معرفی و دانلود کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)

عکس جلد کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)

روزآموز حدیث چیست؟

پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ع) در حدیث جاودانه و عالمانه ثقلین، دو گرانبها گوهر بی نظیر و مانند - کتاب الله و عترتش - را برای مسلمانان تا قام قیامت سفارش موکد فرموده اند. یقین بداریم و ایمان بداریم که هر کس بدان گوهران چنگ زند و عمل نماید عاقبت به خیر دنیا و عقبی خواهد شد، چون چیزی نیست که برای سعادت بشر در دنیا و آخری نیاز باشد که در این حدیث ثقلین شریف نتوان جست و نتوان یافت.

نشر روزآموز در راستای تکمیل «روزآموز شریعت» خود - که عصاره و جان کلام ثقلین وصیت شده رسول گرامی اسلام (ص) است - اقدام به طراحی و تولید «روزآموز» حدیث کرده که 364 حدیث زندگی ساز و جانبخش 14 معصوم (علیهم السلام) را در 132 موضوع الفبایی طوری آموزش می دهد که به حافظه بلند مدت و دائمی خوانندگانش رفته و سالیان سال - حتی در صورت عدم تکرار - فراموش نخواهند شد.

در گزینش این احادیث گرانبها تلاش کرده ایم تا کاربردی دین آن ها برای زندگی روزمره کنونی از میان مستند ترین و متواتر ترینشان انتخاب شود تا هر حدیث انگیزه و جرقه ای باشد برای تغییر و بهبود وضعیت های روحی، جسمی، روانی، اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، دنیوی، معنوی و ... مخاطبین روزآموز - تا کسی نباشد که از این ستارگان فروزان پند نگیرد و تاثیر نپذیرد.

بر روی هر صفحه ی کتاب - که صفحه سوال و فلش کارت بزرگ یک هفته است - ترجمه فارسی احادیث و موضوع الفبایی آن ها در پشت صفحه که - جواب فلش کارت ها را پوشش می دهد - اصل عربی حدیث و منبع آن آمده است. طریقه حفظ احادیث از دستورالعمل کلی مطالعه کتب روزآموز تبعیت می کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روزآموز
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-6341-09-5
موضوع کتابکتاب‌های حدیث
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)

جلال زارعیان
۱۳۹۵/۱۰/۵
364 حدیث زندگی ساز و جانبخش 14 معصوم (علیهم السلام) را در 132 موضوع الفبایی طوری آموزش می‌دهد که به حافظه بلند مدت و دائمی خوانندگانش رفته و سالیان سال - حتی در صورت عدم تکرار - فراموش نخواهند شد.
عارف ا
۱۳۹۷/۱/۲
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
k b
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
هدایت بخش و موضوعی
موسی هاشمی
۱۴۰۰/۹/۲۶
بسیار دلچسب و شیرین
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم)

برای دریافت کتاب روزآموز حدیث (حفظ روزانه احادیث موضوعی و کاربردی 14 معصوم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.