در سال 2004، از مجله‌ی مَنِیجر، رتبه‌ی عالی را کسب کردند. در همان مطالعه، زداف و الیانز، به ترتیب رتبه‌های چهل و چهارم، و پنجاه و یکم را به‌دست آوردند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
سپاسگزاری
بخش 1: تنظیم صحنه
فصل اول: به سوی رهبری پایدار
بخش 2: نمونه‏‌های رهبری راینلند
فصل دوم: موردکاویِ شرکت‏‌های راینلند
فصل سوم: مدیریت و تصمیم‌گیری
فصل چهارم: تمرکز بر افراد(کارکنان)
فصل پنجم: سیستم‌ها و فرآیندها
بخش 3: ماورای راینلند
فصل ششم: حوزۀ اسکاندیناوی، آفریقای جنوبی و کسب‌وکارهای خانوادگی
فصل هفتم: شرکتهای سهامیعام انگلیسی / آمریکایی
بخش 4: آینده
فصل هشتم: ب سوی آیندهای پایدار
ارجاعات

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبری برای آینده‌های پایدار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات378
زبانفارسی
شابک978-622-248-014-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار

برای دریافت کتاب رهبری برای آینده‌های پایدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.