معرفی و دانلود کتاب روح حقوق و دستمزد: یادگیری اصول و روش‌های صحیح برنامه‌ریزی و درآمدزایی

عکس جلد کتاب روح حقوق و دستمزد: یادگیری اصول و روش‌های صحیح برنامه‌ریزی و درآمدزایی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روح حقوق و دستمزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روح حقوق و دستمزد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روح حقوق و دستمزد: یادگیری اصول و روش‌های صحیح برنامه‌ریزی و درآمدزایی

جوزف پیسا در کتاب روح حقوق و دستمزد، درمورد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در چندین محل متفاوت صحبت می‌کند و به شما می‌آموزد که چطور منابع درآمدی متعددی برای خود فراهم آورید. دکتر پیسا با درک نگرانی‌های‌ موجود درمورد مکفی نبودن حقوق و نداشتن پس‌انداز برای دوران بازنشستگی، به شما نحوه‌ی بودجه‌بندی و سرمایه‌گذاری اصولی را آموزش می‌دهد و کمک می‌کند چند جریان درآمد قابل‌اعتماد و منطقی برای امروز و آینده‌ی خود بسازید.

درباره‌ی کتاب روح حقوق و دستمزد

در دنیای امروز، با وجود بحران‌های مالی و ریاضت‌های اقتصادی، اکتفا کردن به حقوق یک شغل بسیار کار سخت و پرریسکی است. حتی خانواده‌هایی که چند عضو شاغل دارند، باز هم ممکن است در مدیریت زندگی دچار مشکل شوند. چون اساساً حقوق کارمندی مبلغ قابل‌اعتنا و قابل‌اتکایی نیست و ظرف مدت کوتاهی تمام می‌شود. در این‌گونه کارها هیچ تناسبی بین میزان کار و دستمزد وجود ندارد و با وجود کار پرفشار و طولانی، حقوق و مزایای کمی ارائه می‌شود. از سوی دیگر، همیشه احتمال دیرکرد، تمدید نشدن قرارداد و برکناری هم هست. یعنی این امکان وجود دارد که همین حقوق ناچیز هم از دست برود یا کم‌ارزش‌تر شود. مشکل بزرگ دیگر، مستمری پیش‌پاافتاده‌ی بازنشستگی است. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود تا فرد نسبت به آینده‌ی نزدیک و دورش نگران باشد. طبیعتاً در این وضعیت خیلی‌ها به فکر کار دوم و حتی سوم هستند. اما چطور می‌توان از پس این شرایط برآمد؟ جوزف پیسا (Joseph Pessa) از جمله منتقدین این سبک زندگی است و اکتفا به کارمندی را شیوه‌ی درستی برای زندگی نمی‌داند. او البته مخالف استخدام شدن و کار کردن برای دیگران نیست، اما اعتقاد دارد نباید فقط یک منبع درآمدی داشت. او در کتاب روح حقوق و دستمزد (Spirit of Salary) می‌کوشد در مورد همین موضوع صحبت کند و شیوه‌های متنوع کسب درآمد را معرفی نماید. شیوه‌های سرمایه‌گذاری که از هم متمایز و مجزا هستند و به شما کمک می‌کنند به درآمدی قابل‌اعتنا دست یابید.

دکتر جوزف پیسا کشیش و مبلغ مذهبی تانزانیایی است که در زمینه‌ی مدیریت مالی و اقتصادی هم مشاوره می‌دهد. پیسا معمولاً در صحبت‌هایش از ایده‌های دینی الهام می‌گیرد و با اتکا بر کتاب مقدس نظراتش را ابراز می‌کند. او در مقدمه‌ی کتاب روح حقوق و دستمزد به آیه‌ای از سِفر پیدایش انجیل اشاره می‌کند؛ آنجا که خداوند آدم را خلق کرد و در بهشت گماشت تا از آنجا مراقبت و در آن کار کند. خدا چهار رودخانه‌ی متفاوت به آنجا سرازیر کرد تا آدم از آن استفاده نماید. پیسا با استناد به این آیه از انجیل می‌گوید با همین منطق، ما هم باید حداقل چهار جریان درآمدی متفاوت داشته باشیم تا اگر یکی از دست رفت، چندتای دیگر باقی بمانند. او در کتابش همین ایده را بسط می‌دهد و استراتژی‌های ساختن جریان‌های درآمدی متنوع را بیان می‌کند. او پس‌ از این‌که ماهیت حقوق را تشریح می‌کند، می‌کوشد از آن ابهام‌زدایی کند و خواننده را مجاب نماید که خود را از تسلط آن رها سازد. به این معنا که تصور نکند همه‌ی زندگی‌اش در همین دستمزد ناچیز خلاصه می‌شود و صرفاً باید با آن زنده بماند. پیسا در ادامه از شیوه‌های سرمایه‌گذاری می‌گوید و نحوه‌ی بودجه‌بندی را آموزش می‌دهد. در پایان نیز از مزایای این سبک درآمدی صحبت می‌کند و ابعاد آن را توضیح می‌دهد. گفتنی‌ست کتاب روح حقوق و دستمزد را نشر مانیان با ترجمه‌ی علیرضا جاویدکیا و پوریا بیگناه منتشر کرده است.

کتاب روح حقوق و دستمزد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید با شیوه‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوید و سرمایه‌ای کافی برای دوران بازنشستگی‌تان داشته باشید، این کتاب را مطالعه نمایید.

در بخشی از کتاب روح حقوق و دستمزد: یادگیری اصول و روش‌های صحیح برنامه‌ریزی و درآمدزایی می‌خوانیم

تنوع در جریان درآمد به شما در افزودن مقدار بیشتری از جریان درآمد کمک می‌کند و به شما احساس امنیت مالی بیشتری می‌دهد زیرا اگر یکی از جریان‌های درآمدی شما از بین برود (خشک شود) جریان درآمدی دیگری را برای سرپا نگه داشتن خود خواهید داشت. تنها چیزی که باید بدانید این است که چه گزینه‌هایی برای افزایش درآمد شما در دسترس است.

جریان درآمد بسیار مهم است مخصوصاً در زمان بحران‌های اقتصادی یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای این کار انجام دهید تنوع بخشیدن در امور مالی است. اگر شما تنها یک منبع درآمدی دارید شما در حقیقت محدود هستید و باید به اضافه کردن بر جریان درآمدی خود فکر کنید. شما نیاز به تنوع در سرمایه‌گذاری دارید. داشتن درآمد و یا بیش از یک منبع مالی به شما کمک می‌کند تا بر محدودیت روح حقوق و دستمزد غلبه کنید.

جریان‌های درآمدی اضافه مانند این است که شما آب بیشتری در رودخانه خود دارید. برخی از جریان‌هایی که به رودخانه شما می‌ریزند ممکن است هفته‌ای یک بار برخی ماهی یک بار و گاهی سالی یک بار، اگر جریان‌های درآمدی قابل پیش‌بینی باشند شما در این صورت می‌توانید روی آن حساب باز کنید. برای بیشتر اشخاص مشکل آنجاست که می‌دانند چه گزینه‌هایی دارند. همیشه پیدا کردن جریان‌های درآمدی اضافه ساده نیست. متأسفانه همه نمی‌دانند که می‌توانند یک منبع درآمد اضافه داشته باشد؛ از این رو شما باید بدانید چه گزینه‌هایی در دسترس شماست. پس شما می‌توانید دست به دستچین گزینه‌های متفاوت بزنید که ممکن است به شما اجازه افزایش درآمد برای طولانی‌مدت بدهد. اگر شما کسب و کار متنوعی دارید در این صورت زمانی که بازارها در حوزه‌های مختلف تغییر می‌کنند، به شدت تحت تأثیر قرار نخواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: روح حقوق و دستمزد
بخش دوم: ابهام‌زدایی از روح حقوق و دستمزد
بخش سوم: غلبه بر روح حقوق و دستمزد
بخش چهارم: سرمایه‌گذاری برای دوران بازنشستگی
بخش پنجم: یادگیری بودجه‌بندی
بخش ششم: ابزاری برای فعال کردن چندین سیستم
بخش هفتم: ابعاد جریان‌های درآمدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روح حقوق و دستمزد: یادگیری اصول و روش‌های صحیح برنامه‌ریزی و درآمدزایی
نویسنده
مترجمعلیرضا جاویدکیا، پوریا بیگناه
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-622-310-012-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روح حقوق و دستمزد

Nahid Hosseyni
۱۴۰۲/۸/۱۹
محتوای کم، تکراری که کاربرد اون در کشور ما خیلی کمتر هست. به درد من نخورد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب روح حقوق و دستمزد

برای دریافت کتاب روح حقوق و دستمزد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.