معرفی و دانلود کتاب روانشناسی جدید پیروزی: ده ویژگی برندگان قرن 21

عکس جلد کتاب روانشناسی جدید پیروزی: ده ویژگی برندگان قرن 21
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی جدید پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی جدید پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روانشناسی جدید پیروزی: ده ویژگی برندگان قرن 21

کتاب روانشناسی جدید پیروزی مجموعه‌ای از توصیه‌های عملی است که همه‌ی شهروندان قرن بیست‌ویکم به آن‌ها نیاز دارند. دنیس ویتلی، نویسنده‌ی پرفروش جهانی، آنچه برای موفقیت در این عصر ضروری است را به شما آموزش می‌دهد و کمک می‌کند با شناسایی روش‌های منسوخ شده، از اشتباهات رایج دوری کنید.

درباره‌ی کتاب روانشناسی جدید پیروزی

هرجا که شخصی درباره‌ی موفقیت صحبت می‌کند، اولین پرسش افراد درباره‌ی وضعیت زندگی اوست. آیا گوینده خودش هم فردی موفق است؟ آیا او به حرف‌هایش عمل می‌کند؟ آیا توصیه‌هایش واقعا ثمربخش است؟ خوشبختانه درمورد کتاب روانشناسی جدید پیروزی (The New Psychology of Winning) نیازی به پرسیدن این سوالات نیست. چرا که دنیس ویتلی (Denis Waitley) با دستاوردهایی مانند ریاست کمیته روانشناسی المپیک، فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیرویی دریایی که به سخت‌گیری معروف است و خدمت در رده‌ی کاپیتانی ارتش دریایی آمریکا، کسب دکترای رفتارشناسی و انتخاب به عنوان سخنران برجسته‌ی سال توسط انجمن فروش و بازاریابی توانسته درستی آموزش‌هایش را به خوبی اثبات کند.

نام این نویسنده‌ی پرفروش اولین‌بار با انتشار نسخه‌ای صوتی از کتاب «روانشناسی موفقیت» در سال 1979 بر سر زبان‌ها افتاد. این اثر تاریخچه‌ی آثار خودسازی را متحول کرد، فروش آن به صدمیلیون دلار درآمد منجر شد و بیشتر از دو میلیون نفر در سطح دنیا آن را مطالعه کردند. این کتاب محبوب که دربرگیرنده‌ی ده ویژگی یک برنده‌ی حقیقی است توانست ویتلی را به یکی از سرشناس‌ترین فعالان این حوزه مبدل سازد. حالا او چهل و دو سال بعد از آن سال‌های اوج، با گنجی دیگر قدم به دنیای نویسندگان موفقیت گذاشته تا ثابت کند ذهن زیرک او حاضر نیست بازنشستگی را بپذیرد.

با مطالعه‌ی کتاب روانشناسی جدید پیروزی خواهید آموخت چگونه ترس را کنار بگذارید و با تکیه بر اشتیاق، به خودتان انگیزه ببخشید. همچنین به ارتباط واقعی ارزش‌های درونی و موفقیت بیرونی پی می‌برید و متوجه می‌شوید چرا توانمندسازی دیگران برای موفق شدن مهم است. اثر جدید دنیس ویتلی راهنمایی برای پذیرفتن عواقب تصمیماتی است که در قرن پرشتاب بیست‌ و یکم اتخاذ می‌کنید و کمک می‌کند اضطراب، نگرانی و سردرگمی زندگی‌تان را به حداقل میزان ممکن برسانید. همچنین قسمتی از کتاب به معرفی کلیدی‌ترین اجزای خلاقیت و خوش بینی اختصاص دارد که جزئی ضروری از رسیدن به برتری شخصی و حرفه‌ای قرن حاضر است!

نکوداشت‌های کتاب روانشناسی جدید پیروزی

- الهام‌بخش و مملو از داستان‌هایی ملموس و کاربردی! (جان دیمارتینی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش عامل ارزش‌ها)
- به دنیس ویتلی بابت خاطر خلق جدیدترین عضو کتاب‌های انگیزش و موفقیت تبریک می‌گویم. (Michael Altshuler، سخنران و کارشناس فروش)
- هیچ سلاحی در دنیای مدرن کارآمدتر از صداقت و خرد نیست و هیچ‌کس نمی‌تواند به خوبی دنیس ویتلی راه خلق این خصوصیات را به شما آموزش دهد. (هاروی مک‌کی، نویسنده‌ی کتاب شنا با کوسه‌ها بدون اینکه زنده بلعیده شوید)

کتاب روانشناسی جدید پیروزی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه کتاب روانشناسی جدید پیروزی به افرادی که مصمم هستند از ویژگی‌های خاص قرن بیست‌ویکم به نفع خود استفاده کنند، توصیه می‌شود.

با دنیس ویتلی بیشتر آشنا شویم

دنیس ویتلی سخنران، نویسنده‌ و مشاور آمریکایی است. کتاب «روانشناسی موفقیت» که در سال 1979 منتشر شد، اصول دهگانه‌ی او را برای موفق شدن شرح می‌دهد و معروف‌ترین اثر اوست. از ویتلی به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین نویسندگان حوزه خودسازی یاد می‌شود؛ چرا که آثارش همواره اقبال بالای خوانندگان را به دنبال دارد. از افتخارات او می‌توان به عضویت در تالار مشاهیر سخنرانی بین‌المللی اشاره کرد.

در بخشی از کتاب روانشناسی جدید پیروزی می‌خوانیم

اخیراً پیشرفتی محسوس در امر علم عصب‌شناسی رخ داده است. بشر به این کشف رسیده‌ است که مغز به‌طرز شگفت‌آوری قابل‌تغییر است. مغز آن‌قدر تغییر را ادامه می‌دهد تا خودش را با محیط سازگار کند؛ نورون‌ها هر زمان که مشغول به فعالیت می‌شوند تغییر می‌کنند. ما فهمیده‌ایم که می‌توانیم مسیرهای عصبی جدید در ذهنمان خلق کنیم. این مسیرهای عصبی با تکرار قوی و قوی‌تر می‌شوند، تا وقتی که رفتار ما تبدیل به عادتی جدید و رفتاری عادی می‌شود.

اگر مغز را یک‌سری جاده و خیابان‌های مسطح در نظر بگیریم، افکار ما به‌منزله ترافیک هستند. در گذشته فکر می‌کردیم ذهن مانند یک سخت‌افزار کامپیوتری است، اما علم عصب‌شناسی نشان داده که درواقع ما می‌توانیم ماهیت سخت‌افزار را با وارد کردن اطلاعات جدید تغییر دهیم. درواقع فقط اطلاعات قدیم را تکثیر نمی‌کنیم و قطعاً هیچ‌چیزی از ذهنمان پاک نمی‌شود. علم عصب‌شناسی ثابت کرده است که ما می‌توانیم بر ترس‌هایمان غلبه کنیم. می‌توانیم بر آسیب‌ ضربه‌های مغزی، حمله‌های قلبی یا هرگونه جراحتی چیره شویم. ما کشف کرده‌ایم که مغز باشکوه‌تر از آن است که فکرش را می‌کردیم و بسیار حرف‌شنوی دارد.

این کشفیات بیشتر فرضیه‌های پیشین من را از بین برده است. به‌عنوان‌مثال فرض من بر این بود که استعداد کاملاً ذاتی است: چابکی انگشتان، درک از رنگ‌ها، توانایی به یاد آوردن و کار کردن با اعداد. از نظر من همه اینها ذاتی بودند و نتیجه تغییرات ژنتیکی در والدین، پدر‌بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و اجدادمان. عقیده‌ام بر این بود که نوزده استعداد ذاتی و قابل‌درک وجود دارد. من حدود پنجاه‌هزار نفر را تشویق کردم تا آزمون استعداد ذاتی را انجام دهند و ببینند در چه کاری تبحر دارند. این آزمونِ بر پایه علم کاملاً معروف بود و هنوز هم به‌عنوان بهترین منبع کشف استعدادهای ذاتی به‌شمار می‌رود، مخصوصاً وقتی می‌خواهید یک رشته تحصیلی یا یک شغل را انتخاب کنید. اما حالا از طریق علم عصب‌شناسی به این باور رسیده‌ام که شما می‌توانید کارهایی انجام دهید که توانایی انجام آن‌ها را نداشته‌اید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1- الگوی جدید پیروزی
2- بازبینی روان‌شناسی پیروزی
3- پیروزی در قرن 21
4- پیروزی درونی
5- پیروزی توسط انتخاب‌هایمان: پذیرفتن مسئولیتِ نتایج تصمیماتمان در دنیایی غیرقابل‌پیش‌بینی
6- هدف یک برنده: تغییر انگیزه به دلیل دست‌یابی به پاداش، نه از روی ترس
7- ذهن پیروز، بدن پیروز، قدرت باور و مثبت‌اندیشی
8- دنیای مجازیِ یک برنده: چگونه قوه تخیل آینده را اداره می‌کند
9- پرورش مغز برنده: تغییر مجدد الگوهای عادت جهت رسیدن به موفقیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روانشناسی جدید پیروزی: ده ویژگی برندگان قرن 21
نویسنده
مترجمالهه علوی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-600-1184-98-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روانشناسی جدید پیروزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب روانشناسی جدید پیروزی

برای دریافت کتاب روانشناسی جدید پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.